Additional bibliography for study
Ελληνόγλωσση
Βλαχάβας, Ι, Κεφάλας, Π., Βασιλειάδης, Ν., Κόκκορας, Φ. & Σακελλαρίου, Η. (2006): Τεχνητή Νοημοσύνη. Αθήνα: Εκδόσεις Μ. Γκιούρδας
Βοσνιάδου, Σ. (2006): Παιδιά, Σχολεία και Υπολογιστές. Προοπτικές, Προβλήματα και Προτάσεις για την αποτελεσματικότερη χρήση των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση. Αθήνα: Gutenberg
Δημητρακοπούλου, Α. & Αργύρης, Μ. (2004): Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Αθήνα: Press Line
Δημητριάδης, Σ., Καραγιαννίδης, Χ.,Πομπόρτσης, Α., Τσιάτσος, Θ. (2008): Ευέλικτη μάθηση με χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Τζιόλα
Ευρωπαϊκή Επιτροπή (2008): Νέες δεξιότητες για νέες θέσεις εργασίας Πρόβλεψη και κάλυψη των αναγκών της αγοράς εργασίας και των αναγκών σε δεξιότητες. Ανακοίνωση της Επιτροπής προς το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, το Συμβούλιο, την Ευρωπαϊκή Οικονομική και Κοινωνική Επιτροπή και την Επιτροπή των Περιφερειών, COM(2008) 868 τελικό της 16.12.2008
Ζαράνης, Ν. & Οικονομίδης, Β. (2009): Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Προσχολική Εκπαίδευση. Αθήνα: Γρηγόρης
Ζγούβα, Α. (2004): Η εφαρμογή του e-learning στην κατάρτιση των εργαζομένων:
δυνατότητες και πρακτικές. Μεταπτυχιακή διατριβή. Θεσσαλονίκη: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Καρακύριος, Χ. & Κέκκερης, Γ. (2009): Αξιολόγηση του online μαθήματος «Εκπαιδευτικό Λογισμικό». Στο: Πολίτης, Π. (Επιμ), «Ένταξη και χρήση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία», ανακτήθηκε από
http://www.etpe.gr/ extras/view_proceedings.php?conf_id=24
Καράμηνας Ι. (2006): Διδασκαλία και μάθηση με την αξιοποίηση του διαδικτύου. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού. Αθήνα: Ατραπός
Κόμης, Β. & Μικρόπουλος, Α. (2001): Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Κόμης, Β. (2004): Εισαγωγή στις Εφαρμογές των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση. Αθήνα: Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών
Κυνηγός, Χ. & Δημαράκη, Ε. (2002): Νοητικά εργαλεία και πληροφοριακά μέσα: Παιδαγωγική αξιοποίηση της σύγχρονης τεχνολογίας για τη μετεξέλιξη της εκπαιδευτικής πρακτικής. Αθήνα: Καστανιώτης
Μακράκης, Β. (2000b): Υπερμέσα στην εκπαίδευση. Μια κοινωνικο – εποικοδομιστική προσέγγιση. Αθήνα: Μεταίχμιο
Μικρόπουλος, Τ., (2006): Ο υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα
Μικρόπουλος, Α. & Μπέλλου, Ι. (2010): Σενάρια διδασκαλίας με υπολογιστή. Αθήνα: Κλειδάριθμος
Μπίκος, Κ. (2003): Ψυχολογικές προϋποθέσεις για την ανάπτυξη εποπτικών μέσων διδασκαλίας. Στο: Μ. Τσιτουρίδου (Επιμ.): Οι Φυσικές Επιστήμες και οι Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Παιδιών Προσχολικής ηλικίας. Θεσσαλονίκη: Εκδ. Τζιόλα, σσ. 231 – 240
Μπίκος, Κ. (2012): Ζητήματα Παιδαγωγικής που θέτουν οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών. Θεσσαλονίκη: Ζυγός
Σολομωνίδου, Χ. (2007): Σύγχρονη εκπαιδευτική τεχνολογία. Υπολογιστές και μάθηση στην Κοινωνία της Γνώσης. Αθήνα: Μεταίχμιο
(Από μετάφραση)
Newby, T., Stepich, D., Lehman, J. & Russell, J. (2009): Εκπαιδευτική Τεχνολογία για Διδασκαλία και Μάθηση. Επιμέλεια Ε. Ντρενογιάννη. Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο
Roblyer, M. (2008): Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία. Επιμ. Μ. Μουντρίδου. Αθήνα: Ίων
Trollip, S. & S.M. Alessi (2005): Πολυμέσα και Εκπαίδευση, μέθοδοι και ανάπτυξη. Μετ. Χρυσούλα Κουτρούμπα. Αθήνα: Γκιούρδας
Ξενόγλωσση
Agyei, D. & Voogt, J. M. (2010):Exploring the potential of the will, skill, tool model in Ghana: Predicting prospective and practicing teachers’ use of technology.
Computers & Education , Vol. 56, pp 91-100
Aldrich, C. (2005): Learning by doing: a comprehensive guide to simulations, computer, games and pedagogy in e-learning and other educational experiences. San Francisco: Willey & Sons Inc.
Amhag, L. & Jakobsson, A. (2009): Collaborative learning as a collective
competence when students use the potential of meaning in asynchronous
dialogues. Computers and education, Vol. 52, pp 656-667
Beethan, E. & Sharpe R. (2007): Rethinking pedagogy for a digital age. Designing and delivering e-learning. New York: Routledge
Bikos, K. (2010): Information and Communication Technologies (ICT) in the Greek Educational Setting. In: Balkan Society for Pedagogy and Education, ICT in the Education of the Balkan Countries, Varna: BASOPED pp 28 - 34
Cuban, L. (2001): Oversold and underused: computers in the classroom. Cambridge: Harvard University Press
Dakich, E., (2009): Teachers’ perceptions about the barriers and catalysts for effective practices with ICT in primary schools”. To A. Tatnall & A. Jones (eds.), Education and Technology for a better world. IFIP Advances in Information and Communication Technology, pp.445-453
Hammond, Μ. et al. (2009): Why do some student teachers make very good use of ICT? An exploratory case study. Technology, Pedagogy and Education, Vol. 18, Issue 1, pp 59 -73.
Jonassen, D., Howland, J., Marra, R. & Crismond, D. (2008): Meaningfull Learning with Technology. Upper Saddle River N.J.: Prentice Hall
Kachelhoffer, A. & Khine, M. S. (2009): Bridging the Digital Divide, Aiming to become Lifelong Learners. In A. Tatnall & A. Jones (Eds.), Education and Technology for a better World. Heidelberg and N. York :Springer, pp 229 – 237
Mayer, R. (2003): Theories of Learning and their Applications to Technology. In H. O’ Neil & R. Perez, Technology Applications in Education. A Learning View. London: L. Erlbaum, pp 127 – 158
Mayes, T. (2006): Theoretical perspectives on interactivity in e-learning. In: Ch. Juwah (Ed), Interactions in Online Educaton. Implications for theory and practice. London & New York: Routledge, pp 9 - 28
Min, R. (2006): Methods of learning in simulation environments. In: Ch. Juwah (Ed), Interactions in Online Educaton. Implications for theory and practice. London & New York: Routledge, pp 117 - 138
Postholm, B., (2007). “The advantages and disadvantages of using ICT as a mediating artefact in classrooms compared to alternative tools”. Teachers and Teaching, 13 (6), 587-599
Reedy, G. ( 2008): Power – Point, interactive white boards, and the visual culture of technology in schools. Tecnology, Pedagogy and Education. 17 (2), 143 – 162