INTERDISCIPLINARY,CROSS-CURRICULAR AND INTERCULTURAL MUSIC APPLICATIONS IN PRIMARY SCHOOL

Informations du Cours
TitreΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ, ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ / INTERDISCIPLINARY,CROSS-CURRICULAR AND INTERCULTURAL MUSIC APPLICATIONS IN PRIMARY SCHOOL
CodeΥΕΜΠ13
Cycle / Niveau1er cycle / Licence
Semestre de l’annéeWinter/Spring
CoordinatorPolyvios Androutsos
CommonOui
StatutActif
Course ID600017640

Programme d' Études: PPS Tmīmatos Dīmotikīs Ekpaídeusīs (2019-sīmera)

Registered students: 0
OrientationAttendance TypeSemesterAnnéeECTS
KORMOSYPOCΗREŌTIKO KATEPILOGĪN PRAKTIKĪS 845

Informations de la Classe
Année Académique2020 – 2021
Semestre de l’AnnéeSpring
Instructors from Other Categories
Weekly Hours3
Total Hours39
Class ID
600183325

Class Schedule

Building
Floor-
HallΕξ αποστάσεως (900)
CalendrierΤρίτη 15:00 έως 18:00
Mode d’Enseignement
  • En présentiel
Language of Instruction
  • Grec (Enseignement, Examens)
Aptitudes Générales
  • Application des connaissances à la pratique
  • Adaptation à des situations nouvelles
  • Prise de décision
  • Travail en autonomie
  • Travail d’équipe
  • Travail en environnement international
  • Travail en environnement pluridisciplinaire
  • Conception et gestion de projets
  • Respect de l’altérité et du multiculturalisme
  • Responsabilité sociale, professionnelle et morale, sensibilité à la question du genre
  • Critique et autocritique
  • Promotion de la pensée libre, créatrice et inductive
Type de Matériels Éducatifs
  • Notes de cours
  • Vidéoconférences
  • Son
  • Matériel multimédia
  • Livre
Use of Information and Communication Technologies
Use of ICT
  • Emploi de TIC pour l’enseignement
  • Emploi de TIC pour les activités de laboratoire
  • Emploi de TIC pour communiquer avec les étudiants
Organisation du Cours
ActivitésCharge de travailECTSIndividuelEn groupeErasmus
Conferences782.6
Etude & analyse bibliographiques100.3
Placement en stage301
Atelier artistique50.2
Redaction de travaux50.2
Creation artistique50.2
Examens30.1
Autre140.5
Total1505
Student Assessment
Student Assessment methods
  • Examen écrit : résolution de problèmes (Formative)
  • Présentation publique (Sommative)
  • Autre (Formative, Sommative)
Bibliography
Course Bibliography (Eudoxus)
Θεοδωρίδης, Ν. (2018). Τραγουδοχοροί της Γης. Θεσσαλονίκη: COPY CITY Ι.Κ.Ε. ISBN: 978-960-9551-36-6. (Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 77114590).
Additional bibliography for study
- Ανδρούτσος, Π. (1998). Διαπολιτισμική Μουσική Εκπαίδευση. Μουσική Εκπαίδευση/Πρακτικά του 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου της Ελληνικής Ένωσης για τη Μουσική Εκπαίδευση, 3, 153-162. Θεσσαλονίκη: Ε.Ε.Μ.Ε. - Δανοχρήστου – Καΐρη, Μ. (2014). Διαπολιτισμική αγωγή - Θεωρία και πράξη στη διδασκαλία της μουσικής. Αθήνα: Νικολαΐδης Μ. - Edition Orpheus. - Δημητρακοπούλου, Μ., Τζένου, Μ., Ανδρούτσος, Π. (2009). Διδακτικό πακέτο Μουσικής Β' Γυμνασίου. Βιβλίο Εκπαιδευτικού, Βιβλίο μαθητή, Τετράδιο Εργασιών. Αθήνα: Ο.Ε.Δ.Β. - Διονυσίου, Z. (2007). Ο εκπαιδευτικός της μουσικής σε διαθεματικές δράσεις. Μουσική Εκπαίδευση, 17, 27-45. - Θεοδωρίδης, Ν. (2019). Διαπολιτισμική μουσική εκπαίδευση και εκπαιδευτικοί: τάσεις, προβλήματα,προτάσεις. Στο Θ. Ράπτης & Δ. Κόνιαρη (Επιμ.), Μουσική Εκπαίδευση και Κοινωνία: νέες προκλήσεις, νέοι προσανατολισμοί. Πρακτικά 8ου Συνεδρίου της Ε.Ε.Μ.Ε. (σσ. 170–181). Θεσσαλονίκη: Ε.Ε.Μ.Ε. - Θεοδωρίδης, Ν., Ερκέκογλου, Χρ. (2007). Διαθεματικές και δημιουργικές εφαρμογές για «Φίλους Μουζικάντηδες. Μουσική Εκπαίδευση, 17, 59-72. - Κανακίδου, Ελ., Παπαγιάννη, Β. (1998). Διαπολιτισμική αγωγή. Αθήνα: ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ Α.Ε. - Καψάλη, Σ. (2009). Μουσική και διαθεματικότητα: Η μουσική στα μη μουσικά σχολικά εγχειρίδια του δημοτικού σχολείου. Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη. - Κοκκίδου, Μ. (Επιμ.). (2008). Τέχνη και διαθεματικές εφαρμογές. Αθήνα: Ωρίων. - Κοκκίδου, Μ. (2007). Πολιτισμική/Διαπολιτισμική Μουσική Εκπαίδευση: Γενική θεώρηση, Τάσεις και Προοπτικές. Πρακτικά 5ου Συνεδρίου της Ελληνικής Ένωσης για τη Μουσική Εκπαίδευση. Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης (σσ. 105-113). Θεσσαλονίκη: Ε.Ε.Μ.Ε. - Μόσχος, Κ., Τουμπακάρη, Ν., Τόμπλερ, Μ. (2009). Μουσικό ανθολόγιο Α΄-ΣΤ΄ Δημοτικού. Αθήνα: ΟΕΔΒ – Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. - Μυράλης, Γ. (2013). Μουσική εκπαίδευση και Παιδαγωγική των Μουσικών του Κόσμου: Σύγχρονες τάσεις, προβλήματα και προοπτικές. Στο Ξ. Παπαπαναγιώτου (Επιμ.), Ζητήματα Μουσικής Παιδαγωγικής (σσ. 89-110). 2η αναθεωρημένη έκδοση. Θεσσαλονίκη: Ε.Ε.Μ.Ε. - Τσαφταρίδης, N. (1996).Παραδοσιακά τραγούδια για παιδιά. Αθήνα: Φ. Νάκας. - Χρυσοστόμου Σ. (2005). Η μουσική στην εκπαίδευση – Το Δίλημμα της Διεπιστημονικότητας. Αθήνα: Παπαγρηγορίου – Νάκας. - Χρυσοστόμου Σ. (2008). Η Διαθεματική προσέγγιση στη διδασκαλία της μουσικής. Στο Ζ. Διονυσίου & Σ. Αγγελίδου (Επιμ.), Σχολική Μουσική Εκπαίδευση: Ζητήματα σχεδιασμού, μεθοδολογίας και εφαρμογών (σσ. 31-41). Θεσσαλονίκη: Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση. - Campbell-Shehan, P. Williamson, S. & Perron P. (1996). Traditional Songs of Singing Cultures: A world sampler (βιβλίο με CD). ISME (International Society for Music Education). Los Angeles: Warner Bros Publications. - Campbell-Shehan, P. (1991). Lessons from the World - A Cross-Cultural Guide to Music Teaching and Learning. New York: Schirmer Books. - Campbell-Shehan, P. & Anderson, M. W. (Eds.), (1989).Multicultural Perspectives in Music Education. Music Educators National Conference: Reston VA. - Τα σχολικά εγχειρίδια μουσικής όλων των τάξεων του δημοτικού σχολείου. -Συναφή επιστημονικά περιοδικά: Μουσικοπαιδαγωγικά, Μουσική Εκπαίδευση, Ρυθμοί, International Journal for Music Education.
Last Update
09-01-2022