Additional bibliography for study
Edwards, C. Gandini, L. & Forman, G. (2001). Reggio Emilia: Οι χίλιες γλώσσες των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Αθήνα: Εκδ. Πατάκη.
Helm, J. & Katz, L. (2002). Μέθοδος project και προσχολική εκπαίδευση. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Κακανά, Δ. κ.ά (2006). (επιμ). Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση: Παιδαγωγική και διδακτική διάσταση. Θεσ/νίκη: Αφοί Κυριακίδη.
Katz, L. & Chard, S. (2004). H μέθοδος project. Αθήνα: Ατραπός.
McAfee, O. Leong, D. & Bodrova, E. (2010). Βασικές αρχές της αξιολόγησης στην προσχολική αγωγή και εκπαίδευση. Αθήνα: Εκδ. Παπαζήση.
Ντολιοπούλου, Ε. & Γουργιώτου, Ε. (2008). Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση με έμφαση στην προσχολική. Αθήνα: Τυπωθήτω- Γ. Δαρδανός.
Π.Ι (2006). Οδηγός Νηπιαγωγού: Εκπαιδευτικοί σχεδιασμοί, Δημιουργικά περιβάλλοντα μάθησης. Αθήνα.
Π.Ι (2011α). Οδηγός εκπαιδευτικού για το πρόγραμμα σπουδών του νηπιαγωγείου. Αθήνα.
Π.Ι (2011β). Πρόγραμμα σπουδών νηπιαγωγείου. Αθήνα.
Ρεκαλίδου, Γ. (2011). Αξιολόγηση της μάθησης ή αξιολόγηση για τη μάθηση; Αθήνα: Πεδίο.
Roopnarine, J. & Johnson, J. (2006). Ποιοτικά προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης. Αθήνα: Εκδ. Παπαζήση.
Τάφα, Ε. (2005). Ανάγνωση και γραφή στα προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης της Ευρωπαίκής Ένωσης. Αθήνα: Πεδίο.
ΥΠΕΠΘ & ΠΙ (2002). Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών για το Νηπιαγωγείο. Αθήνα.
ΥΠΕΠΘ (2008). Εγχειρίδιο δραστηριοτήτων για νηπιαγωγούς. Αθήνα.
ΥΠΕΠΘ (2009α). Οδηγός ολοήμερου νηπιαγωγείου. Αθήνα.
ΥΠΕΠΘ (2009β). Οδηγός γονέα. Αθήνα.
Χρυσαφίδης, Κ. & Σιβροπούλου, Ρ. (2011). Αρχές και προοπτικές της προσχολικής εκπαίδευσης. Θεσ/νίκη: Αφοί Κυριακίδη.