Ατομικές Διαφορές, Μεγάλες Αποκλίσεις, αποκωδικοποιώντας τα μυστικά του εγκεφάλου, Θέματα-1, περιοδικό Scientific American, 2008, Αθήνα, Κάτοπτρο
Βαλάκος, Σ. (2002): Νόηση. Η λειτουργία του εγκεφάλου, Αθήνα, Έκδοση περιοδικού RAM
Ζαρκαδάκης, Γιώργος, (2001): Το Μυστήριο του Νου, Β΄ Έκδοση, Αθήνα, Ελληνικά Γράμματα
Ζαφρανάς, Α., & Ζαφρανά-Κάτσιου, Μ., (2000): Από τον Εγκέφαλο στη Νόηση, Γ΄ Έκδοση, Θεσσαλονίκη, Αφοί Κυριακίδη
Ζαφρανάς, Α., & Ζαφρανά-Κάτσιου, Μ., (2001): Ύλη και Εγκέφαλος, Γ΄Έκδοση, Θεσσαλονίκη, Αφοί Κυριακίδη
Ζαφρανά-Κάτσιου, Μαρία, (2001): Εγκέφαλος και Εκπαίδευση, Θεσσαλονίκη, Αφοί Κυριακίδη
Καραπέτσας, Αργύρης (1988): Νευροψυχολογία του Αναπτυσσόμενου Ανθρώπου, Αθήνα: Σμυρνιωτάκης.
Καραντζής, Ιωάννης, (2007): Εφαρμογές βασικών αρχών της μάθησης στην εκπαίδευση, Αθήνα, Gutenberg
Κολιάδη Ε., (2002): Γνωστική Ψυχολογία, Γνωστική Νευροεπιστήμη και Εκπαιδευτική Πράξη, Αθήνα Εκδ. ιδίου.
Κουτζαμάνης, Αριστείδης, (1997): Νοητική Ανάπτυξη, Ευφυΐα, και Δημιουργική Σκέψη, Μυτιλήνη
Κώδικες του Εγκεφάλου, Πώς λειτουργεί ο νους, περιοδικό Scientific
Κωσταρίδου-Ευκλείδη Αναστασία, (1997): Ψυχολογία της σκέψης, Αθήνα, Ελληνικά Γράμματα
Λυμπεράκης, Στάθης, (): Εγκέφαλος και Ψυχολογία, Εισαγωγή στη Νευροψυχολογία, Β΄Έκδοση, Αθήνα, Ελληνικά Γράμματα
Μουτζούρη-Μανούσου, Ειρήνη & Πρόσκολλη, Αργυρώ (2005): Τα μονοπάτια της μάθησης – Εφαρμογές στην εκπαιδευτική πράξη- Πατάκη, Αθήνα
Μπαμπινιώτης, Γεώργιος, & Νανόπουλος, Δημήτριος, (2010): Από την κοσμογονία στη γλωσσογονία, 4η Έκδοση, Αθήνα, Καστανιώτη
Μπαμπλέκου, Ζωή, (2003): Η ανάπτυξη της μνήμης, Γνωστική διαδρομή στην παιδική ηλικία, Αθήνα, Τυπωθήτω
Ντινόπουλος, Αθανάσιος, (2007): Αναζητώντας τον χαμένο χρόνο. Μια νευροβιολογική ανάγνωση. Αθήνα, Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Παρισιάνου ΑΕ
Παλιά ερωτήματα της Ψυχολογίας, Νέες απαντήσεις της νευροεπιστήμης, Θέματα-6, περιοδιικό Scientific American, 2008, Αθήνα, Κάτοπτρο
Πούρκος, Μάριος, (): Ο ρόλος του πλαισίου στην ανθρώπινη επικοινωνία, την εκπαίδευση και κοινωνικοηθική μάθηση, Αθήνα, Gutenberg
Τσακπίνη, Κυράνα, Μάθηση, Γλώσσα, Γνώση, Πρόγραμμα Ορίζοντες της Νευροψυχολογίας, Οκτώβριος 2004-Φεβρουάριος 2005, Θεσσαλονίκη
Φλουρής, Γεώργιος, Εγκέφαλος, Μάθηση, Νοημοσύνη και Εκπαίδευση, περιοδικό Επιστήμες της Αγωγής, τεύχ. 2/2005
Armstrong, Thomas, (1995): Multiple Intelligences, in the classroom, Virginia, ASCD
Bazan, Τony,(2003): Χρησιμοποίησε τη Μνήμη σου, Αθήνα, Αλκυών
Bazan, Τony,(2003): Χρησιμοποίησε το Μυαλό σου, Αθήνα, Αλκυών
Bazan, Τony, (2011): Οδηγός Μελέτης, Νοητικοί χάρτες, γρήγορο διάβασμα, τεχνικές βελτίωσης της μνήμης, Αθήνα, Πατάκη
Bradway, Lauren & Hill, Barbara, (1994): Δυναμώνοντας την ικανότητα του παιδιού για μάθηση, τομ. Α΄και Β΄, Αθήνα, Αναστασιάδη
Bruer, John, (1994): Schools For Thought, A Science of Learning in the classroom, Massachusetts, MIT Press
Caine, Renate, & Caine, Geoffrey, (1994): Making Connections, Teaching and the Human Brain, California, Addison-Wesley
Carter, Philip, &, Ken, Russel,(2006): Ο γρίφος του μυαλού μας και τα μυστικά του, Αθήνα, Κέδρος.
Carper, Jean, (2009): Τροφές για δυνατό Εγκέφαλο, Αθήνα, Μοντέρνοι Καιροί
Chageux, Jean, & Connew, Alain, (1995): Τα Μαθηματικά και ο Εγκέφαλος, Αθήνα, Κάτοπτρο
Changeux, Jean- Pierre, (1983): Ο Νευρωνικός Άνθρωπος, Πώς λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος; Αθήνα, Ράππα
Chomsky, Noam, (2008): Γλώσσα και Νους, Γ΄ Έκδοση, Αθήνα, Πολύτροπον
Crone, John, (2005): Πώς λειτουργεί ο εγκέφαλος, Αθήνα, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Dineen, Jacqueline, (1982): Η μνήμη και η καλλιέργειά της, Αθήνα, Θυμάρι
Donaldson, Margaret, (1991): Η σκέψη των παιδιών, Αθήνα, Gutenberg
Egan, Kieran, (2005): Ο Πεπαιδευμένος Νους, Πώς τα νοητικά εργαλεία διαμορφώνουν την κατανόησή μας, Αθήνα, Ατραπός
Gardner, Howard, (2006): Πώς το παιδί αντιλαμβάνεται τον κόσμο, Μέθοδοι διδασκαλίας σε αρμονία με τους τρόπους σκέψης του παιδιού, Αθήνα, Ατραπός
Gardner, Howard, (1983): Frames of Mind, The theory of Multiple Intelligences, 2nd Edition, Massachusetts, Fontana Press
Gazzaniga, Michael, (2009): Άνθρωπος, Η επιστήμη πίσω από όσα μας κάνουν μοναδικούς, Αθήνα, Κάτοπτρο
Gellatly, A., & Zarate, O., (2011): Νους και Εγκέφαλος, Εικονογραφημένος Οδηγός, , Αθήνα, ΤΑ ΝΕΑ
Glasser, William, (1998): The Quality School, Managing Students without Coersion, NY, HarperPerennial
Goleman, Daniel, (1988): Η συναισθηματική Νοημοσύνη, Ζ΄ Έκδοση, Αθήνα, Ελληνικά Γράμματα
Harsiman, Mariale,(2003) Connecting Brain Research with Effective Teaching, The Brain-Targeted Teaching Model, N. York, Rowman & Littlefield Education
Healy, Jane, (1996): Μυαλά που χάνονται, Γιατί τα παιδιά μας δεν Σκέφτονται, Αθήνα, Λύχνος
Hüther, Gerald, (2007): Οδηγίες χρήσης ενός ανθρώπινου μυαλού, Αθήνα, Πούτροπον
Jacquard, Albert, (1999): Είμαι αρκετά έξυπνος; Αθήνα, Κάτοπτρο
Hunziker, E., & Mazzola,G., (1995): Η Νευρωνική Ζούγκλα, Αθήνα, Π. Τραυλός- Ε. Κωσταράκη
Jensen, Eric, (2008) Teaching with the brain in mind, ASCD, Virginia, USA
Jensen, Eric, (2009): Super Teaching, 4th Edition, California, Corwin Press
Jensen, Eric,(2001): Arts with the brain in mind, ASCD, Virginia, USA
Joycer, B., Weil, M., Calhoun, E., (2009): Διδακτική Μεθοδολογία, Διδακτικά Μοντέλα, Αθήνα, Έλλην
Kalat, James. (2003). Βιολογική Ψυχολογία, τόμ Α΄και Β΄, 5η Έκδοση. Αθήνα: Έλλην.
Kandel, E., Schwartz, J., Jessell,T., (1997): Νευροεπιστήμη και συμπεριφορά, Ηράκλειο, Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης,
Lazothes, Guy, (1991): Εγκέφαλος και Πνεύμα, πολυπλοκότητα και Πλαστικότητα, Αθήνα, Γκοβόστη
Lipman, Matthew, (2003): Thinking in Education, Cambridge University Press, Cambridge.
Luria, Α., (1995): Γνωστική Ανάπτυξη, Β΄ Έκδοση, Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα
Luria, Α., (1998): Η λειτουργία του Εγκεφάλου, Εισαγωγή στη Νευροψυχολογία, Αθήνα: Καστανιώτη
Luria, Α., (2002): Ο άνθρωπος με το Θρυμματισμένο κόσμο, Η ιστορία ενός εγκεφαλικού τραύματος,, Αθήνα: Καστανιώτη
βιολογικές ρίζες της ανθρώπινης νόησης, Αθήνα, Κάτοπτρο
Mercer, Neil, (2000): Η Συγκρότηση της Γνώσης, Αθήνα, Μεταίχμιο
Maturana, Humberto, & Varela, Francisco, (1992): Το Δέντρο της Γνώσης, Οι
Merényi, A., Szabó, V., Takács A., Επιμέλεια, (2010); 101 Ιδέες για πρωτοπόρους Εκπαιδευτικούς, Microsoft Ουγγαρίας, Αθήνα, Καλειδοσκόπιο.
National Research Counsil, (2000) How People Learn (Brain, Mind, Experience and School, National Academy Press, Washington
Laniado, Nessia, (2007): Πώς να κινητοποιήσετε την ευφυΐα των παιδιών σας, Αθήνα, Lector
Piaget, Jean, (1986): Η Ψυχολογία της νοημοσύνης, Αθήνα,, Καστανιώτη
Penrose, Roger, (1999): Το μεγάλο, το μικρό και η ανθρώπινη νόηση, Αθήνα, Κάτοπτρο
Simonnet, Dominique, (2000): Αχ, αυτά τα μωρά πόσα ξέρουν, 4η Έκδοση, Αθήνα, Θυμάρι
Squire, L., & Kandel, E. (Βραβείο Νόμπελ Ιατρικής) (2012). Μνήμη, από τον νου στα μόρια. Αθήνα: Κάτοπτρο.
Sternberg, Robert, (2001): Psychology, In search of the human mind, Philadelphia, Harcourt college Publishers
Stillings, Neil, & Weisler,S., &Chase, Chr., Feinstein, M., &Garfield, jay, &Rissland, Ed., (2002): Εισαγωγή στη Γνωσιοεπιστήμη, Αθήνα, Μορφωτική Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης
Vecchi, Gérard, (2003): Διδάσκοντας μαζί, Μαθαίνοντας μαζί, Αθήνα, Σαββάλας
Verykouki, Eleni, (2008): Stochastic Models of Memory,
ΑΠΘ, Θεσσαλονίκη
Vitale, Barbara, (1994): Οι Μονόκεροι Υπάρχουν, το δεξί ημισφαίριο του εγκεφάλου και η συμβολή του στη μάθηση, Β΄ έκδοση, Αθήνα, Θυμάρι
Wolf, Maryanne, (2007: Ο Προυστ και το καλαμάρι, Πώς ο εγκέφαλος έμαθε να διαβάζει. Αθήνα, Πατάκη
Young, John, Ο εγκέφαλος και οι Φιλόσοφοι, από τους νευρώνες στη συνείδηση: Ένα γοητευτικό ταξίδι στο σύμπαν των νευροεπιστημών, Αθήνα, Κάτοπτρο
Πατρολογία Migne Greace
Ιωάννου Χρυσοστόμου, Περί κενοδοξίας όπως δει τους γονέας ανατρέφει τα τέκνα
Μεγάλου Βασιλείου,Προς τους νέους, όπως αν εξ Ελληνικών ωφελοίντο λόγων,
Μεγάλου Βασιλείου, Ομιλία Εις την αρχήν των Παροιμιών
Μεγάλου Βασιλείου, Όροι κατά πλάτος.