Additional bibliography for study
IN GREEK:
- Γερμανός, Δ. (2001). Χώρος και διαδικασίες αγωγής. Αθήνα: Gutenberg
- Γερμανός, Δ., Γεωργόπουλος, Α. et al. (2002).«Η Λειτουργία του Χώρου ως Υλικό Πεδίο Αγωγής: Εφαρμογή σε ένα Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στο Νηπιαγωγείο», Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 33, σσ. 94-114.
-Γκλούμπου Α. (2015) «Η δημιουργία τόπων σε συνεργατικά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα στο νηπιαγωγείο». Στο Δ. Γερμανός, Μ. Λιάπη (επιμ.). Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης. https://epublishing.ekt.gr/el/12239 σ.436-443.
-Γουργιώτου Ε.-Ουγγρίνης Κ. Α. (2015). Αρχιτεκτονικές και εκπαιδευτικές παρεμβάσεις για τη δημιουργία τόπων μάθησης στο νηπιαγωγείο. Δίσιγμα
- Goehlich, Μ. (2003). Παιδοκεντρική διάσταση στη μάθηση. Αθήνα: Τυπωθήτω.
-Ρέντζου, Κ., Σακελλαρίου, Μ.(2014). Ο χώρος ως παιδαγωγικό πεδίο σε προσχολικά περιβάλλοντα μάθησης. Πεδίο
- Χρυσαφίδης, Κ. (2002). Βιωματική-Επικοινωνιακή Διδασκαλία. Gutenberg.
IN ENGLISH
Clark, A. (2010). Transforming children's spaces. Routledge
Gkloumpou A., Germanos D. (2020) “The Importance of Classroom Cooperative Learning Space as an Immediate Environment for Educational Success: An Action Research Study at Greek Kindergartens”. Educational Action Research. London: Routledge Taylor and Francis. https://doi.org/10.1080/09650792.2020.1771744
Gkloumpou A. (2019) “Material and non material qualities of the space created by the child in the preschool classroom”. International Journal of Humanities and Social Science. Vol.9, No.2, February 2019, pp. 103-109. URL: http://dx.doi.org/10.30845/ijhss.v9n2p13.
- Fisher, D.L., Khine, M.S. 2006. Contemporary Approaches to Research on Learning Environments. London : Word Scientific.
- Hague, C., Jenkins, P. (ed). 2005. Place identity, planning and participation. New York : Routledge.
- Woolley, H., «Freedom of the City: Contemporary issues and Policy Influences on children and Young People’s Use of Public Open Space in England», στο: Children’s Geographies, 2006, 4 (1), σσ. 45-59.
LINKS
http://csiss.org/, για το χώρο ως πεδίο έρευνας στις κοινωνικές επιστήμες
http://base.d-p-h.info/fr/fiches/organisme/fiche-organisme-91.html, για το χώρο ως παράμετρο της σχέσης «άτομο –ομάδα -κοινωνία»
http://www.architecture-pedagogie.cndp.fr/, για τη σχέση αρχιτεκτονικής και παιδαγωγικής