Additional bibliography for study
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Αρτζανίδου Ε., Γουλής Δ., Γρόσδος Δ., Καρακίτσιος Α., Παιγνίδια Φιλαναγνωσίας και Αναγνωστικές Εμψυχώσεις, Gutenberg, Aθήνα,2011.
Καρακίτσιος Α., ( 2021). Δημιουργική Γραφή: παίζουμε λογοτεχνία, Ζυγός Θεσσαλονίκη
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Brown, D. (1997). Principles of art Therapies. Thornsons.
Boutet de Monvel, A. (1960). Encyclopédie Pratique de l’Éducation en France. Paris: Ministre de l’Education.
Carter, J. (2001). Creating Writers, A creative writing manual for schools. USA and Canada: RoutledgeFalmer.
Csikszentmihalyi M. (2009). Creativity: Flow and the Psychology of Discovery and Invention. HarperCollins.
Davis, G. (200o). Creativity forever. Kendall Hunt Publishing Company.
Frey, James N. (2002). Πώς να γράψετε ένα πραγματικά καλό μυθιστόρημα, Αθήνα: Εκδ. Ανατολικός.
Genette, G. (1969). Rhétorique et Enseignement. In Figures II (pp. 23-68). Paris: Seuil.
Genette, G. (2007). Σχήματα ΙΙΙ - Ο λόγος της αφήγησης: Δοκίμιο μεθοδολογίας και άλλα κείμενα, Αθήνα: Πατάκης.
Duchense, A. & Legay, T. (1991). La petite fabrique de Littérature. Paris: Magnard.
Lubart T. (2003). Psychologie de la creativité, Paris: Armand-Collin.
Jacobson, R. (1960). “Closing Statements: Linguistics and Poetics”. In Th. A. Sebeok (Ed.) Style in Language (pp. 350-377). Cambridge Massachusetts: MIT Press.
Morley, D., Nielsen. Ph. (2021). Οδηγός δημιουργικής γραφής του Πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ, Αθήνα: ΕΑΠ.
Paul, M. (2006). The Routledge Creative Writing. London and New York: Coursebook.
Stowell L. (2016). The Usborn Creative Writing Book, London: Usborne Publishing Ltd.
Todorov, T. (2013). Η λογοτεχνία σε κίνδυνο, Αθήνα: Εκδ. Πόλις
Γουλής, Δ. (2009). «Ενσυναίσθηση, κριτική σκέψη και δημιουργικότητα με αφετηρία την εικόνα του Άλλου στις ταινίες επιστημονικής φαντασίας», Πανελλήνιο Συνέδριο: Παιδί & Οπτικοακουστικά Μέσα Επικοινωνίας, Θεσσαλονίκη 21-22 Νοεμβρίου 2009. Aνακτήθηκε Ιούλιος 27, 2022 από το διαδίκτυο:
http://www.esiemth.gr/inst/esiemth/gallery/File/2009/PaidiOptikoakoustika/Eisigiseis.pdf
Γουλής, Δ. (2012). «Φιλαναγνωσία: ερωτήσεις και απαντήσεις», Ανέμη. Επιθεώρηση κυπριακής παιδικής λογοτεχνίας, τ. 20, 92-95.
Γουλής, Δ. (2012). «Εργαστήριο φιλαναγνωσίας», Ανέμη. Επιθεώρηση κυπριακής παιδικής λογοτεχνίας, τ. 20, 96-109.
Γουλής, Δ. (2013). «Φιλίσα Χατζηχάννα: η τέχνη της ενσυναίσθησης και της δημιουργικότητας στη λογοτεχνία για παιδιά», Ανέμη. Επιθεώρηση κυπριακής παιδικής λογοτεχνίας, τ. 21, 26-32.
Γουλής, Δ. (2014), «Από τη στατικότητα στη δημιουργικότητα: επαναπροσδιορίζοντας τη διδασκαλία των κατευθυντικών κειμένων με αφετηρία τη δημιουργική γραφή και την ανάπτυξη της φαντασίας», στο 1ο Διεθνές Συνέδριο «Δημιουργική Γραφή», 4-6 Οκτωβρίου, 2013, Αθήνα. Aνακτήθηκε Ιούλιος 27, 2022 από το διαδίκτυο:
http://cwconference.web.uowm.gr/archives/goulis_article.pdf
Γουλής, Δ., «Οι αφηγήσεις των απόντων: δημιουργικές ανασυνθέσεις του παρελθόντος μιας γειτονιάς μέσα από το αρχειακό υλικό του σχολείου της», 2ο Διεθνές Συνέδριο «Δημιουργική Γραφή», 1-4 Οκτωβρίου 2015. Aνακτήθηκε Ιούλιος 27, 2022 από το διαδίκτυο:
http://cwconference.web.uowm.gr/archives/goulis_article.pdf
Καραγιάννης, Σ. (2010). “Η δημιουργική γραφή ως καινοτόμος δράση στο Σχολείο”. http://www.scribd.com/doc/
Κατσίκη Γκίβαλου Α. (επιμ.) (2007) Φιλαναγνωσία και Σχολείο, Αθήνα: Πατάκης.
Κιοσσές Σπ. (2018). Εισαγωγή στη δημιουργική ανάγνωση και γραφή του πεζού λόγου. Η συμβολή της αφηγηματολογίας, Αθήνα: Κριτική.
Κωτόπουλος, Τριαντάφυλλος, Η «νομιμοποίηση» της Δημιουργικής Γραφής, Κείμενα 15, ανακτήθηκε Ιούλιος 27, 2022 από το διαδίκτυο: http://keimena.ece.uth.gr/main/index.php?view=article&catid=59%3Atefxos15&id=257%3A15-kotopoulos&option=com_content&Itemid=95 \
Πασσιά, Α. & Μανδηλαράς Φ. (2001), Εργαστήρι Δημιουργικής Γραφής για Παιδιά, Αθήνα: Πατάκης
Σουλιώτης, Μίμης (2009). Μου αφήνεις πενήντα δραχμές για τσιγάρα; Θεσσαλονίκη, Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Τζιόβας, Δ. (1987). Μετά την Αισθητική. Αθήνα: Γνώση.
Διδακτικές Σημειώσεις στην προσωπική ιστοσελίδα του διδάσκοντα
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Αρτζανίδου Ε., Γουλής Δ., Γρόσδος Δ., Καρακίτσιος Α., Παιγνίδια Φιλαναγνωσίας και Αναγνωστικές Εμψυχώσεις, Gutenberg, Aθήνα,2011.
Καρακίτσιος Α., ( 2021). Δημιουργική Γραφή: παίζουμε λογοτεχνία, Ζυγός Θεσσαλονίκη
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Brown, D. (1997). Principles of art Therapies. Thornsons.
Boutet de Monvel, A. (1960). Encyclopédie Pratique de l’Éducation en France. Paris: Ministre de l’Education.
Carter, J. (2001). Creating Writers, A creative writing manual for schools. USA and Canada: RoutledgeFalmer.
Csikszentmihalyi M. (2009). Creativity: Flow and the Psychology of Discovery and Invention. HarperCollins.
Davis, G. (200o). Creativity forever. Kendall Hunt Publishing Company.
Frey, James N. (2002). Πώς να γράψετε ένα πραγματικά καλό μυθιστόρημα, Αθήνα: Εκδ. Ανατολικός.
Genette, G. (1969). Rhétorique et Enseignement. In Figures II (pp. 23-68). Paris: Seuil.
Genette, G. (2007). Σχήματα ΙΙΙ - Ο λόγος της αφήγησης: Δοκίμιο μεθοδολογίας και άλλα κείμενα, Αθήνα: Πατάκης.
Duchense, A. & Legay, T. (1991). La petite fabrique de Littérature. Paris: Magnard.
Lubart T. (2003). Psychologie de la creativité, Paris: Armand-Collin.
Jacobson, R. (1960). “Closing Statements: Linguistics and Poetics”. In Th. A. Sebeok (Ed.) Style in Language (pp. 350-377). Cambridge Massachusetts: MIT Press.
Morley, D., Nielsen. Ph. (2021). Οδηγός δημιουργικής γραφής του Πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ, Αθήνα: ΕΑΠ.
Paul, M. (2006). The Routledge Creative Writing. London and New York: Coursebook.
Stowell L. (2016). The Usborn Creative Writing Book, London: Usborne Publishing Ltd.
Todorov, T. (2013). Η λογοτεχνία σε κίνδυνο, Αθήνα: Εκδ. Πόλις
Γουλής, Δ. (2009). «Ενσυναίσθηση, κριτική σκέψη και δημιουργικότητα με αφετηρία την εικόνα του Άλλου στις ταινίες επιστημονικής φαντασίας», Πανελλήνιο Συνέδριο: Παιδί & Οπτικοακουστικά Μέσα Επικοινωνίας, Θεσσαλονίκη 21-22 Νοεμβρίου 2009. Aνακτήθηκε Ιούλιος 27, 2022 από το διαδίκτυο:
http://www.esiemth.gr/inst/esiemth/gallery/File/2009/PaidiOptikoakoustika/Eisigiseis.pdf
Γουλής, Δ. (2012). «Φιλαναγνωσία: ερωτήσεις και απαντήσεις», Ανέμη. Επιθεώρηση κυπριακής παιδικής λογοτεχνίας, τ. 20, 92-95.
Γουλής, Δ. (2012). «Εργαστήριο φιλαναγνωσίας», Ανέμη. Επιθεώρηση κυπριακής παιδικής λογοτεχνίας, τ. 20, 96-109.
Γουλής, Δ. (2013). «Φιλίσα Χατζηχάννα: η τέχνη της ενσυναίσθησης και της δημιουργικότητας στη λογοτεχνία για παιδιά», Ανέμη. Επιθεώρηση κυπριακής παιδικής λογοτεχνίας, τ. 21, 26-32.
Γουλής, Δ. (2014), «Από τη στατικότητα στη δημιουργικότητα: επαναπροσδιορίζοντας τη διδασκαλία των κατευθυντικών κειμένων με αφετηρία τη δημιουργική γραφή και την ανάπτυξη της φαντασίας», στο 1ο Διεθνές Συνέδριο «Δημιουργική Γραφή», 4-6 Οκτωβρίου, 2013, Αθήνα. Aνακτήθηκε Ιούλιος 27, 2022 από το διαδίκτυο:
http://cwconference.web.uowm.gr/archives/goulis_article.pdf
Γουλής, Δ., «Οι αφηγήσεις των απόντων: δημιουργικές ανασυνθέσεις του παρελθόντος μιας γειτονιάς μέσα από το αρχειακό υλικό του σχολείου της», 2ο Διεθνές Συνέδριο «Δημιουργική Γραφή», 1-4 Οκτωβρίου 2015. Aνακτήθηκε Ιούλιος 27, 2022 από το διαδίκτυο:
http://cwconference.web.uowm.gr/archives/goulis_article.pdf
Καραγιάννης, Σ. (2010). “Η δημιουργική γραφή ως καινοτόμος δράση στο Σχολείο”. http://www.scribd.com/doc/
Κατσίκη Γκίβαλου Α. (επιμ.) (2007) Φιλαναγνωσία και Σχολείο, Αθήνα: Πατάκης.
Κιοσσές Σπ. (2018). Εισαγωγή στη δημιουργική ανάγνωση και γραφή του πεζού λόγου. Η συμβολή της αφηγηματολογίας, Αθήνα: Κριτική.
Κωτόπουλος, Τριαντάφυλλος, Η «νομιμοποίηση» της Δημιουργικής Γραφής, Κείμενα 15, ανακτήθηκε Ιούλιος 27, 2022 από το διαδίκτυο: http://keimena.ece.uth.gr/main/index.php?view=article&catid=59%3Atefxos15&id=257%3A15-kotopoulos&option=com_content&Itemid=95 \
Πασσιά, Α. & Μανδηλαράς Φ. (2001), Εργαστήρι Δημιουργικής Γραφής για Παιδιά, Αθήνα: Πατάκης
Σουλιώτης, Μίμης (2009). Μου αφήνεις πενήντα δραχμές για τσιγάρα; Θεσσαλονίκη, Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Τζιόβας, Δ. (1987). Μετά την Αισθητική. Αθήνα: Γνώση.
Διδακτικές Σημειώσεις στην προσωπική ιστοσελίδα του διδάσκοντα
Brown, D. (1997). Principles of art Therapies. Thornsons.
Boutet de Monvel, A. (1960). Encyclopédie Pratique de l’Éducation en France. Paris: Ministre de l’Education.
Carter, J. (2001). Creating Writers, A creative writing manual for schools. USA and Canada: RoutledgeFalmer.
Csikszentmihalyi M. (2009). Creativity: Flow and the Psychology of Discovery and Invention. HarperCollins.
Davis, G. (200o). Creativity forever. Kendall Hunt Publishing Company.
Frey, James N. (2002). Πώς να γράψετε ένα πραγματικά καλό μυθιστόρημα, Αθήνα: Εκδ. Ανατολικός.
Genette, G. (1969). Rhétorique et Enseignement. In Figures II (pp. 23-68). Paris: Seuil.
Genette, G. (2007). Σχήματα ΙΙΙ - Ο λόγος της αφήγησης: Δοκίμιο μεθοδολογίας και άλλα κείμενα, Αθήνα: Πατάκης.
Duchense, A. & Legay, T. (1991). La petite fabrique de Littérature. Paris: Magnard.
Lubart T. (2003). Psychologie de la creativité, Paris: Armand-Collin.
Jacobson, R. (1960). “Closing Statements: Linguistics and Poetics”. In Th. A. Sebeok (Ed.) Style in Language (pp. 350-377). Cambridge Massachusetts: MIT Press.
Morley, D., Nielsen. Ph. (2021). Οδηγός δημιουργικής γραφής του Πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ, Αθήνα: ΕΑΠ.
Paul, M. (2006). The Routledge Creative Writing. London and New York: Coursebook.
Stowell L. (2016). The Usborn Creative Writing Book, London: Usborne Publishing Ltd.
Todorov, T. (2013). Η λογοτεχνία σε κίνδυνο, Αθήνα: Εκδ. Πόλις
Γουλής, Δ. (2009). «Ενσυναίσθηση, κριτική σκέψη και δημιουργικότητα με αφετηρία την εικόνα του Άλλου στις ταινίες επιστημονικής φαντασίας», Πανελλήνιο Συνέδριο: Παιδί & Οπτικοακουστικά Μέσα Επικοινωνίας, Θεσσαλονίκη 21-22 Νοεμβρίου 2009. Aνακτήθηκε Ιούλιος 27, 2022 από το διαδίκτυο:
http://www.esiemth.gr/inst/esiemth/gallery/File/2009/PaidiOptikoakoustika/Eisigiseis.pdf
Γουλής, Δ. (2012). «Φιλαναγνωσία: ερωτήσεις και απαντήσεις», Ανέμη. Επιθεώρηση κυπριακής παιδικής λογοτεχνίας, τ. 20, 92-95.
Γουλής, Δ. (2012). «Εργαστήριο φιλαναγνωσίας», Ανέμη. Επιθεώρηση κυπριακής παιδικής λογοτεχνίας, τ. 20, 96-109.
Γουλής, Δ. (2013). «Φιλίσα Χατζηχάννα: η τέχνη της ενσυναίσθησης και της δημιουργικότητας στη λογοτεχνία για παιδιά», Ανέμη. Επιθεώρηση κυπριακής παιδικής λογοτεχνίας, τ. 21, 26-32.
Γουλής, Δ. (2014), «Από τη στατικότητα στη δημιουργικότητα: επαναπροσδιορίζοντας τη διδασκαλία των κατευθυντικών κειμένων με αφετηρία τη δημιουργική γραφή και την ανάπτυξη της φαντασίας», στο 1ο Διεθνές Συνέδριο «Δημιουργική Γραφή», 4-6 Οκτωβρίου, 2013, Αθήνα. Aνακτήθηκε Ιούλιος 27, 2022 από το διαδίκτυο:
http://cwconference.web.uowm.gr/archives/goulis_article.pdf
Γουλής, Δ., «Οι αφηγήσεις των απόντων: δημιουργικές ανασυνθέσεις του παρελθόντος μιας γειτονιάς μέσα από το αρχειακό υλικό του σχολείου της», 2ο Διεθνές Συνέδριο «Δημιουργική Γραφή», 1-4 Οκτωβρίου 2015. Aνακτήθηκε Ιούλιος 27, 2022 από το διαδίκτυο:
http://cwconference.web.uowm.gr/archives/goulis_article.pdf
Καραγιάννης, Σ. (2010). “Η δημιουργική γραφή ως καινοτόμος δράση στο Σχολείο”. http://www.scribd.com/doc/
Κατσίκη Γκίβαλου Α. (επιμ.) (2007) Φιλαναγνωσία και Σχολείο, Αθήνα: Πατάκης.
Κιοσσές Σπ. (2018). Εισαγωγή στη δημιουργική ανάγνωση και γραφή του πεζού λόγου. Η συμβολή της αφηγηματολογίας, Αθήνα: Κριτική.
Κωτόπουλος, Τριαντάφυλλος, Η «νομιμοποίηση» της Δημιουργικής Γραφής, Κείμενα 15, ανακτήθηκε Ιούλιος 27, 2022 από το διαδίκτυο: http://keimena.ece.uth.gr/main/index.php?view=article&catid=59%3Atefxos15&id=257%3A15-kotopoulos&option=com_content&Itemid=95 \
Πασσιά, Α. & Μανδηλαράς Φ. (2001), Εργαστήρι Δημιουργικής Γραφής για Παιδιά, Αθήνα: Πατάκης
Σουλιώτης, Μίμης (2009). Μου αφήνεις πενήντα δραχμές για τσιγάρα; Θεσσαλονίκη, Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Τζιόβας, Δ. (1987). Μετά την Αισθητική. Αθήνα: Γνώση.
Διδακτικές Σημειώσεις στην προσωπική ιστοσελίδα του διδάσκοντα