Additional bibliography for study
1.Kotler & Keller, Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ (μετάφραση), (2006), Εκδόσεις Κλειδάριθμος
2.Σιώμκος, Γ., (2004), Στρατηγικό Μάρκετινγκ, (2η Έκδοση), Εκδόσεις Σταμούλη
3.Βλαχοπούλου Μάρω, (1999), e-Marketing, Εκδόσεις Rosili.
4.Pride, W., Ferrell, O.C., (2006), Marketing: Concepts and Strategies, 55th European Edition, Houghton Mifflin Company.
5.Σιώμκος, Γ., Τσιάμης Ι., (2004), Στρατηγικό Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ, Εκδόσεις Σταμούλη, Αθήνα
6.Τσακλάγκανος, Α., (2001), Βασικές Αρχές του Μάρκετινγκ (τόμος Α΄ & Β' ), Εκδόσεις Κυριακίδη.