Additional bibliography for study
1.Παπαδοπούλου, Κ. & Αναγνωστάκη, Λ. (2021). Μεγαλώνοντας στο Νηπιαγωγείο. Κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη και προσχολική αγωγή. Εκδόσεις Gutenberg.
2. Δόικου-Αυλίδου, Μ. (2020). Κοινωνική και Συναισθηματική Μάθηση. Εκδόσεις Gutenberg.
3. Μαλικιώση - Λοΐζου, Μ (2017). Συμβουλευτική Ψυχολογία. Εκδόσεις Πεδίο.
4. Κουρκούτας, Η. (επιμ.) (2017). Σχολική Συμβουλευτική και Παρεμβάσεις για παιδιά με διαταραχές. Εκδόσεις Πεδίο.
5. Χατζηχρήστου, Χ. (2014). Συμβουλευτική στη Σχολική Κοινότητα. Εκδόσεις Gutenberg.
6. Geldard, K. & Geldard, D. (2015). H Συμβουλευτική Ψυχολογία στα Παιδιά. Εκδόσεις Πεδίο.
7. Μαλικιώση - Λοΐζου, Μ (2011). Η Συμβουλευτική Ψυχολογία στην Εκπαίδευση. Εκδόσεις Πεδίο.
8. Nelson-Jones, R. (2009). Βασικές δεξιότητες συμβουλευτικής. Ένα εγχειρίδιο για βοηθούς. Εκδόσεις Πεδίο.
9. Doll, B., Zucker, S. & Βrehm, K. (2009). Σχολικές τάξεις που προάγουν την ψυχική ανθεκτικότητα. Εκδόσεις Gutenberg.
10. Brown, D., Pryzwansky, W. B. & Schulte, A. C. (2006). Ψυχολογική Διαλεκτική Συμβουλευτική. Εκδόσεις Gutenberg.
11. Gottman, J. (2000). Η Συναισθηματική Νοημοσύνη των Παιδιών. Ελληνικά Γράμματα.
12. Μπρούζος, Α. (1999). Ο Εκπαιδευτικός ως Λειτουργός Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού. Εκδοσεις Λύχνος.
13. Ivey, Α. Ε, Gluckstern, Ν. Β & Bradford. Μ.Ι. (1996). Συμβουλευτική: Μέθοδος Πρακτικής Προσέγγισης. Ελληνικά Γράμματα.