Additional bibliography for study
Ανδρεάδου, Χ., Γουλής, Δ., Γρόσδος, Στ. (2006). «Κινηματογράφος στο σχολείο: μια αισθητική εμπειρία» Στο: Πρακτικά, 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικών Πολιτιστικών Προγραμμάτων, Πολιτισμός και Αισθητική στην Εκπαίδευση. Πειραιάς: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών-Ελληνική Εταιρεία Προστασίας Περιβάλλοντος και Πολιτιστικής Κληρονομιάς, Πανεπιστήμιο Πειραιά, 25-26 Νοεμβρίου 2006.
Γουλής, Δ., Γρόσδος, Στ., Καρακίτσιος Α., (2012). «Ο μικρός Νικόλας ζωντάνεψε; Κειμενοεικονικές προσεγγίσεις (λογοτεχνία vs κινηματογράφος)» στο Κωτόπουλος Τρ., Σουλιώτη Δ. (επ.), Θέματα Παιδικής Λογοτεχνίας, εκδ. Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 17-35.
Goulis, D. (2016). “Science Fiction and childhood: Reaching for the Other through the poetics of Otherness”. International Conference: Detecting film education at the transnational level/Greece-Poland-Hungary, February 27-28, 2016, Euforia-Creative Europe MEDIA, Thessaloniki International Film Festival, Akademia Nauk/Poland, Laterna Magica/Hungary, 81-95.
Γουλής, Δ., (2021). «Η δαιμονική οθόνη και η παιδική ηλικία. Κινηματογραφικές απεικονίσεις του κακού παιδιού», στο Μ. Κανατσούλη, Ρ. Αγγελάκη, Δ. Σουλιώτη (επ.) Αφηγήσεις και «αφηγήσεις» για την Παιδική Ηλικία, Τόμος Πρακτικών Συνεδρίου, 18-19 Οκτωβρίου 2019, Θεσσαλονίκη: εκδ. University Studio Press, 63-72.
Street, D. (1982). “An Overview of Commercial Filmic Adaptation of Children's Fiction”. Children's Literature Association Quarterly, 7(3), 13-17.
Stahl J.D. (1982). “Media Adaptations of Children’s Literature: The Brave New Genre”. Children’s Literature Association Quarterly, 7(3), 1982, 5-9.
Hermansson C. (2019). Filming the Children's Book: Adapting Metafiction. Edinburgh: Edinburgh University Press.
McCallum R. (2018). Screen Adaptations and the Politics of Childhood. Transforming Children’s Literature into Film. London: Palgrave Macmillan.
Hutcheon, L.A. (2006). Theory of Adaptation, London: Routledge.
Buchbinder, D. (2011). ‘From “Wizard” to “Wicked”: Adaptation Theory and Young Adult Fiction’. Contemporary Children’s Literature and Film: Engaging with Theory. Eds. Kerry Mallan and Clare Bradford. Basingstoke, Hampshire: Palgrave Macmillan.
Zipes,@ (2011). The Enchanted Screen: The Unknown History of Fairy-tale Films. New York.
Bluestone, G. (1957). Novels into Film. Baltimore: Johns Hopkins University Press.
Tankard, P. (2007). The Lion, the Witch and the Multiplex. Fantasy Fiction into Film: Essays. Eds. Leslie Stratyner & James R. Keller. Jefferson, North Carolina and Lon-don.
Thacker, Deborah Cogan & Jean Webb (2002). Introducing Children’s Literature: From Romanticism to Postmodernism. London: Routledge.
Arroyo F., “Littérature et cinéma”. Encontro Nacional sobre o Ensino das Línguas Vivas no Ensino Superior, 5º: actas, 39-50
Gabrielle Germain (2014). Adaptations cinématographiques d’Alice au pays des merveil-les et de De l’autre côté du miroir de Lewis Carrol. Analyse des transécritures de Walt Disney, Jan Švankmajer et Tim Burton. Mémoire. Université Laval, Québec.
Laurie Durrenmath, L'adaptation d'un conte de fées littéraire au cinéma: l'exemple de La Belle et la Bête de Walt Disney. Mémoire. Université Lyon 2, Lyon 2011.
Adrienne Boutang (2021). Les adaptations de littérature jeunesse au cinéma. CRIT-Centre de recherches interdisciplinaires et transculturelles-UFC (UR 3224) De-cember 14.
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03478847/document
Χατζηιωαννίδου Ε. (2016), Κινηματογραφική μεταφορά του Μυστικού Κήπου: συγκριτική μελέτη του βιβλίου και της διασκευής του 1987, Ηλεκτρονικό Περιοδικό Κείμενα, 24.
Διδακτικές Σημειώσεις στην προσωπική ιστοσελίδα του διδάσκοντος