Learning Outcomes
Με το πέρας του μαθήματος οι φοιτητές θα πρέπει να είναι σε θέση να:
•
Να κατανοήσουν τα τρία επίπεδα της οργανωσιακής συμπεριφοράς (ατομικό, ομαδικό, επίπεδο οργανισμού) και πώς αλληλοεπηρεάζονται
•
Να κατανοήσουν τις θεωρίες παρακίνησης και πώς αυτές διαμορφώνουν την επαγγελματική ικανοποίηση
•
Να σχεδιάσουν την διαδικασία στελέχωσης ενός αθλητικού / πολιτιστικού οργανισμού ή σχολής χορού και την διαδικασία εκπαίδευσης των στελεχών του
•
Να κατανοήσουν το περιβάλλον (εσωτερικό και εξωτερικό) ενός οργανισμού και την σημασία της ανάλυσής του.
•
Να κατανοήσουν την αξία του Στρατηγικού μάρκετινγκ και τον ρόλο του στην δημιουργία επωνυμίας
•
Να σχεδιάσουν ένα χορηγικό πρόγραμμα
•
Να κατανοήσουν τους παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα υπηρεσιών πολιτισμού και αθλητισμού
Course Content (Syllabus)
• Elements of organizational theory – application in the management of cultural, sports organizations and dance schools
• Organizational functions
• Human Resource Management Ι
• Human Resource Management ΙΙ
• Marketing – Introduction
• Strategic marketing in dance schools
• Consumer behavior
• Creating Brand name in a dance school
• Leadership and Organizational Effectiveness
• Managing sport / cultural facilities
• Planning sponsorship programs
• Service Quality in sport and cultural organizations
• Assignment presentations