Additional bibliography for study
Adam J.M. 1999 Τα κείμενα: τύποι και πρότυπα, Αθήνα, Εκδ. Πατάκη
Amossy R. (sous la dir.) 2002 Pragmatique et analyse des textes, Tel Aviv, Presses de l’Université de Tel Aviv
Austin J.L. 1970 Quand dire c’est faire, Paris, Seuil
Γεωργακοπούλου Α., Γούτσος Δ. 1999 Κείμενο και επικοινωνία, Αθήνα, Ελληνικά Γράμματα
Dyer G. Η διαφήμιση ως επικοινωνία, Αθήνα, Εκδ. Πατάκη
Δουλκέρη Τ. 1987 Η «εικόνα» του παιδιού στην ελληνική τηλεόραση και ελληνικό τύπο, Εκδ. Gutenberg
Δουλκέρη Τ. 2001 Διαφήμιση και επικοινωνία, Αθήνα, Εκδ. Παπαζήση
Δουλκέρη Τ. 2003 Κοινωνιολογία της διαφήμισης, Αθήνα, Εκδ. Παπαζήση
Dyer G. 2004 Η διαφήμιση ως επικοινωνία, Αθήνα, Εκδόσεις Πατάκη
Ζώτος Γ.Χ. 1986 Διαφήμιση, Θεσσαλονίκη, University Studio Press
Grunig B. 1990 Les mots de la publicité. L’architecture du slogan, Paris, Editions du CNRS
Gumperz J. Engager la conversation, Paris, Editions de Minuit
Jaubert M.J. 1985 Slogan, mon amour, Paris, Barrault
Jefkins F. 1997 Διαφήμιση, Αθήνα, Κλειδάριθμος
Κανάκης Κ. 2007 Εισαγωγή στην πραγματολογία, Αθήνα, Εκδ. του εικοστού πρώτου
Kerbrat-Orecchioni C. 2001 Les actes de langage dans le discours, Paris, Nathan Université
Κουτσουλέλου-Μίχου Σ. 1998 Η γλώσσα της διαφήμισης, Αθήνα, Gutemberg
Lavoinne Y. 2004 Η γλώσσα της ενημέρωσης, Θεσσαλονίκη, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Maingueneau D. 1998 Analyser les textes de communication, Paris, Dunod
Morin E. 1962 L’esprit du temps. Essai sur la culture de masse, Paris, Grasset
Μοσχονάς Σ. 2005 Ιδεολογία και γλώσσα, Αθήνα, Εκδ. Πατάκη
Mucchielli A. 2000 L’art d’influencer, Paris, Armand Colin
Τσιτσιπής Λ. 2005 Από τη γλώσσα ως αντικείμενο στη γλώσσα ως πράξη, Αθήνα, νήσος
Χριστίδης Α.Φ. 2002 Όψεις της γλώσσας, Αθήνα, νήσος
Wolton D. 2005 Σκέψεις για την επικοινωνία, Αθήνα, Σαββάλας