Additional bibliography for study
Bloom, B. S. & Krathowohl, D. R. (2000). Ταξινομία διδαχτικών στόχων. Τόμος Α΄: Γνωστικός τομέας (μετάφρ. Α. Λαμπράκη-Παγανού). Θεσσαλονίκη: Κώδικας.
Ιωαννίδου-Κουτσελίνη, Μ. (2013). Αναλυτικά προγράμματα & διδασκαλία. Αθήνα: Πεδίο.
Joyce, B., Weil, M. & Calhoun, E. (2009). Διδακτική μεθοδολογία - Διδακτικά μοντέλα (επιμ. Κ. Κασιμάτη). Αθήνα: Έλλην.
Κασσωτάκης, Μ. & Φλουρής, Γ. (2013). Μάθηση και διδασκαλία. Σύγχρονες απόψεις για τις διαδικασίες της μάθησης και της μεθοδολογίας της διδασκαλίας. Αθήνα: Γρηγόρης.
Kalantzis, Μ. & Cope, Β. (2013). Νέα μάθηση. Βασικές αρχές για την επιστήμη της εκπαίδευσης (μετάφρ. Γ. Χρηστίδης). Αθήνα: Κριτική.
Κοσσυβάκη, Φ. (2006). Εναλλακτική διδακτική. Προτάσεις για μετάβαση από τη διδακτική του αντικειμένου στη διδακτική του ενεργού υποκειμένου. Αθήνα: Gutenberg.
Κούσουλας, Φ. (2004). Σχεδιασμός και εφαρμογή διαθεματικής διδασκαλίας. Αθήνα: Ατραπός.
Κουτσελίνη-Ιωαννίδου, Μ. & Πυργιωτάκης, Ι. Ε. (2015). Διαφοροποίηση της διδασκαλίας της μάθησης. Κοινωνιολογική, παιδαγωγική και διδακτική προσέγγιση. Αθήνα: Πεδίο.
Ματσαγγούρας, Η. (2006). Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας. Τόμος Α΄: Θεωρία της διδασκαλίας - Η προσωπική θεωρία ως πλαίσιο στοχαστικο-κριτικής ανάλυσης. Αθήνα: Gutenberg.
Ματσαγγούρας, Η. (2005). Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας. Τόμος Β΄: Στρατηγικές διδασκαλίας - Η κριτική σκέψη στη διδακτική πράξη. Αθήνα: Gutenberg.
Πηγιάκη, Π. (2010). Προετοιμασία, σχεδιασμός και αξιολόγηση της διδασκαλίας. Διδακτική μεθοδολογία. Αθήνα: Γρηγόρης.
Serra Goethals, Μ., Howard, R. A. & Sanders, M. M. (2013). Ο αρχάριος εκπαιδευτικός ενώπιον της διδασκαλίας: Μια δοκιμή προσέγγισης στην αναστοχαστική πράξη (μετάφρ. Α. Αργυροπούλου & Ρ. Ευριπίδου). Θεσσαλονίκη: Da Vinci.
Φρυδάκη, Ε. (2009). Η διδασκαλία στην τομή της νεωτερικής και της μετανεωτερικής σκέψης. Αθήνα: Κριτική.
Χατζηδήμου, Δ. (2004). Προετοιμασία και σχέδιο μαθήματος. Συμβολή στον προγραμματισμό της διδασκαλίας. Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη.