-
. Ιστορικός γραμματισμός: ένα παράδειγμα διδακτικής εφαρμογής στο μάθημα της Ιστορίας με την αξιοποίηση της Τοπικής Ιστορίας, της Μουσειακής Αγωγής και της Λογοτεχνίας
-
. Η διδασκαλία της ιστορίας στο Γυμνάσιο με τη χρήση πηγών στο πλαίσιο της πολυπρισματικής θεώρησης: στάσεις και απόψεις των εκπαιδευτικών
-
. Η χρήση των ερωτήσεων και η σημασία τους για την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης στο μάθημα της Νεοελληνικής Ιστορίας
-
. Η Δημόσια Ιστορία ως συγκρουσιακό θέμα: Το Ολοκαύτωμα των Ελλήνων Εβραίων στο Διαδίκτυο
-
. Η αξιοποίηση του χιούμορ στην εκπαίδευση: θεωρητικό πλαίσιο και εφαρμογές στο μάθημα της Ιστορίας
-
. Διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς στη σχολική τάξη: η οικοσυστημική προσέγγιση
-
. ΤΥΠΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΑΦΗΓΗΣΗΣ : ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ