DRAMATURGY II

Informations du Cours
TitreΔΡΑΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΙΙ / DRAMATURGY II
CodeΔΠ0302
Cycle / Niveau1er cycle / Licence
Semestre de l’annéeWinter/Spring
CoordinatorIoulia Pipinia
CommonNon
StatutActif
Course ID120000379

Programme d' Études: PPS Tmīmatos THeátrou (2019-sīmera)

Registered students: 0
OrientationAttendance TypeSemesterAnnéeECTS
KORMOSYPOCΗREŌTIKO215

Informations de la Classe
Année Académique2018 – 2019
Semestre de l’AnnéeSpring
Faculty Instructors
Weekly Hours3
Class ID
600138919
Course Type 2016-2020
  • Cours Fondamental
Mode d’Enseignement
  • En présentiel
Erasmus
The course is also offered to exchange programme students.
Language of Instruction
  • Grec (Enseignement, Examens)
  • Anglais (Examens)
Aptitudes Générales
  • Application des connaissances à la pratique
  • Travail en autonomie
  • Travail d’équipe
  • Respect de l’altérité et du multiculturalisme
  • Responsabilité sociale, professionnelle et morale, sensibilité à la question du genre
  • Critique et autocritique
  • Promotion de la pensée libre, créatrice et inductive
Type de Matériels Éducatifs
  • Notes de cours
  • Livre
Use of Information and Communication Technologies
Use of ICT
  • Emploi de TIC pour l’enseignement
  • Emploi de TIC pour communiquer avec les étudiants
Organisation du Cours
ActivitésCharge de travailECTSIndividuelEn groupeErasmus
Conferences391.6
Exercices sur le terrain210.8
Etude & analyse bibliographiques351.4
Examens251
Total1204.8
Student Assessment
Student Assessment methods
  • Examen écrit : réponses plus longues (Formative, Sommative)
Bibliography
Course Bibliography (Eudoxus)
1. Christopher B. Balme, Εισαγωγή στις θεατρικές σπουδές, µτφ. Ρωμανός Κοκκινάκης – Βίκυ Λιακοπούλου, Πλέθρον, Αθήνα 2012. 2. Harold Bloom, Πως και γιατί διαβάζουμε, εισ. Ουίλλιαμ Σουλτς, μτφ. Κατερίνα Ταβάτζογλου, Παραφερνάλια-Τυπωθήτω, Αθήνα 2004. 3. Phyllis Hartnoll και Peter Found (επιμ.), Λεξικό του θεάτρου, μτφ. Νίκος Χατζόπουλος, Νεφέλη, Αθήνα 2000. 4. Samuel Beckett, Περιμένοντας τον Γκοντό, Αλεξ. Παπαθανασοπούλου, Ύψιλον, Αθήνα 1994.
Additional bibliography for study
1. Christopher B. Balme, «Κείμενο και παράσταση» στο Εισαγωγή στις Θεατρικές Σπουδές, µτφ. Ρωμανός Κοκκινάκης – Βίκυ Λιακοπούλου, Πλέθρον, Αθήνα 2012, σελ. 147-163. 2. Σάββας Πατσαλίδης, «Ένα εκπαιδευτικό εγχειρίδιο για τη μελέτη του δράματος», σκηνή, τχ. 4 (2012), σ. 144-165. William Shakespeare, Άμλετ 3. T.S. Eliot, «Άμλετ» (1919), στο Άμλετ & Θρησκεία και Λογοτεχνία, μτφ. Γεράσιμος Λυκιαρδόπουλος, Έρασμος, Αθήνα, 1987, σελ. 7-14. 4. Erich Auerbach, «Ο κουρασμένος πρίγκιπας», στο Μίμησις: η εικόνα της πραγματικότητας στη δυτική λογοτεχνία (1946), μτφ. Λευτέρης Αναγνώστου, Μ.Ι.Ε.Τ, Αθήνα 2005, σελ. 413-442. 5. Γιαν Κοττ, «Ο Άμλετ στα μέσα του αιώνα» (1964), στο Σαίξπηρ ο σύγχρονός μας, μτφ. Αλέξανδρος Κοτζιάς, Ηριδανός, Αθήνα 1970, σελ. 68-83. 6. Harold Bloom, «Ουίλλιαμ Σαίξπηρ, Άμλετ», στο Πως και γιατί διαβάζουμε (2001), εισαγ. Ουίλλιαμ Σουλτς, μτφ. Κατερίνα Ταβάτζογλου, Παραφερνάλια-Τυπωθήτω, Αθήνα 2004, σελ. 249-268. Heiner Müller, Μηχανή Άμλετ 7. Heiner Müller, «Σαίξπηρ μια διαφορά» (1988), στο Δύστηνος Άγγελος, εισ.-επιλ.-μτφ. Ελένη Βαροπούλου, Άγρα, Αθήνα 2001, σελ. 169-172. 8. Ελένη Βαροπούλου, «Από το πολιτικό θέατρο στο θέατρο της πολιτικής» και «Ένας σκηνοθέτης του πολιτικού», στο Το ζωντανό θέατρο: δοκίμιο για τη σύγχρονη σκηνή, Άγρα, Αθήνα 2002, σελ. 227-230 και 245-250. 9. Erika Fischer-Lichte, Ιστορία ευρωπαϊκού δράματος και θεάτρου, τ. 2: Από τον Ρομαντισμό μέχρι Σήμερα, μτφ. Γιώργος Σαγκριώτης, Πλέθρον, Αθήνα 2012, σελ. 271-289. August Strindberg, Δεσποινίς Τζούλια 10. Αύγουστος Στρίντμπεργκ, «Πρόλογος» στο Δεσποινίς Τζούλια, μτφ. Μαργαρίτα Μέλμπεργκ, Νεφέλη, Αθήνα 1987, σελ. 23-44. 11. Per Olov Enquist, «Το οριζόντιο υπολανθάνον κείμενο: το κείμενο του Στρίντμπεργ» στον τόμο Μαργαρίτα Μέλμπεργκ (επιμ.), Ο Στρίντμπεργκ και η σύγχρονη δραματουργία, Εστία, Αθήνα 1997, σελ. 39-44. 12. Ingmar Björksten, «Ερμηνεύοντας τον Στρίντμπεργκ» στον τόμο Μαργαρίτα Μέλμπεργκ (επιμ.), Ο Στρίντμπεργκ και η σύγχρονη δραματουργία, σελ. 145-154. Samuel Beckett, Περιμένοντας τον Γκοντό 13. Μάρτιν Έσσλιν, «Σάμουελ Μπέκετ: Η αναζήτηση του εαυτού», στο Το θέατρο του παραλόγου, μτφ. Μάγια Λυμπεροπούλου, Δωδώνη, Αθήνα-Γιάννινα, 1996, σελ. 109-145. 14. Τζίνα Πολίτη, «Περιμένοντας τον Γκοντό: Η λειτουργία του παραλόγου», στο Τα όρια της γραφής - Δοκίμια για τους Μπέκετ, Τζόυς, Κάφκα, Άγρα, Αθήνα 1999, σελ. 113-120. 15. Michael Worton, «Μια νέα θεώρηση του κόσμου», μτφ. Κορίνα Χαρίτου, Θεατρικά Τετράδια 35 (2000), σελ. 23-28.
Last Update
24-02-2019