Additional bibliography for study
Βορριά, Γ., Κιοσέογλου, Γ., Ντούμα, Μ., Λιμναίου, Ν., Ιωσηφίδου, Β., Γιώτα, Κ. & Σκεπετάρη, Σ. (2007). Η γλωσσική ανάπτυξη σε παιδιά προσχολικής ηλικίας: Ερευνητικά δεδομένα από τη χρήση ψυχομετρικών εργαλείων, Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 43, 68-90.
Βοσνιάδου, Σ. (2003). Εισαγωγή στην ψυχολογία. Βιολογικές αναπτυξιακές και συμπεριφοριστικές προσεγγίσεις – Γνωστική ψυχολογία. Τόμος Α΄. Αθήνα: Gutenberg.
Cole, M. & Cole, R. S (2002). Η ανάπτυξη των παιδιών: Γνωστική και ψυχοκοινωνική ανάπτυξη κατά τη νηπιακή και μέση παιδική ηλικία/ μετ. Σόλμαν, Μ., Τόμος Β΄. Αθήνα: Τυπωθήτω – Γιώργος Δάρδανος.
Δανασσής-Αφεντάκης, Α. (1991). Μάθηση και ανάπτυξη. Παιδαγωγική ψυχολογία. Αθήνα: Εκδ. Γρηγόρης.
Dunn, J. (1999). Οι στενές προσωπικές σχέσεις των μικρών παιδιών/ μετ. Παπαηλιού, Χ. Αθήνα: Τυπωθήτω – Γιώργος Δάρδανος.
Ζγαντζούρη, Κ. & Πούρκος, Μ (2004). Ο ρόλος της εκπαίδευσης στην καλλιέργεια της ενσυναίσθησης, στο Πούρκος, Μ. Α. (Επιμ.). Ατομικές διαφορές μαθητών και εναλλακτικές ψυχοπαιδαγωγικές προσεγγίσεις, σσ. 259-273. Αθήνα: Gutenberg.
Goleman, D. (1997). H συναισθηματική νοημοσύνη: Γιατί το «EQ» είναι πιο σημαντικό από το «IQ»/ μετ. Παπασταύρου, Α. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Gottman, J. (2000). Η συναισθηματική νοημοσύνη των παιδιών: ένας πρακτικός οδηγός για γονείς. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Hayes, N. (1993). Εισαγωγή στις γνωστικές λειτουργίες. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Hayes, N. (1998). Εισαγωγή στη ψυχολογία. Τόμοι Α΄, Β΄. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Herbert, M. (1991). Clinical Child Psychology. Social learning development and Behaviour. Chichester: John Wiley and Sons.
Καλαντζή-Αζίζι, Α. (1996). Εφαρμοσμένη κλινική ψυχολογία στο χώρο του σχολείου: παρεμβάσεις βασισμένες στη θεωρ’ια της μάθησης. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Καραμπάτσος, Α. Β. (2000). Παράγοντες και εκτιμήσεις σχολικής ετοιμότητας (Μια ψυχοπαιδαγωγική προσέγγιση). Αθήνα: Ατραπός.
Καψάλης Α.(2006). Παιδαγωγική Ψυχολογία, Δ΄έκδοση. Θεσσαλονίκη: Εκδ. Κυριακίδη.
Κολιάδης, Ε. (1996). Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη, Τόμοι Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄. Αθήνα: Αυτοέκδοση.
Κωσταρίδου-Ευκλείδη, Α. (1995). Ψυχολογία κινήτρων. Θεσσαλονίκη: Ελληνικά Γράμματα.
Κωσταρίδου-Ευκλείδη, Α. (2005). Μεταγνωστικές διεργασίες και αυτο-ρύθμιση. Θεσσαλονίκη: Ελληνικά Γράμματα.
Μαραγκουδάκη Γ. (1977). Η μάθηση: Ψυχολογική θεώρηση. Αθήνα: Ηράκλειτος.
Molnar, A. & B. Lindquist (1998). Προβλήματα Συμπεριφοράς στο Σχολείο. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Molnar, A. & B. Lindquist (1998). Προβλήματα Συμπεριφοράς στο Σχολείο. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Μπαμπλέκου, Ζ. (2003). Η ανάπτυξη της μνήμης: Γνωστική διαδρομή στην παιδική ηλικία. Αθήνα: Τυπωθήτω – Γιώργος Δάρδανος.
Πλατσίδου, Μ. (2005). Ατομικές διαφορές εφήβων σε σχέση με την αντιλαμβανόμενη συναισθηματική νοημοσύνη τους, Επιστημονική Επετηρίδα της Ψυχολογικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος, 3, 249-269.
Πόρποδας, Κ. Δ. (2003). Η μάθηση και οι δυσκολίες της (Γνωστική προσέγγιση). Πάτρα: Αυτοέκδοση.
Salkind, N. J. (1999). Θεωρίες της ανθρώπινης ανάπτυξης. Αθήνα: Πατάκης.
Siegler, R. (2002). Πώς σκέφτονται τα παιδιά/ μετ. Κουλεντιανού, Ζ. Αθήνα: Gutenberg.
Slavin, E. R. (2006). Εκπαιδευτική Ψυχολογία: Θεωρία και πράξη/ μετ. Εκκεκάκη, Ε. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Συγκολλίτου, Ε. (1998). Εαυτός, κίνητρα και επίδοση στο σχολείο, στο Κωσταρίδου-Ευκλείδη, Α. (Επίμ.). Τα κίνητρα στην εκπαίδευση. Θεσσαλονίκη: Ελληνικά Γράμματα.
Τριλίβα, Σ. (2004). Η εκπαίδευση για την ανάπτυξη δεξιοτήτων προς μια καλύτερη ζωή, στο Πούρκος, Μ. Α. (Επιμ.). Ατομικές διαφορές μαθητών και εναλλακτικές ψυχοπαιδαγωγικές προσεγγίσεις, σσ. 303-324. Αθήνα: Gutenberg.
Fontana, D. (1981) Psychology for teachers. Basingstoke : Macmillan Education.
Fontana, D. (1996). Ο εκπαιδευτικός στην τάξη. Εκδόσεις Σαββάλας.
Woolfolk, A. E. (1998). Readings in educational psychology. Boston: Allyn and Baco