-
Zhygadlo Vadym. Electoral Systems in Regional Elections. Lessons for Greece and Ukraine
-
Tolika Maria. Πολιτικά Δϊκτυα στην Τοπική Αυτοδιοίκηση: Ηγεσία, Θεσμική Συγκρότηση και Πολιτική Λειτουργία
-
Vouzoglani Elli. Το Πολιτικό Μάρκετινγκ στο Δήμο Θεσσαλονίκης (2002-2014). Παρατάξεις, Πρόσωπα, Στρατηγικές και Μέσα
-
Milosis Dimitrios. Αξιολογήσεις Περιφερειακών Συστημάτων Καινοτομίας
-
Varellas Anastasios. Μέθοδοι Ανάλυσης Δεδομένων για τη Μελέτη της Εκλογικής Συμπεριφοράς
-
Sotiroglou Marina. Πολιτικοί και Εκλογικοί Ανταγωνισμοί: Η περίπτωση των Φοιτητικών Εκλογών στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης 1974-2012.
-
Atsalakis Geropantas Matthaios. Από τη Νομαρχιακή στην Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση. Ο Πολιτικός Ανταγωνισμός στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας
-
Andronidis Symeon. Σοσιολδημοκρατία και Εργατικά Συνδικάτα. Μια Αμφίδρομη Σχέση Ταυτόχρονης Πολιτικής, Ιδεολογικής και Οργανωτικής Ανάπτυξης Κόμματος-Συνδικάτων: Συγκριτική Προσέγγιση στις Περιπτώσεις του ΠΑΣΟΚ, του Γερμανικού SPD και του Βρετανικού Labour Party (1989-2010)
-
Giannoula Aikaterini. Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ως Εργαλεία Πολιτικού Μάρκετινγκ και ως Παράγοντας Διαμόρφωσης Εκλογικού Ανταγωνισμού: Μελέτη Περίπτωσης: Περιφερειακή Ενότητα Λάρισας
-
Kyrgiafini Foteini. Συμμετοχικοί Θεσμοί και Διαβούλευση στις χώρες Γαλλία, Ισπανία και Ιταλία
-
Tsesmetzis Ioannis. Η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση σε Επίπεδο Δήμων στις 28 Χώρες –Μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η Περίπτωση των Δημόσιων Υπηρεσιών Εξυπηρέτησης του Πολίτη
-
Lazarou Konstantinos. Η Διαβούλευση και οι Συμμετοχικοί Θεσμοί ως Εργαλεία Αντιμετώπισης της Πολιτικής Διαφθοράς στην Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση: Συγκριτική Μελέτη Δεικτών στις Χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης
-
Liakou Evgenia. Ελληνικές Ευρωεκλογές 2014:Το Πολιτικό Μάρκετινγκ των Πολιτικών Κομμάτων και Σχηματισμών
-
Gkouramani Eirini. Η Καλλιέργεια του Θεσμού της Διαβούλευσης μέσω της Εκπαίδευσης
-
Parasidis Christos. Η Κοινωνική Πολιτική των Χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε Επίπεδο Τοπικής Αυτοδιοίκησης
-
Karampasis Marios. Συγκριτική Μελέτη των Εκλογικών Συστημάτων για τις Περιφερειακές και Δημοτικές Εκλογές των 28 Μελών-Κρατών της Ε.Ε.
-
Panos Athanasios. Στρατηγική και Μέσα, η Συνολική Αποτύπωση του Πολιτικού Μάρκετινγκ σε Εθνικές Εκλογές. Η Περίπτωση των Κρατών της Πρώην Ενωμένης Γιουγκοσλαβίας από το 1989 μέχρι σήμερα
-
Naziri Aikaterini. Ο Εσωτερικός Έλεγχος στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Ευρωπαϊκής Ένωσης. (Περιπτωσιολογική Μελέτη για τους Ελληνικούς Δήμους που στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας τους Ενέταξαν Μονάδα Εσωτερικού Ελέγχου)