Additional bibliography for study
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Cummins, Jim (1999). Ταυτότητες υπό διαπραγμάτευση. Εκπαίδευση με σκοπό την ενδυνάμωση σε μια κοινωνία της ετερότητας, Μεταφρ. Σ. Αργύρη. Αθήνα: Gutenberg.
(LC3731.C8816 1999, Βιβλιοθήκη Τομέα Παιδαγωγικής)
Dietrich, Ingrid (2006). «Παιδεία και πολυπολιτισμικότητα- η μεταβολή των αιτημάτων προς τα σχολεία», στο: Δ. Χατζηδήμου / Χ. Βιτσιλάκη (επιμ.), Το σχολείο στην κοινωνία της πληροφορίας και της πολυπολιτισμικότητας, Πρακτικά ΙΑ΄ Διεθνούς Συνεδρίου, Ρόδος 21, 22 και 23 Οκτωβρίου 2005. Θεσσαλονίκη: Κυριακίδης, 45-60.
(LC1099.D55 2005, Βιβλιοθήκη Τομέα Παιδαγωγικής)
Γκότοβος, Αθανάσιος (1996). Ρατσισμός. Κοινωνικές, ψυχολογικές και παιδαγωγικές όψεις μιας ιδεολογίας και μιας πρακτικής. Αθήνα: ΥΠΕΠΘ – Γενική Γραμματεία Λαϊκής Επιμόρφωσης.
(HT1521.G6 1996, Βιβλιοθήκη Τομέα Παιδαγωγικής)
Γκότοβος, Αθανάσιος (2003). Εκπαίδευση και ετερότητα. Ζητήματα Διαπολιτισμικής Παιδαγωγικής. Αθήνα: Μεταίχμιο.
(LC1099.G68 2002, Βιβλιοθήκη Τομέα Παιδαγωγικής)
Δαμανάκης, Μιχάλης (επιμ.) (2000). Η εκπαίδευση των παλιννοστούντων και αλλοδαπών μαθητών στην Ελλάδα. Διαπολιτισμική προσέγγιση. Αθήνα: Gutenberg.
(LC3747.G3D36 1998, Βιβλιοθήκη Τομέα Παιδαγωγικής)
Ένταξη παιδιών παλιννοστούντων και αλλοδαπών στο σχολείο- Γυμνάσιο (επιμ.) (2008), Διαπολιτισμική εκπαίδευση και αγωγή, Οδηγός Επιμόρφωσης. Θεσσαλονίκη: Λιθογραφία.
Ένταξη παιδιών παλιννοστούντων και αλλοδαπών στο σχολείο- Γυμνάσιο (επιμ.) (2008), Η διαπολιτισμική διάσταση στη διδασκαλία, Μεθοδολογικός Οδηγός για τη χρήση σχολικών βιβλίων του Γυμνασίου. Θεσσαλονίκη: Λιθογραφία.
Κεσίδου, Αναστασία (2004). «Διαπολιτισμική εκπαίδευση: στόχοι και πρακτικές», στο: Εταιρεία Επιστημών Αγωγής Δράμας (επιμ.) Προγράμματα Διδασκαλίας στην Εκπαίδευση των Βαλκανικών Χωρών, Πρακτικά 1ου Βαλκανικού Συνεδρίου, 75-83.
(LA941.P76 2004, Βιβλιοθήκη Τομέα Παιδαγωγικής)
Μάρκου, Γεώργιος (1997α). Εισαγωγή στη διαπολιτισμική εκπαίδευση. Ελληνική και διεθνής εμπειρία. Αθήνα: Ηλεκτρονικές τέχνες. (LC1099.5.G8E84 1997, Βιβλιοθήκη Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας)
Νικολάου, Γιώργος (2005). Διαπολιτισμική διδακτική. Το νέο περιβάλλον, διδακτικές αρχές. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
(LC1099.5.G8N56 2005, Βιβλιοθήκη Τομέα Παιδαγωγικής)
Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων (ΠΕΦ) (1998). Σχολείο και ετερότητα. Ο ρόλος του φιλολόγου στη σύγχρονη σχολική πραγματικότητα. Σεμινάριο 24. Αθήνα.
Σκούρτου, Ελένη (επιμ.) (1997). Θέματα Διγλωσσίας και Εκπαίδευσης. Αθήνα: Νήσος.
(P115.T34 1997, Βιβλιοθήκη Τομέα Παιδαγωγικής)
Τσιάκαλος, Γιώργος (2000). Οδηγός αντιρατσιστικής εκπαίδευσης. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
(HT1521.T75 2000, Βιβλιοθήκη Τομέα Παιδαγωγικής)
Φραγκουδάκη Ά./ Θ. Δραγώνα (επιμ.) (1997). «Τι είν΄ η πατρίδα μας;» Εθνοκεντρισμός στην εκπαίδευση. Αθήνα: Αλεξάνδρεια.
(LA782.T5 1997a, Βιβλιοθήκη Τομέα Παιδαγωγικής)
Χατζησαββίδης, Σωφρόνης (1987). «Νεοελληνική γραμματεία και νεοελληνική κοινωνία. Μια διδακτική δοκιμή-έρευνα, συμβολή στον αγώνα κατά των φυλετικών διακρίσεων», στο: Σύγχρονη Εκπαίδευση, τ. 33, 50-58.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
Τα ppt των παρουσιάσεων και τα τελικά κείμενα των εργασιών που θα εκπονηθούν κατά τη διάρκεια του εξαμήνου.