EDUCATIONAL APPROACHES FOR CHILDREN WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS-INTELLECTUAL DISABILITIES

Informations du Cours
TitreΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ / EDUCATIONAL APPROACHES FOR CHILDREN WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS-INTELLECTUAL DISABILITIES
CodeΕΠ.2.036
Cycle / Niveau1er cycle / Licence
Semestre de l’annéeWinter/Spring
CoordinatorIoanna Dimitriadou
CommonNon
StatutActif
Course ID80003404

Informations de la Classe
Année Académique2022 – 2023
Semestre de l’AnnéeWinter
Instructors from Other Categories
Weekly Hours3
Class ID
600208703
Course Type 2016-2020
  • Domaine Scientifique
Mode d’Enseignement
  • En présentiel
Accès en Ligne
Language of Instruction
  • Grec (Enseignement, Examens)
Prerequisites
Required Courses
  • ΥΒ.1.005 SPECIFIC DEVELOPMENTAL DISORDERS-LEARNING DISABILITIES
  • ΥΒ.1.006 INTRODUCTION TO SPECIAL EDUCATION
  • ΥΒ.1.010 SOCIOLOGY OF EDUCATION
Aptitudes Générales
  • Application des connaissances à la pratique
  • Adaptation à des situations nouvelles
  • Prise de décision
  • Travail en autonomie
  • Respect de l’altérité et du multiculturalisme
  • Critique et autocritique
  • Promotion de la pensée libre, créatrice et inductive
Type de Matériels Éducatifs
  • Livre
Organisation du Cours
ActivitésCharge de travailECTSIndividuelEn groupeErasmus
Conferences562.2
Seminaires220.9
Etude & analyse bibliographiques401.6
Redaction de travaux261.0
Examens60.2
Total1506
Student Assessment
Student Assessment methods
  • Examen écrit : résolution de problèmes (Sommative)
Bibliography
Course Bibliography (Eudoxus)
1. Σούλης Σπυρίδων-Γεώργιος (2020). Σπουδή στη νοητική αναπηρία. Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 94689370. Έκδοση: 1η/2020 ISBN: 978-960-01-2115-5, Εκδότης: Γ. ΔΑΡΔΑΝΟΣ - Κ. ΔΑΡΔΑΝΟΣ κ ΣΙΑ ΕΕ 2. Σταυρούλα Πολυχρονοπούλου (2017). Παιδιά και Έφηβοι με Ειδικές Ανάγκες και Δυνατότητες: Νοητική Υστέρηση, Ψυχολογική Κοινωνιολογική και Παιδαγωγική Προσέγγιση. Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 86056528. Έκδοση: Α/2017. ISBN: 978-618-5059-73-6 Διαθέτης (Εκδότης): Κ.Θ.ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε.
Additional bibliography for study
Μπάρμπας, Γ., Σχολείο και Μάθηση, μια αποκλίνουσα σχέση, «Προμηθεύς», 2007. Hodapp, Ζώνιου-Σιδέρη, Σπανδάγου, Αναπτυξιακές θεωρίες και αναπηρία: νοητική καθυστέρηση, αισθητηριακές διαταραχές και κινητική αναπηρία, Μεταίχμιο, 2005. Μ. Τζουριάδου, Γ. Μπάρμπας (επιμέλεια) Εκπαίδευση παιδιών με νοητική καθυστέρηση Επιπλέον: Ζώνιου-Σιδέρη, Α. (2011). Σύγχρονες ενταξιακές προσεγγίσεις. Τόμος Α΄ Θεωρία, Αθήνα: Εκδόσεις Πεδίο. Bruner, J. (1997). Πράξεις νοήματος. (Γ. Καλομοίρης, Μετάφραση). Αθήνα: Ελληνικά γράμματα. Charlot, B. (1999). Η σχέση με τη γνώση, Στοιχεία για μία θεωρία, (Μ. Καραχάλιος & Ε. Λινάρδου-Καραχάλιου, Μετάφραση). Αθήνα: Μεταίχμιο-έκφραση. Γκότοβος, Α. (1990). Η λογική του υπαρκτού σχολείου. Αθήνα: Gutenberg. Γκότοβος, Α. (1990). Παιδαγωγική αλληλεπίδραση, επικοινωνία και κοινωνική μάθηση στο σχολείο. Αθήνα: Gutenberg. Μπίκος, Κ. (2004). Αλληλεπίδραση και κοινωνικές σχέσεις στη σχολική τάξη. Αθήνα: Ελληνικά γράμματα. Goffman E. (2001). Στίγμα, Σημειώσεις για τη διαχείριση της φθαρμένης ταυτότητας, (μετ. Δ. Μακρυνιώτη). Αθήνα: εκδόσεις Αλεξάνδρεια.
Last Update
29-06-2022