You are here

Μ1 – Δελτίο Περιγραφής Μαθήματος

Πρόσβαση στο Μ1 Μορφές Μ1
Γλώσσα Μ1
Μεταφορά στοιχείων από άλλη τάξη
Στοιχεία Γραμματείας
Τύπος Μαθήματος
Τρόπος Παράδοσης
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Γλώσσα
Προαπαιτήσεις
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Γενικές Ικανότητες
Κατηγοριοποίηση Μαθησιακών Αποτελεσμάτων
Επίπεδα Επιδιωκόμενων Μαθησιακών Αποτελεσμάτων
Περιεχόμενο Μαθήματος
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Οργάνωση Μαθήματος
Αξιολόγηση Φοιτητών
Βιβλιογραφία
Ερωτηματολόγιο φοιτητών
Αποθήκευση
Επικαιροποίηση

Πρόσβαση στο Μ1

Το Δελτίο περιγραφής μαθήματος (Μ1) αποτελεί μια από τις καρτέλες της σελίδας κάθε μαθήματος. Η πρόσβαση στις σελίδες των μαθημάτων γίνεται είτε μέσω της καρτέλας Μαθήματα στη σελίδα των διδασκόντων, είτε μέσω του ηλεκτρονικού οδηγού σπουδών (https://qa.auth.gr/el/studyguide).

Στην καρτέλα Μαθήματα εμφανίζονται τα μαθήματα ανά ακαδημαϊκό έτος. Στη σελίδα αυτή εμφανίζονται όλα τα μαθήματα που διδάσκει το συγκεκριμένο μέλος, προπτυχιακά και μεταπτυχιακά, είτε διδάσκονται στο Τμήμα του είτε σε άλλο Τμήμα του ΑΠΘ. Τα μαθήματα που εμφανίζονται στη ΜΟΔΙΠ καθορίζονται από τα στοιχεία των Γραμματειών των Τμημάτων. Στην περίπτωση που τα μαθήματα που εμφανίζονται δεν είναι τα σωστά θα πρέπει να υπάρξει συνεννόηση με την αντίστοιχη Γραμματεία για τη διόρθωσή τους. Επιλέγοντας τον τίτλο κάποιου μαθήματος ο χρήστης μεταφέρεται στη σελίδα αυτού του μαθήματος, η οποία αποτελείται από τις καρτέλες Δελτίο περιγραφής μαθήματος (Μ1), Δελτίο αποτίμησης μαθήματος (Μ2), ερωτηματολόγιο αξιολόγησης μαθήματος (Ερωτηματολόγιο) και αποτελέσματα αξιολόγησης μαθήματος (Αξιολόγηση).      

  Δ

Μορφές Μ1

Στη σελίδα του μαθήματος η καρτέλα που εξ ορισμού φορτώνεται είναι αυτή του Δελτίου περιγραφής (Μ1). Το Δελτίο περιγραφής κάθε μαθήματος έχει τρεις μορφές που εμφανίζονται ως διαφορετικές υπο-καρτέλες. Η μορφή προβολής είναι η μορφή που είναι προσβάσιμη από όλους στην ιστοσελίδα της ΜΟΔΙΠ μέσω του ηλεκτρονικού οδηγού σπουδών. Η μορφή επεξεργασίας είναι η μορφή μέσω της οποίας οι διδάσκοντες των μαθημάτων μπορούν να επεξεργαστούν τα στοιχεία του. Η μορφή ενσωμάτωσης είναι η μορφή του Δελτίου η οποία μπορεί να ενσωματωθεί σε άλλες ιστοσελίδες, όπως η ιστοσελίδα του Τμήματος. Πρόσβαση στη μορφή επεξεργασίας του Μ1 έχουν μόνο οι διδάσκοντες του μαθήματος και ενδεχομένως όσοι το Τμήμα έχει ζητήσει να έχουν αυτή τη δυνατότητα για ορισμένο διάστημα και συγκεκριμένο λόγο. Επισημαίνεται ότι στη μορφή προβολής του Μ1 εμφανίζονται μόνο οι ενότητες που είναι συμπληρωμένες. Αν κάποια ενότητα του Δελτίου δεν έχει συμπληρωθεί από τους διδάσκοντες, αυτή δε θα εμφανιστεί στη μορφή προβολής του. Αν και όλες οι ενότητες του Δελτίου είναι απαραίτητες και θα πρέπει να συμπληρωθούν για κάθε μάθημα (εάν εφαρμόζονται), εντούτοις δεν αποτελεί προϋπόθεση για την αποθήκευση του Δελτίου η υποχρεωτική συμπλήρωση όλων ή κάποιων ενοτήτων. Τέλος, το Δελτίο περιγραφής είναι ένα για κάθε τάξη του μαθήματος και εμφανίζεται σε όλους τους διδάσκοντες με τον ίδιο τρόπο.

Δ

Γλώσσα Μ1

Το Δελτίο περιγραφής μαθήματος συμπληρώνεται και παρουσιάζεται στην ελληνική και στην αγγλική γλώσσα. Για να εμφανιστεί η αγγλική μορφή του δελτίου πρέπει να επιλεγεί το εικονίδιο της αγγλικής γλώσσας που υπάρχει στο πάνω δεξί μέρος της σελίδας. Η μορφή προβολής (και ενσωμάτωσης) του Δελτίου είναι διαφορετική για την ελληνική και την αγγλική του έκδοση. Η μορφή επεξεργασίας του Δελτίου όμως είναι κοινή για τις δύο γλώσσες και δε χρειάζεται να συμπληρωθεί 2 φορές. Οι ενότητες του δελτίου που αποτελούνται από κλειστές ερωτήσεις, μεταφράζονται αυτόματα από το σύστημα της ΜΟΔΙΠ στην άλλη γλώσσα, ενώ για τις ανοικτές ερωτήσεις υπάρχουν ξεχωριστά πεδία για κάθε γλώσσα.

Ακόμα, υπάρχει η δυνατότητα συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου και σε άλλη ξένη γλώσσα πέραν της αγγλικής. Οι επιπλέον γλώσσες που υποστηρίζονται είναι τα γαλλικά, γερμανικά και ιταλικά.

Για να προσθέσει μια ή περισσότερες γλώσσες συμπλήρωσης ο χρήστης θα πρέπει να τις επιλέξει από το αντίστοιχο εικονίδιο. Για παράδειγμα, αν επιλέξει τα Γαλλικά και πατήσει Υποβολή τότε θα εμφανιστεί ένα επιπλέον εικονίδιο με τη γαλλική γλώσσα στο πάνω δεξί μέρος της σελίδας.

Δ

Ενότητες Μ1

Μεταφορά στοιχείων από άλλη τάξη

Μέσω της ενότητας αυτής μπορεί να μεταφερθούν τα στοιχεία του Δελτίου Μ1 ενός άλλου μαθήματος σε αυτό. Τα στοιχεία του Δελτίου της προηγούμενης τάξης του μαθήματος για το οποίο συμπληρώνεται το Δελτίο εμφανίζονται αυτόματα στις νέες τάξεις που δημιουργούνται, αλλά αυτό δεν καλύπτει όλες τις περιπτώσεις. Για παράδειγμα στην περίπτωση που ένα μάθημα διδάσκεται σε διαφορετικό πρόγραμμα σπουδών, όπως ένα νέο ΠΣ του Τμήματος ή το ΠΣ ενός άλλου Τμήματος. Για τη μεταφορά των στοιχείων το μόνο που χρειάζεται είναι o κωδικός της τάξης (Class ID) της οποίας το Δελτίο Μ1 θέλουμε να αντιγράψουμε. Ο κωδικός της τάξης είναι το τελευταίο πεδίο που εμφανίζεται στην ενότητα Στοιχεία Γραμματείας. Αφού πληκτρολογηθεί ή επικολληθεί ο κωδικός της τάξης στο αντίστοιχο πεδίο που εμφανίζεται σε αυτή την ενότητα, πατώντας το κουμπί Φόρτωση μεταφέρονται τα στοιχεία, τα οποία στη συνέχεια θα πρέπει να αποθηκευτούν πατώντας το κουμπί Αποθήκευση στο κάτω δεξί μέρος της σελίδας.

Δ

Στοιχεία Γραμματείας

Τα στοιχεία που εμφανίζονται σε αυτή την ενότητα προέρχονται από το σύστημα της Γραμματείας του Τμήματος και μόνο η Γραμματεία του Τμήματος μπορεί να τα επεξεργαστεί.

Δ

Τύπος Μαθήματος

Υποβάθρου: Τα μαθήματα εκείνα που, αν και δεν αναφέρονται άμεσα στην επιστήμη που θεραπεύει το Πρόγραμμα Σπουδών, ωστόσο αποτελούν αναγκαία προϋπάρχουσα επιστημονική γνώση για να μπορέσει κάποιος να αντιληφθεί θέματα άμεσα εντασσόμενα σ' αυτήν. Συνήθως διδάσκονται στα πρώτα εξάμηνα σπουδών. Παραδείγματα τέτοιων μαθημάτων είναι τα Στατιστική στη Βιολογία, η Φυσικοχημεία κα.

Γενικών Γνώσεων: Μαθήματα που δεν σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με το επιστημονικό αντικείμενο του Προγράμματος Σπουδών, αλλά στοχεύουν στην ευρύτερη παιδεία του φοιτητή ως επιστήμονα και πολίτη. Παραδείγματα τέτοιων μαθημάτων είναι η Φιλοσοφία της επιστήμης, τα Σύγχρονα παγκόσμια προβλήματα κα.

Επιστημονικής Περιοχής: Πρόκειται για τα μαθήματα εκείνα που αναφέρονται σε γνωστικά πεδία που εντάσσονται άμεσα στο επιστημονικό αντικείμενο του Προγράμματος Σπουδών. Συνήθως διδάσκονται από το δεύτερο εξάμηνο των σπουδών και μετά, χωρίς βεβαίως να αποκλείεται η ένταξή τους και στο πρώτο. Παραδείγματα τέτοιων μαθημάτων είναι η Φυσιολογία φυτών, η Βιολογία κυττάρου κα.

Ανάπτυξης Δεξιοτήτων: Μαθήματα που δεν στοχεύουν στην παροχή επιστημονικής γνώσης στο αντικείμενο του Προγράμματος Σπουδών, αλλά στην καλλιέργεια και ανάπτυξη άλλων δεξιοτήτων των φοιτητών. Παραδείγματα τέτοιων μαθημάτων είναι τα μαθήματα επιχειρηματικότητας και ενδεχομένως και οι ξένες γλώσσες.

Δ

Τρόπος Παράδοσης

Πρόσωπο με πρόσωπο: Μαθήματα που διδάσκονται στο Πανεπιστήμιο.

Εξ αποστάσεων εκπαίδευση: Μαθήματα που διδάσκονται μέσω του διαδικτύου.

Δ

Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος

Στην ενότητα αυτή μπορούν να δηλωθούν ηλεκτρονικές διευθύνσεις του μαθήματος, εάν υπάρχουν. Οι διευθύνσεις αυτές θα πρέπει να είναι ειδικές για το μάθημα και όχι γενικές όπως πχ η διεύθυνση της ιστοσελίδας του Τμήματος ή του διδάσκοντα. Συστήνεται η προσεκτική αναγραφή κα ο έλεγχός τους για την αποφυγή περιπτώσεων λανθασμένων διευθύνσεων. Η διεύθυνση του μαθήματος στον ηλεκτρονικό οδηγό σπουδών την ΜΟΔΙΠ αναγράφεται αυτόματα.

Δ

Erasmus

Επιλέγεται το checkbox εάν το μάθημα προσφέρεται σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής. Περισσότερα στοιχεία για τον τρόπο διδασκαλίας των φοιτητών ανταλλαγής δηλώνονται στην ενότητα οργάνωση μαθήματος.

Δ

Γλώσσα

Σε αυτή την ενότητα δηλώνεται η γλώσσα / γλώσσες στις οποίες διδάσκεται και εξετάζεται το μάθημα. Σε περίπτωση επιλογής ξένης γλώσσας διδασκαλίας αυτή θα πρέπει να χρησιμοποιείται καθόλη τη διάρκεια των μαθημάτων και όχι περιστασιακά.

Σε περίπτωση που το μάθημα αποτελεί μάθημα διδασκαλίας ξένης γλώσσας τότε πρέπει να επιλεγεί και το πλαίσιο ελέγχου (checkbox) με τίτλο Μάθημα διδασκαλίας ξένης γλώσσας. Δε χρειάζεται να επιλεγεί αν το μάθημα δεν είναι μάθημα ξένης γλώσσας αλλά διδάσκεται σε ξένη γλώσσα.

 

Δ

Προαπαιτήσεις

α. Προαπαιτούμενα Μαθήματα: Επιλέγονται τα μαθήματα τα οποία θα πρέπει να έχει παρακολουθήσει ένας φοιτητής προκειμένου να μπορεί να εγγραφεί στο μάθημα. Αφορά προγράμματα σπουδών που εφαρμόζουν το σύστημα των προαπαιτούμενων μαθημάτων και οι προαπαιτήσεις είναι υποχρεωτικές. Στη λίστα των μαθημάτων για επιλογή εμφανίζονται μόνο τα μαθήματα που βρίσκονται στο ίδιο ή σε μικρότερο εξάμηνο σπουδών.

β. Γενικές Προαπαιτήσεις: Άλλες προαπαιτήσεις που μπορεί να υπάρχουν εκτός από την παρακολούθηση συγκεκριμένων μαθημάτων. Συμπληρώνονται στα Ελληνικά και Αγγλικά.

Δ

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Στην ενότητα αυτή είναι απαραίτητο να διατυπωθούν τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος τόσο στα Ελληνικά όσο και στα Αγγλικά. Τα μαθησιακά αποτελέσματα αποτελούν το σημαντικότερο πληροφοριακό στοιχείο του μαθήματος και θα πρέπει να τύχουν ιδιαίτερης προσοχής. Αναλυτικές οδηγίες σχετικά με τα μαθησιακά αποτελέσματα υπάρχουν στη σελίδα https://qa.auth.gr/el/lo

Δ

Γενικές Ικανότητες

Επιλέγονται όποιες από τις γενικές ικανότητες εκπληρώνονται με τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος. Αυτός ο κατάλογος γενικών ικανοτήτων έχει προκύψει από το πρόγραμμα Tuning (http://www.unideusto.org/tuningeu/competences/generic.html) και πρέπει να καλύπτονται από όλα τα προγράμματα σπουδών του ΑΠΘ.

Δ

Κατηγοριοποίηση Μαθησιακών Αποτελεσμάτων

Σύμφωνα με την ταξινομία του Bloom τα μαθησιακά αποτελέσματα διακρίνονται σε τρεις τομείς, το γνωστικό, το συναισθηματικό και το ψυχοκινητικό. Τα μαθησιακά αποτελέσματα κάθε τομέα κατηγοριοποιούνται σε διαφορετικά επίπεδα. Πχ τα μαθησιακά αποτελέσματα του γνωστικού τομέα μπορεί να είναι από το χαμηλότερο επίπεδο της απομνημόνευσης, μέχρι το υψηλότερο επίπεδο της δημιουργίας νέας γνώσης.  Ο ορισμός αυτών των εννοιών προβάλλεται με hover αν τοποθετηθεί ο  κέρσορας πάνω από κάθε λέξη καθώς και στη σελίδα: https://qa.auth.gr/el/bloom

Στην ενότητα αυτή μπορεί να δηλωθούν τα επίπεδα των τομέων στα οποία αντιστοιχούν τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος που έχουν δηλωθεί παραπάνω. Σε περίπτωση αμφιβολίας συνίσταται η αποφυγή συμπλήρωσης αυτής της ενότητας.

Δ

Επίπεδα Επιδιωκόμενων Μαθησιακών Αποτελεσμάτων

Ταξινόμηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων σύμφωνα με το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων (ΕΠΠ). Τα μαθησιακά αποτελέσματα διακρίνονται σε γνώσεις, ικανότητες και δεξιότητες και κατηγοριοποιούνται σε οκτώ επίπεδα αναφοράς. Αναλυτικότερη περιγραφή του ΕΠΠ υπάρχει στη σελίδα https://qa.auth.gr/el/nqf. Οι περιγραφικοί δείκτες των επιπέδων αναφοράς προβάλλονται με hover αν τοποθετηθεί ο κέρσορας πάνω από κάθε επίπεδο καθώς και στη σελίδα https://qa.auth.gr/el/di.

Δ

Περιεχόμενο Μαθήματος

Περιγραφή περιεχομένου μαθήματος στα ελληνικά και στα αγγλικά. Προαιρετικά μπορούν να αναγραφούν και κάποιες λέξεις κλειδιά που μπορεί να διευκολύνουν την αναζήτηση του μαθήματος.

Δ

Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού

Βιβλίο: Βιβλίο που έχει εκδοθεί από κάποιον εκδοτικό οίκο.

Σημειώσεις: Σημειώσεις συνήθως φωτοτυπημένες στο πανεπιστημιακό τυπογραφείο ή αλλού.

Διαφάνειες: Αρχεία όπως powepoint σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή.

Βιντεοδιαλέξεις: Μαγνητοσκοπημένες διαλέξεις μέσω του διαδικτύου ή άλλου μέσου.

Podcast: Ηχογραφημένες διαλέξεις μέσω του διαδικτύου ή άλλο μέσου.

Ήχος: Ηχητικά μέσα όπως ένα μουσικό έργο ή η εκφορά μιας ξένης γλώσσας.

Πολυμεσικό υλικό: Εφαρμογές πολυμέσων μέσω του διαδικτύου ή σε μορφή CD/DVD κλπ.

Διαδραστικές ασκήσεις: Εξομοιώσεις μέσω υπολογιστή ή με άλλο τρόπο.

Δ

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών

Στην υποενότητα α. Χρήση ΤΠΕ επιλέγονται οι χρήσεις Τ.Π.Ε. στο μάθημα και στην υποενότητα β. Περιγραφή αναλύονται οι χρήσεις που έχουν επιλεγεί. Παραδείγματα χρήσης Τ.Π.Ε.:

Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία: χρήση powerpoint ή διαδραστικού πίνακα.

Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση: αξιολόγηση μέσω υπολογιστή ή τεστ πολλαπλής επιλογής που βαθμολογούνται αυτόματα μέσω κατάλληλου προγράμματος.

Χρήστη Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση: Πραγματοποίηση προσομοιώσεων.

Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές: Επικοινωνία μέσω e-mail ή online forum. Αναφέρεται για το συγκεκριμένο μάθημα και όχι γενικά στην επικοινωνία του διδάσκοντα με φοιτητές.

Δ

Οργάνωση Μαθήματος

Στην ενότητα αυτή δηλώνονται ποιες διδακτικές/μαθησιακές δραστηριότητες εφαρμόζονται στο μάθημα. Για κάθε μια από τις δραστηριότητες που θα επιλεγούν θα πρέπει να προσδιοριστούν τα ακόλουθα.

Φόρτος Εργασίας: Συνολικές για το εξάμηνο ώρες που πρέπει να αφιερώσουν οι φοιτητές για την αντίστοιχη μαθησιακή δραστηριότητα. Συμπεριλαμβάνεται ο χρόνος διδασκαλίας στην τάξη, το εργαστήριο, το πεδίο κλπ. 

ECTS: Η συγκεκριμένη στήλη υπολογίζεται αυτόματα και αντιστοιχεί στις πιστωτικές μονάδες (ECTS) της αντίστοιχης μαθησιακής δραστηριότητας. Κάθε πιστωτική μονάδα αντιστοιχεί σε 25 με 30 ώρες φόρτου εργασίας των φοιτητών. 

Για παράδειγμα, αν μια μαθησιακή δραστηριότητα έχει φόρτο εργασίας 39  ώρες και η πιστωτική μονάδα αντιστοιχεί σε 30 ώρες τότε οι ​ECTS μονάδες της συγκεκριμένης δραστηριότητας είναι 1,3.

Ατομικά: Για τη μαθησιακή δραστηριότητα δεν απαιτείται συνεργασία μεταξύ των φοιτητών.

Ομαδικά: Για τη μαθησιακή δραστηριότητα οι φοιτητές συνεργάζονται σε ομάδες

Erasmus: Η μαθησιακή δραστηριότητα προσφέρεται στους φοιτητές των προγραμμάτων ανταλλαγής.

Ο συνολικός φόρτος εργασίας του μαθήματος προκύπτει από τα ECTS του μαθήματος. Για παράδειγμα, ένα μάθημα που έχει  5,5 πιστωτικές μονάδες ECTS και η πιστωτική μονάδα αντιστοιχεί σε 30 ώρες τότε ο συνολικός φόρτος εργασίας του μαθήματος είναι 165 ώρες.

Δ

Αξιολόγηση Φοιτητών

Στην υποενότητα α. Περιγραφή της διαδικασίας μπορούν να γραφούν διευκρινίσεις σχετικά με την αξιολόγηση των φοιτητών στις περιπτώσεις που χρειάζεται. Στην υποενότητα β. Μέθοδοι αξιολόγησης θα πρέπει να προσδιοριστεί ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η αξιολόγηση. Η αξιολόγηση μπορεί να είναι είτε διαμορφωτική είτε συμπερασματική.

Η διαμορφωτική αξιολόγηση (για βελτίωση) αναφέρεται στις τυπικές και άτυπες διαδικασίες αξιολόγησης που εφαρμόζονται από τους διδάσκοντες κατά τη διάρκεια του εξαμήνου προκειμένου να τροποποιήσουν της διδακτικές και μαθησιακές τους δραστηριότητες για να βελτιώσουν τη μάθηση των φοιτητών.

Ο τύπος της διαμορφωτικής αξιολόγησης δε χρησιμοποιείται ποτέ για τη βαθμολόγηση των φοιτητών. Εάν η αξιολόγηση αποδίδει βαθμολογία στους εξεταζόμενους είναι συμπερασματική.

Η συμπερασματική αξιολόγηση (για βαθμολόγηση) αναφέρεται στην αξιολόγηση της μάθησης και εκφράζει την ανάπτυξη που παρουσίασαν οι φοιτητές στο πλαίσιο του μαθήματος.

Δ

Βιβλιογραφία

Η βιβλιογραφία του μαθήματος θα πρέπει να γράφεται με τον κανονικό τρόπο και οι βιβλιογραφικές παραπομπές να είναι πλήρεις.

Δ

Ερωτηματολόγιο Φοιτητών

Στην ενότητα αυτή μπορείτε προαιρετικά να διατυπώσετε μια ειδική για το μάθημα ερώτηση η οποία θα προστεθεί στο ερωτηματολόγιο αξιολόγησης του μαθήματος από τους φοιτητές.

Δ

Αποθήκευση

Τέλος, για την αποθήκευση των στοιχείων του Δελτίου είναι απαραίτητο να πατηθεί το κουμπί αποθήκευση. Με την αποθήκευση των στοιχείων εμφανίζεται μήνυμα επιβεβαίωσης και η μορφή προβολής του δελτίου.

Στο κάτω δεξί μέρος της σελίδας με γκρι γράμματα εμφανίζεται η ημερομηνία τελευταίας επικαιροποίησης του δελτίου.

Δ

Επικαιροποίηση

Τα στοιχεία του Δελτίου περιγραφής μαθήματος εμφανίζονται αυτόματα στις νέες τάξεις του μαθήματος. Για παράδειγμα εάν ένας διδάσκοντας έχει συμπληρώσει το δελτίο κάποιου μαθήματος για την τάξη του ακαδημαϊκού έτους 2013-2014, όταν η γραμματεία του Τμήματος δημιουργήσει στο σύστημά της την τάξη του μαθήματος για το ακαδημαϊκό έτος 2014-2015, στο δελτίο της τάξης του 2014-2015 θα εμφανιστούν αυτόματα τα στοιχεία της τάξης του 2013-2014. Τα στοιχεία αυτά όμως παρότι εμφανίζονται στην τάξη του 2014-2015 δεν είναι αποθηκευμένα για αυτή και στη μορφή επεξεργασίας του δελτίου εμφανίζεται σχετική προειδοποίηση.

Ακόμα και για τις περιπτώσεις των μαθημάτων που οι διδάσκοντες δεν έχουν να κάνουν κάποια αλλαγή στα στοιχεία του Δελτίου περιγραφής τους είναι απαραίτητο να γίνει αποθήκευσή τους, για να είναι σαφές ότι τα αυτά είναι επικαιροποιημένα.

Δ