PSYCHOLOGY APPLICATIONS IN SPECIAL EDUCATION

Informations du Cours
TitreΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ / PSYCHOLOGY APPLICATIONS IN SPECIAL EDUCATION
CodeΨΥ-837
FacultyLettres
Cycle / Niveau1er cycle / Licence
Semestre de l’annéeSpring
CommonNon
StatutActif
Course ID600013569

Programme d' Études: PPS Tmīmatos PSychologías (2017-sīmera)

Registered students: 29
OrientationAttendance TypeSemesterAnnéeECTS
KORMOSEPILOGĪS845

Informations de la Classe
Année Académique2018 – 2019
Semestre de l’AnnéeSpring
Instructors from Other Categories
Weekly Hours3
Total Hours39
Class ID
600119485
Course Type 2016-2020
  • Domaine Scientifique
Mode d’Enseignement
  • En présentiel
Accès en Ligne
Language of Instruction
  • Grec (Enseignement, Examens)
Aptitudes Générales
  • Application des connaissances à la pratique
  • Adaptation à des situations nouvelles
  • Travail en autonomie
  • Travail d’équipe
  • Travail en environnement pluridisciplinaire
  • Respect de l’altérité et du multiculturalisme
  • Responsabilité sociale, professionnelle et morale, sensibilité à la question du genre
  • Critique et autocritique
Type de Matériels Éducatifs
  • Vidéoconférences
  • Exercices interactifs
  • Livre
Use of Information and Communication Technologies
Use of ICT
  • Emploi de TIC pour l’enseignement
  • Emploi de TIC pour communiquer avec les étudiants
Organisation du Cours
ActivitésCharge de travailECTSIndividuelEn groupeErasmus
Conferences783
Laboratoires130.5
Redaction de travaux361.4
Examens30.1
Total1305
Student Assessment
Student Assessment methods
  • Examen écrit : réponses courtes (Sommative)
  • Examen écrit : résolution de problèmes (Sommative)
Bibliography
Course Bibliography (Eudoxus)
Αγγελοπούλου‐Σακαντάμη, Ν. (2004). Ειδική αγωγή. Θεσσαλονίκη: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Ζώνιου-Σιδέρη, Α. (Επ. Έκδ) (2004). Σύγχρονες ενταξιακές προσεγγίσεις. Πράξη. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Additional bibliography for study
Dale, N. (2000). Τρόποι συνεργασίας με οικογένειες παιδιών με ειδικές ανάγκες. Αθήνα: Εκδόσεις Ίων. Δήμου, Γ. Η. (1996). Απόκλιση, στιγματισμός. Αφομοιωτική θεωρητική προσέγγιση των αποκλίσεων στο σχολείο. Αθήνα: Gutenberg. Δράκος, Γ. (2002). Σύγχρονα θέματα της ειδικής παιδαγωγικής. Προβληματισμοί, αναζητήσεις και προοπτικές. Αθήνα: Ατραπός. Ζώνιου-Σιδέρη, Α. (2000). Ένταξη: Ουτοπία ή πραγματικότητα. Η εκπαιδευτική και πολιτική διάσταση της ένταξης μαθητών με ειδικές ανάγκες. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα. Θανόπουλος, Θ. (2005). Εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά με ιδιαίτερες μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτικές ανάγκες. Αθήνα: Ατραπός. Κάκουρος, Ε., & Μανιαδάκη, Κ. (2004). Ψυχοπαθολογία παιδιών και εφήβων. Αθήνα: Τυπωθήτω-Δαρδανός. Καλαντζή-Αζίζι, Α., & Ζαφειροπούλου, Μ. (Επ. Εκδ.) (2004). Προσαρμογή στο σχολείο. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα. Καλύβα, Ε. (2005). Αυτισμός. Εκπαιδευτικές και θεραπευτικές προσεγγίσεις. Αθήνα: Παπαζήση. Παντελιάδου, Σ., & Αργυρόπουλος, Β. (2011). Ειδική αγωγή. Από την έρευνα στη διδακτική πράξη. Αθήνα: Εκδόσεις Πεδίο. Πολυχρονοπούλου, Σ. (2001). Παιδιά και έφηβοι με ειδικές ανάγκες και δυνατότητες. Σύγχρονες τάσεις εκπαίδευσης και ειδικής υποστήριξης. Τόμος Α'. Αθήνα: Ατραπός. Πολυχρονοπούλου, Σ. (2001). Παιδιά και έφηβοι με ειδικές ανάγκες και δυνατότητες. Νοητική υστέρηση: Ψυχολογική, κοινωνιολογική και παιδαγωγική προσέγγιση. Τόμος Β'. Αθήνα: Ατραπός. Σούλης, Σ. (2002). Παιδαγωγική της ένταξης. Από το σχολείο του διαχωρισμού σε ένα σχολείο για όλους. Τόμος Α'. Αθήνα: Τυπωθήτω. Στασινός, Δ. Π. (2001). Η ειδική εκπαίδευση στην Ελλάδα: Αντιλήψεις, θεσμοί και πρακτικές. Κράτος και ιδιωτική πρωτοβουλία (1906-1989). Αθήνα: Gutenberg. Τζουριάδου, Μ. (1995). Παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Μια ψυχοπαιδαγωγική προσέγγιση. Θεσσαλονίκη: Προμηθεύς.
Last Update
05-11-2017