Course Bibliography (Eudoxus)
Δ. Στεφάνου, «Εισαγωγή στη Φιλοσοφική και Κριτική Θεώρηση της Μουσικής» στο Ε. Νίκα-Σαμψών (επιμ.), Εισαγωγή στη Μουσικολογία (Θεσσαλονίκη, υπό έκδοση)
C. Dahlhaus, H αισθητική της μουσικής, μτφ. Α. Οικονόμου (Αθήνα: Στάχυ 2000), «Iστορικές Προϋποθέσεις» (σελ. 15-45??) & «Κριτήρια» σελ. 183-214)
C. Small, Mουσική – κοινωνία – εκπαίδευση, μτφ. Μ. Γρηγορίου, (Αθήνα: Νεφέλη 1983), Κεφ. 1 «Η τέλεια πτώση και η αίθουσα συναυλιών» (σελ. 21-57).
T.W. Adorno, Η κοινωνιολογία της μουσικής (Αθήνα: Νεφέλη, 1997)
• Κεφ. 2 «Κοινη Γνώμη, Κριτική» , σελ. 22-46
• Κεφ. 8 «Για τη Δημοφιλή Μουσική», σελ. 165-191
D. Borgo, “Negotiating Freedom: Values and Practices in Contemporary Improvised Music”, Black Music Research, 22/2 (Autumn 2002), p. 165-188 http://www.jstor.org/stable/1519955
D. Higgins [1965], «Intermedia», The Something Else Newsletter 1/1 (February 1966) http://www.withoutbordersfest.org/2010/SEP_Newsletter_V1N1.pdf
D. Higgins [1966], “Intending”, foew&ombwhnw (New York: Something Else Press: 1969) http://umintermediai501.blogspot.com/2008/01/intending-dick-higgins.html