Gender and Education

Informations du Cours
TitreΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΦΥΛΟ / Gender and Education
CodeΠ1404
FacultyLettres
Cycle / Niveau1er cycle / Licence , 2e cycle / Master
Semestre de l’annéeWinter/Spring
CoordinatorOlga Pantouli
CommonOui
StatutActif
Course ID280009155

Programme d' Études: PROGRAMMA SPOUDŌN 2011

Registered students: 1
OrientationAttendance TypeSemesterAnnéeECTS
KORMOSYPOCΗREŌTIKO KAT΄EPIL. KATEUTHYNSĪSWinter/Spring-6
PAIDAGŌGIKĪSYPOCΗREŌTIKO KAT΄EPIL. KATEUTHYNSĪSWinter/Spring-6

Informations de la Classe
Année Académique2017 – 2018
Semestre de l’AnnéeWinter
Class ID
600112273
Course Type 2016-2020
  • Domaine Scientifique
Mode d’Enseignement
  • En présentiel
Accès en Ligne
Erasmus
The course is also offered to exchange programme students.
Language of Instruction
  • Grec (Enseignement, Examens)
Aptitudes Générales
  • Recherche, analyse et synthèse de données et d’informations, avec utilisation des technologies adéquates
  • Adaptation à des situations nouvelles
  • Travail en autonomie
  • Travail d’équipe
  • Travail en environnement pluridisciplinaire
  • Respect de l’altérité et du multiculturalisme
  • Responsabilité sociale, professionnelle et morale, sensibilité à la question du genre
  • Critique et autocritique
  • Promotion de la pensée libre, créatrice et inductive
Type de Matériels Éducatifs
  • Vidéoconférences
  • Matériel multimédia
  • Livre
Use of Information and Communication Technologies
Use of ICT
  • Emploi de TIC pour l’enseignement
  • Emploi de TIC pour communiquer avec les étudiants
Organisation du Cours
ActivitésCharge de travailECTSIndividuelEn groupeErasmus
Conferences391.6
Etude & analyse bibliographiques110.4
Presentation d’une etude (projet)301.2
Redaction de travaux702.8
Total1506
Student Assessment
Student Assessment methods
  • Examen écrit : résolution de problèmes (Formative, Sommative)
Bibliography
Course Bibliography (Eudoxus)
1. Ντρενογιάννη, Ελένη, Σέρογλου, Φανή και Τρέσσου, Ευαγγελία (επιμ.) (2007). Φύλο και εκπαίδευση: μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες, Νέες Τεχνολογίες. Αθήνα: Καλειδοσκόπιο. 2. Φρόση, Λαμπρινή-Λίνα (2010). Τα φύλα στο σχολείο και στο λόγο των εκπαιδευτικών. Αθήνα: Τόπος.
Additional bibliography for study
Arnot, Madeleine (2004). Διαδικασίες αναπαραγωγής του φύλου : εκπαιδευτική θεωρία και φεμινιστικές πολιτικές/ μετάφραση: Χριστίνα Αθανασιάδου, Κατερίνα Δαλακούρα Αθήνα: Μεταίχμιο. Arnot, Madeleine; Mac an Ghaill, Mairtin; Δεληγιάννη-Κουϊμτζή, Βασιλική (επιμ.). (2008). Φύλο και εκπαίδευση : συλλογή άρθρων του εκδοτικού οίκου "The Routledge Falmer"[Ερευνητικό πρόγρραμμα ΚΑΛΛΙΡΡΟΗ]. Θεσσαλονίκη: ΑΠΘ Βαλιώτη, Ελένη (2007). Απόψεις φοιτητών και φοιτητριών για τη σχέση (συμβατότητα-ασυμβατότητα) φύλου και αντικειμένου σπουδών και η επίδρασή της στα επαγγελματικά τους σχέδια/ Μεταπτυχιακή εργασία. Θεσσαλονίκη: ΑΠΘ. Ζιώγου-Καραστεργίου, Σιδηρούλα & Δεληγιάννη-Κουϊμτζή, Βασιλική (επιμ.) (2009). Νέες μελέτες για το φύλο στη σύγχρονη σχολική πραγματικότητα. Θεσσαλονίκη:[χ.ο.] Θεοδωράκη, Αικατερίνη (2009). Οι αντιλήψεις των δασκάλων του δημοτικού σχολείου για τα μαθήματα και τα επαγγέλματα των θετικών επιστημών και το φύλο/ Μεταπτυχιακή εργασία. Θεσσαλονίκη: ΑΠΘ. Παντούλη, Όλγα (2007). Γυναίκες και νέες τεχνολογίες : "λόγοι" φοιτητριών για τους υπολογιστές/ Μεταπτυχιακή εργασία. Θεσσαλονίκη: ΑΠΘ. Παπαγεωργίου, Γιώτα (2010). Φύλο και έρευνα: Αθήνα: Gutenberg. Skelton, Christine, Francis, Becky and Smulyan, Lisa (eds.) (2006). The SAGE Handbook of Gender and Education. London: Sage. Χαμπίδης, Θεόδωρος (2012). Οι απόψεις των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το ρόλο του φύλου στην εκπαιδευτική διαδικασία.Θεσσαλονίκη: Αφοι Κυριακίδη.
Last Update
09-04-2017