Additional bibliography for study
Aldrich, C. (2005). Learning by doing: a comprehensive guide to simulations, computer, games and pedagogy in e-learning and other educational experiences. San Francisco: Willey & Sons Inc.
Bransford, John D., Brown, Ann L. & Cocking, Rodney R. (Eds.) (2000). How People Learn. Brain, Mind, Experience, and School. Expanded Edition. Washington, DC: National Academy Press.
Costa, Arthur L. (Ed.) (2001). Developing Minds. A Resource Book for Teaching Thinking. Alexandria, VA: Association for Supervision and Curriculum Development.
Dolence, Michael G. (2003). The Learner-Centered Curriculum Model: A Structured Framework for Teaching Planning. EDUCAUSE Center for Applied Research. Research Bulletin. 17, in: www.educause.edu/library/pdf/ERB0317.pdf.
Finch, Curtis R. et al. (1997). Designing the Thematic Curriculum: An All Aspects Approach. Berkeley, CA: National Center for Research in Vocational Education (NCRVE), University of California.
Fink, Dee L. (2003). Teaching Significant Learning Experiences. An Integrated Approach to Designing College Courses. San Francisco, CA: Jossey-Bass.
Fogarty, Robin (1991). The Mindful School: How to Integrate the Curricula. Palatine, IL: Skylight Publishing Inc.
Gelman, Bernice (2001). Thematic Instruction. In: www.schoolrenewal.org/strategies/i-thematic-bg.html.
Gundem, Biørg & Hopmann, Stefan (Eds.) (1998/2002). Didaktik and/or Curriculum. An International Dialogue. New York: Peter Lang Publishing.
Hollins, Etta R. (2006). Ο πολιτισμός στη σχολική μάθηση, επιστ. επιμ. L. Benincasa, μτφρ. Δ. Λάμπρου. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Καράμηνας Ι. (2006). Διδασκαλία και μάθηση με την αξιοποίηση του διαδικτύου. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού. Αθήνα: Ατραπός
Κουλαϊδής, Βασίλης (Επιμ.) (2007). Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις για την Ανάπτυξη Κριτικής-Δημιουργικής Σκέψης. Αθήνα: ΟΕΠΕΚ.
MacBeath, J./ Schratz, M./ Meuret, D./ Jakοbsen, L. (2005). Η αυτοαξιολόγηση στο ευρωπαϊκό σχολείο: πώς άλλαξαν όλα, μτφρ. Μαρία Δεληγιάννη. Αθήνα: Μεταίχμιο
McKernan, James (1996). Curriculum Action Research. A Handbbok of Methods and Resources for the Reflective Practitioner. 2nd Edition. London: Kogan Page.
Marzano, Robert J. (1998). A Theory-Based Meta-Analysis of Research on Instruction. Aurora, CO: McREL Organization. In: www.mcrel.org.
Marzano, Robert J. et al. (2000). What Works In Classroom Instruction. Aurora, CO: McREL Organization. In: www.mcrel.org.
Μαυροσκούφης, Δημήτρης Κ. (2008), Διδακτική Μεθοδολογία και Ανάπτυξη της Κριτικής Σκέψης: Εισαγωγή και Αναλυτικός Βιβλιογραφικός Οδηγός. Θεσσαλονίκη: Αδελφοί Κυριακίδη.
Μπίκος, Κ. (2012). Ζητήματα Παιδαγωγικής που θέτουν οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών. Θεσσαλονίκη: Ζυγός.
Μπονίδης, Κ (2004) «Όψεις εθνοκεντρισμού στη σχολική ζωή της ελληνικής εκπαίδευσης: Οι εθνικές επέτειοι της 28ης Οκτωβρίου και της 25ης Μαρτίου», Σύγχρονη Εκπαίδευση, 134, 27-42.
Μπονίδης, Κ. (2004), Το περιεχόμενο του σχολικού βιβλίου ως αντικείμενο έρευνας: διαχρονική εξέταση της σχετικής έρευνας και μεθοδολογικές προσεγγίσεις, Αθήνα: Μεταίχμιο.
Οικονομίδης, Β. Δ./Ελευθεράκης Θ. Γ. (επιμ.) (2011). Εκπαίδευση, δημοκρατία και ανθρώπινα δικαιώματα. Αθήνα: Διάδραση
Oliva, Peter F. (2004). Developing the Curriculum. 6th Edition. London: Allyn & Bacon.
Παλαιολόγου-Γκικοπούλου, Κωνσταντίνα (2005). Ένα διεθνές Curriculum για τη διαπολιτισμική εκπαίδευση: αναλυτικά, προγράμματα σε Ελλάδα και Γερμανία: χθες, σήμερα, προοπτικές. Αθήνα: Ατραπός
Pinar, William F. et al. (1995). Understanding Curriculum: An Introduction to the Study of Historical and Contemporary Curriculum Discourses. New York: Peter Lang Publishing.
Schiro, Michael S. (2007). Curriculum Theory. Conflicting Visions and Enduring Concerns. Thousand Oaks, CA-London: SAGE Publications Συμβούλιο της Ευρώπης (2010). Χάρτης του Συμβουλίου της Ευρώπης για την Παιδεία της Δημοκρατίας και την Εκπαίδευση στα Ανθρώπινα Δικαιώματα. Στρασβούργο: Συμβούλιο της Ευρώπης/Τμήμα Εκπαίδευσης
Tiedt, Pamela/Iris Tiedt (2006). Πολυπολιτισμική διδασκαλία, μτφρ. Τίνα Πλυτά. Αθήνα: Εκδόσεις Παπαζήση
Weimer, Maryellen (2002). Learner-Centered Teaching. Five Key Changes to Practice. San Francisco, CA: Jossey-Bass.
Wiggins. Grant & McTighe, Jay (2006). Understanding by Design. Expanded 2nd Edition. Upper Saddle River, NJ: Pearson Education Inc.
Wilson, Brent et al. (1991-2004). Learning and Instructional Design. Denver, CO: University of Colorado, School of Education. In: carbon.cudenver.edu/~bwilson.
Wiske Stone, Martha (Ed.) (1997). Teaching for Understanding. Linking Research with Practice. San Francisco, CA: Jossey-Bass.
- Συναφή επιστημονικά περιοδικά:
⎼ Curriculum Review
⎼ Curriculum Inquiry
⎼ Educational Leadership
⎼ Internationale Schulbuchforschung/International Textbook Research
⎼ Journal of Curriculum and Supervision
⎼ Journal of Curriculum Studies
⎼ Journal of Children's Literature
⎼ Journal of Curriculum and Instruction