Aller au contenu principal
Structure Qualité
Université Aristote de Thessaloniki
Identifiant
Vous êtes ici
Accueil
»
e-Curriculum Vitae
Curriculum Vitae
Expand
|
Collapse
Domna Kakana
Professor, School of Early Childhood Education
Personal Information
2310991207
dkakana@nured.auth.gr
Google Scholar ID
https://scholar.google.com/citations?user=zbM0EbMAAAAJ&hl=el
Course Work
Courses of Winter semester of 2018–19 academic year
TMĪMA EPISTĪMŌN PROSCΗOLIKĪS AGŌGĪS KAI EKPAIDEUSĪS
Α.1.500
BASIC ISSUES OF THE SCIENCES OF EDUCATION
Ζ.1.255
EDUCATIONAL ARRANGEMENT OF SCHOOL SETTINGS
ΥΒ.1.012
PHYSICAL SPACE AND EDUCATIONAL PROCESSES
ΥΒ.1.034
INTRODUCTION IN PEDAGOGICAL SCIENCE
ΕΠ.2.042
PEDAGOGICAL RESTRUCTURING OF SCHOOL SPACE
ΕΠ.2.066
COLLABORATIVE APPROACH OF TEACHING AND LEARNING
Theses Supervised
Student Theses within AUTh
In progress
Gidari Styliani. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΔΡΑΣΗΣ
Georgiadou Sofia. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ) ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΤΗΣ ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΜΕΝΤΟΡΙΑΣ: ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ
Mavidou Anastasia. Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
Kalantaridou Despoina. ΤΟ E-PORTFOLIO ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ. ΠΑΙΔΙΑ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΔΡΑΣΗΣ.
2018–2019
Papastergiou Nikoleta. ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
2017–2018
Lymousi Anna. "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΑΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ". ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ
Koumasiti Vasiliki. ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ. ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
Fragkouli Maria. ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
Research Projects
2017–2017
Χρηματοδότηση από ΠΔΕ ΥΠΕΠΘ 2017 - ΠΜΣ "Επιστήμες της Αγωγής" ΑΠΘ
2017–2019
Η επίδραση της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας στην μαθησιακή επίδοση των παιδιών Νηπιαγωγείου
2015–2022
Μεταπτυχιακές Σπουδές στις "Επιστήμες της Αγωγής"
Publications
2008
Without Type
Κακανά Δόμνα
(2008)
.
Καινοτομίες στην Εκπαίδευση
.
Μ.Μ.Ε. και επαγγελματικές επιλογές των εφήβων: ο ρόλος του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού
.
(ed.) Κακανά Δόμνα-Μίκα, Καμαριανός Ιωάννης Χ., Μεταλλίδου Παναγιώτα, Μπότσογλου Καφένια
.
Θεσσαλονίκη
.
Αφοί Κυριακίδη
.
2003
Without Type
Χρηστίδου Β
,
Κακανά Δόμνα
,
Μπονώτη Φ
,
Μεταλλίδου Παναγιώτα
,
Δημούδη Α
(2003)
.
Εννοιολογική και σχεδιαστική αναπαράσταση καιρικών φαινομένων από παιδιά προσχολικής ηλικίας
.
Οι Φυσικές Επιστήμες και οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Προσχολική Εκπαίδευση
.
(ed.) Τσιτουρίδου, Μ
.
Θεσσαλονίκη
.
Εκδ. Τζιόλα
.
p.117-128
.
----
Without Type
Κακανά Δόμνα
,
Μεταλλίδου Παναγιώτα
,
Καμαριανός Ι
.
Η επίδραση της οικογένειας στον επαγγελματικό προσανατολισμό των εφήβων
.
Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών
.
vol.35 p.145-160
.
Mis à jour: 2018-10-23