Additional bibliography for study
Alevriadou, Α., & Lang, L. (2011). Active citizenship & contexts of special education: A critical perspective. London: Cice. http://www.cicea.eu/docs/GUIDELINES/general/guidelines-12.pdf
Aλευριάδου, Α. & Γκιαούρη, Σ. (2009). Γενετικά σύνδρομα νοητικής καθυστέρησης. Αναπτυξιακή και εκπαιδευτική προσέγγιση. Θεσσαλονίκη: University Studio Press.
Αλευριάδου, Α.,Γκιαούρη, Σ., & Παυλίδου, Κ. (2016). Προβλήματα συμπεριφοράς σε άτομα με νοητική αναπηρία. Διαχείριση στο πλαίσιο της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Αθήνα: Πεδίο.
Γκιαούρη, Σ., Αλευριάδου, Αναστασία, & Ραχανιώτη, Ε. (2022). Κοινωνική Ανάπτυξη παιδιών με Νοητική Αναπηρία και Σύνδρομο Down στη γενική και ενιαία εκπαίδευση.
ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ
https://repository.kallipos.gr/simple-search?query=%CE%91%CE%9B%CE%95%CE%A5%CE%A1%CE%99%CE%91%CE%94%CE%9F%CE%A5
Γκιαούρη, Σ., Αντωνίου, Α.Σ., & Αλευριάδου, Α. (2021). Γέφυρες μετάβασης από το σχολείο στην εργασία και δια-βίου ανάπτυξη για άτομα με νοητική αναπηρία. Αθήνα:Παρισιάνου.
Heward, W. L. (2011). Παιδιά με ειδικές ανάγκες, Μια εισαγωγή στην ειδική εκπαίδευση.(Επιμ.: Α. Δαβάζογλου, Κ. Κόκκινος, Μτφρ.: Χ. Λυμπεροπούλου).
Μαλεγιαννάκη, Α.Χ.& Κοσμίδου, Μ. (2021). Νευροψυχολογία των γενετικών συνδρόμων. Αθήνα:Gutenberg.
Παντελιάδου, Σ. & Αργυρόπουλος, Β. (2011). Ειδική Αγωγή-Από την έρευνα στη διδακτική πράξη. Αθήνα: Πεδίο.