Aller au contenu principal
Structure Qualité
Université Aristote de Thessaloniki
Identifiant
Vous êtes ici
Accueil
»
e-Curriculum Vitae
Curriculum Vitae
Expand
|
Collapse
Athina Varsamidou
Laboratory Teaching Staff, School of French Language and Literature
Personal Information
2310997536
avarsamidou@frl.auth.gr
https://orcid.org/0009-0008-6161-9153
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Μεθοδολογία διδασκαλίας της γαλλικής ως ξένης γλώσσας
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Εκπαίδευση
Κατάρτιση εκπαιδευτικών
Επιστήμη της εκπαίδευσης
Ξένες γλώσσες
Course Work
Courses of Winter semester of 2023–24 academic year
SCHOOL OF FRENCH LANGUAGE AND LITERATURE
Υ-ΓΛΩ-01
Written discourse-Morphology/Syntax
Υ-ΓΛΩ-04
Written discourse- Morphology/Syntax II
Υ-ΓΛΩ-13
Structure of languages
ΥΠΟ-01
Language Reinforcement I
ΥΠΟ-04
Language Reinforcement II
Ε116
Levels of linguistic analysis and teaching of FFL
Υ102
French Language I: Written Discourse
POSTGRADUATE STUDIES PROGRAMME OF THE SCHOOL OF FRENCH LANGUAGE AND LITERATURE
Ε 01
Contemporary Educational Approaches
Courses of Spring semester of 2023–24 academic year
SCHOOL OF FRENCH LANGUAGE AND LITERATURE
Υ104
French Language II: Written Discourse
Υ-ΓΛΩ-01
Written discourse-Morphology/Syntax
Υ-ΓΛΩ-04
Written discourse- Morphology/Syntax II
Υ-ΓΛΩ-13
Structure of languages
ΥΠΟ-01
Language Reinforcement I
ΥΠΟ-04
Language Reinforcement II
Ε116
Levels of linguistic analysis and teaching of FFL
Theses Supervised
Student Theses within AUTh
In progress
Undergraduate
No title
Postgraduate
Investigation of opinions and attitudes of secondary school teachers regarding distance education tools and the flipped classroom
2023–2024
Postgraduate
New technologies in distance education: their application language teaching - tools for creating interactive materials
Teaching of foreign languages in Primary Education. The role of ICT in foreign language learning
No title
Research Projects
Participant
2022–2024
Σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογίες ιστού: Παιδαγωγικές και Διδακτικές εφαρμογές στην Εκπαίδευση και την Κατάρτιση
2011–2024
Αμοιβή μελών ΔΕΠ (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο)
2010–2024
Αμοιβές μελών ΔΕΠ - ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΥΠΠΘ)
2006–2024
Αμοιβές μελών ΔΕΠ (Ινστιτούτο τεχνολογίας υπολογιστών & εκδόσεων-ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ)
Coordinator
2021–2024
Ψηφιακό ELP - Αξιοποίηση των Γλωσσικών βιογραφιών - Ψηφιακές Διαδρομές
Publications
(2023)
Without Type
Varsamidou Athina
(2023)
.
Mise en pratique du portfolio de l’enseignant en tant que technique de l’évaluation authentique: Un outil alternatif pour évaluer les compétences
.
Langues and Cultures
.
vol.4 no.2 p.8-22
.
Varsamidou Athina
(2023)
.
Attitudes et perceptions des enseignants grecs à l’égard de l’évaluation alternative et du portfolio en tant que technique alternative
.
Liens, Nouvelle Série : Revue Francophone Internationale
.
no.5 p.141-151
.
Varsamidou Athina
,
Franchet Lionel
(2023)
.
Notre Europe...notre héritage: un projet innovant, source de motivation et d’inspiration pour l’enseignement du français
.
Contact+
.
no.101 p.34-40
.
Varsamidou Athina
,
Sakellari Natalia
(2023)
.
La médiation écrite et orale: une nouvelle dynamique en classe du Français Langue Étrangère
.
Les Cahiers de l’AQPF
.
vol.1 no.14 p.37-40
.
Varsamidou Athina
,
Franchet Lionel Académie d'Aix-Marseille
(2023)
.
Proposition didactique pour développer la compétence orale des apprenants de FLE au travers de la classe inversée
.
Langues et Cultures
.
vol.4 no.1 p.11-18
.
Βαρσαμίδου Αθηνά
(2023)
.
Από την επαγγελματική ανάπτυξη στην επαγγελματική μάθηση: Ένα εναλλακτικό μοντέλο επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών
.
Νέος Παιδαγωγός
.
no.37 p.240-249
.
Βαρσαμίδου Αθηνά
(2023)
.
Φάκελος εκπαιδευτικού (teacher portfolio) και επαγγελματική ανάπτυξη: Προεκτάσεις μιας εναλλακτικής τεχνικής αξιολόγησης
.
ΜΕΝΤΟΡΑΣ
.
no.20 p.305-33
.
Without Type
Βαρσαμίδου Αθηνά
,
Σακελλάρη Ναταλία
(2023)
.
Ανεστραμμένη τάξη και πιστοποίηση Γλωσσομάθειας: Μια εναλλακτική διδακτική πρόταση για τη γαλλική γλώσσα
.
8ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας
.
Λάρισα - Ελλάδα
.
Λάρισα
.
ΕΕΠΕΚ
.
vol.Γ΄ p.715-733
.
(2022)
Without Type
Varsamidou Athina
,
Sakellari Natalia
(2022)
.
Développer les compétences à l’écrit : un défi à la formation des futurs enseignants du français langue étrangère en Grèce
.
International Journal of Education Innovation
.
no.4 p.99-107
.
Βαρσαμίδου Αθηνά
(2022)
.
Μοντέλα επαγγελματικής ανάπτυξης και φάκελος υλικού του εκπαιδευτικού: Μια εναλλακτική πρόταση αξιολόγησης
.
Θεωρία και Έρευνα στις Επιστήμες Αγωγής
.
no.83 p.61-83
.
Without Type
Βαρσαμίδου Αθηνά
,
Σακελλάρη Ναταλία
(2022)
.
Το μοντέλο της ανεστραμμένης τάξης στη διδασκαλία του γραπτού λόγου: Μια εναλλακτική εκπαιδευτική προσέγγιση για πρωτοετείς φοιτητές Γαλλικής Φιλολογίας
.
Διδασκαλία και Εκμάθηση Γλωσσών στην Ψηφιακή Εποχή
.
Επιμέλεια:Ελληνικής Εταιρίας Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας (ΕΕΕΓ)
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Θεσσαλονίκη
.
Ελληνικής Εταιρίας Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας (ΕΕΕΓ)
.
(2019)
Without Type
Varsamidou Athina
,
Franchet Lionel
(2019)
.
Les projets d’échange entre des classes scolaires ouvrent de nouvelles perspectives pour l’enseignement du français: Inclusion et Innovation
.
Διεθνές Συνέδριο της FIPF (Fédération Internationale des Professeurs de Français)
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
Without Type
Παπαδημητρίου Ευαγγελία
,
Χαριτωνίδου Ανδρονίκη
,
Πανταλέων Μαρία
,
Βαρσαμίδου Αθηνά
,
Δαμάσκου Ευτυχία-Σοφία
(2019)
.
Φάκελος εκπαιδευτικού υλικού μαθητή για τη Γαλλική Γλώσσα: Γ΄ Γενικού Λυκείου
.
Πάτρα
.
ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ
.
(2018)
Without Type
Varsamidou Athina
(2018)
.
Les stratégies qui renforcent le rôle pédagogique des projets européens (Erasmus+ et eTwinning) dans l’enseignement du F.L.E.: dimensions et perspectives d’une pédagogie innovante
.
4ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΕΕΠΕΚ
.
Λάρισα - Ελλάδα
.
Varsamidou Athina
(2018)
.
Le portfolio des compétences comme outil d’évaluation authentique: Le nouvel enjeu en classe
.
Langues largement diffusées: valeur ajoutée pour Langues Moins Diffusées et Moins Enseignées (MoDiMEs) Languages widely disseminated: added value for Less Widely Used and Less Taught languages (LWULT)
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
(2017)
Without Type
Varsamidou Athina
(2017)
.
Le projet eTwinning À la découverte des habitudes alimentaires des français et des grecs : une aventure très délicieuse
.
Communication
.
p.25-28
.
Varsamidou Athina
(2017)
.
Le réseau franco-grec: Une pédagogie innovante en classe du F.L.E. pour développer les compétences linguistiques et numériques des élèves
.
CONTACT
.
p.10-13
.
Varsamidou Athina
(2017)
.
L’Odyssée eTwinning-Jumelages culinaires et numériques entre la France et la Grèce
.
Le français dans le monde
.
no.412 p.36-37
.
Without Type
Varsamidou Athina
(2017)
.
Le réseau franco-grec. :: une pédagogie différente en classe du F.L.E pour développer les compétences linguistiques et numériques des élèves
.
Séminaires de rentrée
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Without Type
Βαρσαμίδου Αθηνά
(2017)
.
Η έρευνα δράση ως στρατηγική ποιοτικής έρευνας: Μοντέλα επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών
.
Θεσσαλονίκη
.
ΦΥΛΑΤΟΣ
.
(2016)
Without Type
Βαρσαμίδου Αθηνά
(2016)
.
Η έρευνα δράση: στρατηγική της ποιοτικής έρευνας ως μοχλός ανάπτυξης των εκπαιδευτικών
.
Θεωρία και έρευνα στις Επιστήμες Αγωγής
.
p.7-26
.
Βαρσαμίδου Αθηνά
(2016)
.
Ο ρόλος της έρευνας δράσης στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών και την προσωπική ανάπτυξη των μαθητών: Το μοντέλο των Brown & Macatangay
.
Επιστήμες Αγωγής
.
vol.3 no.3 p.26-36
.
Without Type
Varsamidou Athina
,
Franchet Lionel
(2016)
.
À la recherche des stratégies qui renforcent le rôle pédagogique des projets européens (Erasmus+ & eTwinning) dans l’enseignement : dimensions et perspectives de la pédagogie du projet
.
Actes 9ème Congrès International des Professeurs de Français
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
Αθήνα
.
APF
.
Without Type
Βαρσαμίδου Αθηνά
(2016)
.
Αξιολόγηση βάσει φακέλου: προεκτάσεις και προοπτικές μιας εναλλακτικής τεχνικής
.
Θεσσαλονίκη
.
Φυλάτος
.
(2015)
Without Type
Βαρσαμίδου Αθηνά
(2015)
.
Μοντέλα επαγγελματικής ανάπτυξης και φάκελος υλικού του εκπαιδευτικού: Μια εναλλακτική πρόταση αξιολόγησης
.
Επιστήμες Αγωγής
.
p.167-187
.
Βαρσαμίδου Αθηνά
(2015)
.
Αξιοπιστία, εγκυρότητα, αναστοχασμός κατά την αξιολόγηση βάσει φακέλου
.
Επιστήμες Αγωγής
.
no.3 p.74-98
.
(2014)
Without Type
Varsamidou Athina
,
Varsamidou Athina
(2014)
.
Créer des cours en ligne
.
Bonjour de France
.
vol.37
.
Without Type
Varsamidou Athina
(2014)
.
Quel musée: un projet motivant pour l’apprentissage créatif et ludique du français à travers les nouvelles technologies
.
1ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning
.
Πάτρα - Ελλάδα
.
(2013)
Without Type
Varsamidou Athina
(2013)
.
Implantation du portfolio en classe: scénario utopique ou intervention efficace?
.
8ο Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Varsamidou Athina
(2013)
.
Le portfolio en tant qu’instrument de développement personnel et professionnel dans le cadre centralisé grec
.
LL'intégration de l'apprentissage formel et informel
.
Λουγκάνο - Ελβετία
.
SSRE
.
(2012)
Without Type
Βαρσαμίδου Αθηνά
(2012)
.
Φάκελος υλικού του εκπαιδευτικού (teacher portfolio) και επαγγελματική ανάπτυξη: Προοπτικές και προεκτάσεις εφαρμογής μιας εναλλακτικής αξιολόγησης
.
Επιστήμες Αγωγής
.
p.21-40
.
Without Type
Varsamidou Athina
,
Giannakopoulou Eleni
,
Kalouri Ourania
(2012)
.
Le charme secret de l’évaluation des adultes
.
Biennale pour l'Éducation
.
Παρίσι - Γαλλία
.
Varsamidou Athina
(2012)
.
Mobiliser les apprenants à s’intégrer au cours de langue étrangère: Le cas des communautés d’apprentissage
.
Διεθνές Συνέδριο Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας Κύπρου
.
Λευκωσία - Κύπρος
.
Βαρσαμίδου Αθηνά
(2012)
.
Φάκελος υλικού εκπαιδευτικού (teacher portfolio): στάδια & προϋποθέσεις για τη συγκρότηση και υιοθέτησή του ως εργαλείο αυθεντικής αξιολόγησης
.
Συνέδριο της Παιδαγωγικής Εταιρίας Ελλάδας
.
Ιωάννινα - Ελλάδα
.
(2011)
Without Type
Varsamidou Athina
(2011)
.
Évaluation basée sur le portfolio: une nouvelle perspective s’ouvre pour le système éducatif grec
.
Réformes de l’éducation et critique des réformes
.
Βασιλεία - Ελβετία
.
(2009)
Without Type
Varsamidou Athina
,
Andreadakis Nikos
(2009)
.
Le rôle de l’évaluation dans le développement personnel des élèves et dans le développement professionnel des enseignants en Grèce
.
Recherche et développement en matière d’enseignement
.
Ζυρίχη - Ελβετία
.
(2008)
Without Type
Βαρσαμίδου Αθηνά
(2008)
.
Απόψεις εκπαιδευτικών Β΄θμιας αναφορικά με την ακώλυτη προαγωγή και τη σχέση απορριπτικής βαθμολογίας και κοινωνικοοικονομικής προέλευσης των μαθητών
.
Παιδαγωγικό Βήμα Αιγαίου
.
vol.67 p.53-60
.
Without Type
Varsamidou Athina
(2008)
.
Évaluation basée sur le portfolio: un nouveau défi éducatif. Le cas du système éducatif grec
.
Éducation-Économie-Société
.
Παρίσι - Γαλλία
.
(2007)
Without Type
Βαρσαμίδου Αθηνά
(2007)
.
Αποτελεσματικά σχολεία: Μύθος και Πραγματικότητα
.
Παιδαγωγικό Βήμα Αιγαίου
.
vol.63 no.63 p.117-122
.
Without Type
Varsamidou Athina
(2007)
.
Évaluation authentique, une différente démarche d’évaluation des apprentissages
.
6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Βαρσαμίδου Αθηνά
(2007)
.
Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στην προσχολική Εκπαίδευση
.
4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ε.Ε.Ε.Π & Δ.Τ.Π.Ε «Εκπαίδευση & Νέες Τεχνολογίες»
.
Πειραιάς - Ελλάδα
.
Βαρσαμίδου Αθηνά
(2007)
.
Αναγκαιότητα- Σημαντικότητα της Αξιολόγησης στα Ανοικτά Πανεπιστήμια.: Προτεινόμενο αξιολογικό μοντέλο του διοικητικού μηχανισμού και των Υπηρεσιών Βιβλιοθήκης του Ε.Α.Π
.
4ο Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση- Μορφές Δημοκρατίας στην εκπαίδευση-Ανοικτή πρόσβαση και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
Mis à jour: 2024-06-08