-
Andreadou CΗarikleia. ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ:Ο ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΕ ΜΟΥΣΕΙΑ ΝΕΟΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, 1978-2009.
-
Papamichail Smaroula. Οι ιστορικές αντιλήψεις των φιλολόγων. Αναπαραστάσεις και στερεότυπα που επηρεάζουν τη διδασκαλία της ιστορίας
-
Koukos Dīmītrios. Η ΕΝΝΟΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΤΟΥ <ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ> ΚΑΙ ΤΟΥ <ΕΘΝΟΥΣ-ΚΡΑΤΟΣ> ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
-
Kyrimi Eleftheria. Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΙΑΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ
-
Pantouvaki Stratigoula. Ιστορία και μετανάστευση: Η συμβολή της ιστορικής εκπαίδευσης στη διαμόρφωση της ταυτότητας του έλληνα πολίτη σε παιδιά μεταναστών.
-
Nikolaidou Charis. Πολυπολιτισμικότητα και εκπαίδευση. Η πρόσληψη της πολυπολιτισμικότητας της Θεσσαλονίκης από το ανθρώπινο δυναμικό της εκπαίδευσης
-
Kalle Stylianī. Αναπαραστάσεις του εθνικού εαυτού και του άλλου στα ελληνικά και τουρκικά σχολικά εγχειρίδια ιστορίας της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (1950 - 1974). Συγκριτική μελέτη για τη συγκρότηση εθνικών ταυτοτήτων.
-
Skordis Minas. Ιστοριογραφία και σχολικά εγχειρίδια ιστορίας,αποκλίσεις και συγκλίσεις. 1937-2011
-
Michelakakis Stefanos. Η διδασκαλία της ιστορίας στα γερμανικά σχολεία μετά το Β ΄παγκόσμιο πόλεμο.Το ζήτημα της προσέγγισης του ναζιστικού φαινομένου
-
CΗatzīdaniīl Paulina. Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ/ΤΙΣ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ.