Skip to main content
Quality Assurance Unit (MODIP)
Aristotle University of Thessaloniki
Login
Home Page
AUTH
Quality Assurance
Quality Management System
You are here
Home
»
Report CV
Curriculum Vitae
Expand
|
Collapse
Iraklis Rerakis
Professor, School of Pastoral and Social Theology
Personal Information
2310997113
2310997113
irerakis@past.auth.gr
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Παιδαγωγικά - Χριστιανική Παιδαγωγική
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Εκπαίδευση
Θρησκεία
Education
Προπτυχιακές Σπουδές
1977
Πτυχίο
Θεολογική
ΑΠΘ
Greece
1985
Πτυχίο
Ιστορίας - Αρχαιολογίας, Φιλοσοφική
Καποδιστριακό Αθηνών
Greece
Μεταπτυχιακές Σπουδές
Επιστήμες της αγωγής
Φραγκφούρτη
Germany
Διδακτορικό Δίπλωμα
1986
ΔΔ
Τμήμα Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας, Θεολογική
ΑΠΘ
Greece
Course Work
Courses of Winter semester of 2018–19 academic year
TMĪMA POIMANTIKĪS KAI KOINŌNIKĪS THEOLOGIAS
ΥΕ10Π
GENERAL PEDAGOGY
ΥΕ21Π
TEACHING THE “RELIGIOUS STUDIES” CLASS AT SCHOOL
Metaptychiakó Tmīmatos Poimantikīs kai Koinōnikīs THeologías
ΠΑ10
Educational Psychology
PMS ORTHODOXĪ THEOLOGIA KAI CΗRISTIANIKOS POLITISMOS
ΠΑ6
Christian Pedagogics.
ΠΑ7
Teaching Methods and Techniques of the School Subjects of Peligious Education.
Courses of Spring semester of 2018–19 academic year
TMĪMA POIMANTIKĪS KAI KOINŌNIKĪS THEOLOGIAS
Θ320Π
Students' social intergration and religious education
ΥΕ21Π
TEACHING THE “RELIGIOUS STUDIES” CLASS AT SCHOOL
DIÏDRYMATIKO PROGRAMMA METAPTYCΗIAKŌN SPOUDŌN ELLADA: EKKLĪSIASTIKĪ ISTORIA KAI POLITISMOS
ΘΕ2
Orthodox culture and Greek identity.
PMS ORTHODOXĪ THEOLOGIA KAI CΗRISTIANIKOS POLITISMOS
ΠΑ 10
Educational Psychology.
Theses Supervised
Student Theses within AUTh
In progress
Smpokos Georgios. Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ "ΕΓΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ" ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. ΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ.
Architektonidou Ioanna. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ ΣΤΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ.
Letsiou Anastasia. ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΚΟΠΙΑ.
Tzōrtzī Aikaterinī.
Katsioula Eyangelia. Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΜΜΕ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΦΗΒΩΝ.
Eleutheriou Elenī. Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ. ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ-ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ.
Gallopoulou Alexia. ΜΟΡΦΕΣ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗΣ - ΠΑΡΑΜΕΛΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
PSylla Eyangelia. Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Louka Aikaterinī-Dōrothea. Η ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Liōta Dīmītra. Η ΧΑΡΑ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
Architektonidou Ioanna.
Bouratzi Aikaterini. Πρώιμη χριστιανική τέχνη της Θεσσαλονίκης, κατά τον 5ο αι. Το παράδειγμα του Ιερού Ναού της Παναγίας Αχειροποιήτου
Stathis Dimosthenis. Ο Μητροπολίτης Κασσανδρείας Ειρηναίος Παντολέων. Το ποιμαντικό, κοινωνικό και παιδαγωγικό του έργο
Fragkioudakis Emmanouil. Οι άγιοι της Ιεράς Μητροπόλεως Γορτύνης και Αρκαδίας, από τον Απόστολο Παύλο έως σήμερα.
Karabelia Maria. ΟΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΤΥΧΕΣ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Kalantzis Christos. Η εκκλησιαστική εκπαίδευση στη Μαγνησία, με έμφαση στα Εκκλησιαστικά Φροντιστήρια και στο Εκκλησιαστικό Λύκειο Βόλου
Kalotatou Despoina.
Kostaki Georgia-Andriana.
Markakīs Apostolos. ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΟΥΔΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Talampiri Genovefa.
Flouda Foteini.
2018–2019
Ortoulidis Apostolos. Η πολιτισμική προσφορά του Μητροπολίτου Σερβίων και Κοζάνης κυρού Διονυσίου Λ. Ψαριανού.
2017–2018
Farmaki Soultana. Αρετές και αξίες στη σχολική αγωγή. Ορθόδοξη Χριστιανοπαιδαγωγική θεώρηση.
Gerovasilis Panagiotis. Η συμβολή της βιωματικής μάθησης στο μάθημα των Θρησκευτικών.
Kechagias Georgios. Οι επιδράσεις της Ορθόδοξης Θεολογίας κατά τον 20ο αιώνα στην Χριστιανική αγωγή.
2016–2017
Karavas Andreas. Η θέση και ο ρόλος της Χριστιανικής τέχνης στη σχολική θρησκευτική αγωγή.
Karavioti Emmanouela. Ο ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΠΛΟΥΡΑΛΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΔΙΑΣΤΑΣΗ.
2015–2016
Vasilaki Sofia. Η ΧΡΗΣΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ, ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.
Popa Magkntalena-Simona. Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Paklatzoglou Sofia. ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Ieremia Marianna. Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ.
Loukidou Charikleia. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΣΤΙΣ ΚΑΤΗΧΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΤΟΥ ΣΤΟΥΔΙΤΟΥ.
2014–2015
Delliou Olympia. Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ.
Tramountanī Lemonia. ΟΙ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ ΚΑΙ Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Giannezīs Petros. ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.
Siskou Giolanta. Η ΤΙΜΩΡΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ - ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.
2013–2014
Epimenidou Stauroula. Ο ΓΝΩΣΙΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ.
Spaliōras Kōnstantinos. ΟΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΝ 18ο ΑΙΩΝΑ
2012–2013
Alexiou Paulina. Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΟΛΟΠΛΕΥΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ
Geōrgiadou Sofia. Η ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ.
Kontou Soultana. Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ.
Matiakī Vasilikī. ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.
2011–2012
Tsiolakī Paraskeuī. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
Vassakī Geōrgia. Η ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΓΩΓΗ. ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ.
Alexiadou Maria. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΟΥΔΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ-ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Mauridou Smaragdī. Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ. ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.
2010–2011
Margarōnī Elenī. ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΟΥ ΑΛ. ΔΕΛΜΟΥΖΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜ. ΓΛΗΝΟΥ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Molla Stauroula. Η ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕ ΤΟ ΛΑΪΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Karagiannidou Maria. ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Markakī Dīmītra. Ο ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ
2009–2010
Michala Maria. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Telizhenko Yevheniya. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΦΟΒΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Mpaloumī Stylianī. ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΟΥ ΑΔ. ΚΟΡΑΗ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΤΑ ΤΟΝ 19ο ΑΙΩΝΑ
Spatharakī Maria. ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Malefakī Despoina. Η ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
2008–2009
Liamtsou Eythalia. Η ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Geōrgiadou Ploumistī. Η ΕΠΙΕΙΚΕΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Svōlopoulou Aikaterinī. Η ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ
2007–2008
Markakīs Apostolos. Η ΣΧΕΣΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΜΕΝΟΥ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΣΚΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ.-ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Filippidīs Geōrgios. Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΟΥΣΙΟΕΞΑΡΤΩΜΕΝΩΝ ΝΕΩΝ. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ
Manōlī Eleutheria. Η ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
2006–2007
Rasimī Nikoleta. Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
CΗrīstidou Zafeirō. Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΠΟΠΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΓΩΓΗ
2005–2006
Diamantopoulos Dionysios. ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ. Η ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ.
Unknown
Vatsiou Panagiota. Η παιδαγωγική επιχειρηματολογία του Χριστού ως διδασκάλου στα τέσσερα Ευαγγέλια.
Matiaki Vasiliki. ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ: ΣΤΑΣΕΙΣ, ΓΝΩΜΕΣ ΚΑΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ. ΜΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΑΔΙΚΟ ΧΩΡΟ.
Chronaraki Dimitra-Maria. Η μεταβολή της συμπεριφοράς του μαθητή δια μέσου της θρησκευτικής αγωγής.
Psaltis Christos. Πολιτισμική και Θρησκευτική ετερότητα και σχολική θρησκευτική αγωγή στην Ευρώπη και την Ελλάδα. Ορθόδοξη παιδαγωγική θεώρηση.
Patramani Maria. Η πειθώ ως μέσο Ορθόδοξης Χριστιανικής αγωγής.
Kagioglidou Fōteinī. ΣΧΕΣΗ ΓΟΝΕΩΝ-ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΣΤΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Plexida Maria. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Epimenidou Stauroula. Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ.
Paklatzoglou Sofia. Η διαμόρφωση της ταυτότητας και ο σεβασμός της ετερότητας στην παιδαγωγική διαδικασία του σχολείου. Ορθόδοξη χριστιανοπαιδαγωγική θεώρηση.
Tsagkaris Panagiotis. Η Ελληνορθόδοξη Παιδεία στη διδασκαλία των συγχρόνων Αγίων της Ορθόδοξης Εκκλησίας.
Samoili Paraskevi Magdalini. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ.
Aita Georgia-Stavroula. Ο Χριστός ως πρότυπο δασκάλου και παιδαγωγού στο σύγχρονο σχολείο.
Banti Dimitra. ΟΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ Η ΣΚΟΠΟΘΕΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Poimenidou CΗristina. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Liōta Dīmītra. Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ''ΞΕΝΟΥ'' ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Laderī Maria. ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ CARL JUNG ΚΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.
Skrapa Panagiōta-Zōī. Η ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ.
Karageorgiou Christos. Παιδαγωγικά πρότυπα σε στίχους της ελληνικής δημοτικής μουσικής παράδοσης.
Theses outside AUTh
Doctoral Level
, Πανεπιστήμιο Κρήτης
.
Administrative Work
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
8
2014
2015
Director, Εργαστήριο Παιδαγωγικής - Χριστιανικής Παιδαγωγικής
9
2014
2015
Director, Τομέας:Δίκαιο Οργάνωση Ζωή και Διακονία της Εκκλησίας
7
2013
2014
Director, Εργαστήριο Παιδαγωγικής - Χριστιανικής Παιδαγωγικής
6
2012
2013
Director, Εργαστήριο Παιδαγωγικής - Χριστιανικής Παιδαγωγικής
2
2011
2012
Director, Τομέας: Δίκαιο, Ογργάνωση, Ζωή και Διακονία της Εκκλησίας
5
2011
2012
Director, Εργαστήριο Παιδαγωγικής - Χριστιανικής Παιδαγωγικής
3
2010
2011
Director, Εργαστήριο Παιδαγωγικής - Χριστιανικής Παιδαγωγικής
4
2009
2010
Director, Τομέας Δίκαιο, Οργάνωση, Ζωή και Διακονία της Εκκλησίας
1
2008
2009
Director, Τομέας: Δίκαιο, Οργάνωση, Ζωή και Διακονία της Εκκλησίας
Research Projects
2012–2012
Συνέδριο: "Σχετικισμός και αξίες"
2011–2011
Συνέδριο: "Παιδεία και παιδί στο έργο του Παπαδιαμάντη"
2010–2015
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Τμήματος Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας
2005–2008
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ 2005: Πρακτική άσκηση φοιτητών ποιμαντικής και κοινωνικής θεολογίας
Connection to Society
Συνεργασίες με κοινωνικούς, πολιτιστικούς και παραγωγικούς φορείς
1015
Παιδαγωγική Εταιρια Ελλάδας
.
2014
.
2015
.
Publications
2010
Without Type
Ρεράκης Η
(2010)
.
Σύγχρονη Διδακτική του μαθήματος των Θρησκευτικών
.
Θεσσαλονίκη
.
Π. Πουρναράς
.
Ρεράκης Η
(2010)
.
Κοινωνική ένταξη και θρησκευτική αγωγή του μαθητή στο ελληνικό σχολείο
.
Θεσσαλονίκη
.
Π. Πουρναράς
.
2009
Journal Article
Ρεράκης Η
(2009)
.
Επιδράσεις της σχολικής ζωής στη ψυχοσωματική υγεία του μαθητή
.
Επιστημονική Επετηρίδα Θεολογικής Σχολής Θεσσαλονίκης.Τμήμα Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας
.
vol.14
.
2008
Journal Article
Ρεράκης Η
(2008)
.
Η διαφορετικότητα στο Σχολείο κατά τον Απόστολο Παύλο
.
Απόστολος Τίτος
.
vol.10 p.141-152
.
Book Chapter
Ρεράκης Η
(2008)
.
Υπάρχουν παιδαγωγικές προϋποθέσεις για το θρησκειολογικό μοντέλο διδασκαλίας στο σχολείο;
.
Η Θρησκευτική αγωγή στην (TRUNCATED)
.
p.33-44
.
Ρεράκης Η
(2008)
.
Ο ξένος μαθητής στο Ελληνικό Σχολείο υπό το φώς της Παύλειας Θεολογίας
.
Ξενοφοβία και φιλαδελφία κατά τον Απόστολο Παύλο
.
p.265-282
.
2006
Without Type
Ρεράκης Η
(2006)
.
Ο «άλλος» στο ελληνικό σχολείο. Ορθόδοξη χριστιανοπαιδαγωγική θεώρηση
.
Θεσσαλονίκη
.
Π. Πουρναράς
.
2005
Journal Article
Ρεράκης Η
(2005)
.
Η Παιδαγωγική της ετερότητας του «άλλου» κατά τον Άγιο Μάξιμο τον Ομολογητή
.
Επιστημονική Επετηρίδα Θεολογικής Σχολής Θεσσαλονίκης.Τμήμα Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας
.
vol.10
.
Updated: 2018-10-29