Gender and Education

Informazioni sull’Insegnamento
TitoloΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΦΥΛΟ / Gender and Education
CodiceΠ1404
FacultyFilosofia
Ciclo / Livello di Studi1. Corso di Laurea, 2. Post Laurea
Semestre di InsegnamentoWinter/Spring
CoordinatorOlga Pantouli
Common
StatoAttivo
Course ID280009155

Programma di Studio: PROGRAMMA SPOUDŌN 2011

Registered students: 71
IndirizzoTipo di FrequenzaSemestreAnnoECTS
KORMOSYPOCΗREŌTIKO KAT΄EPIL. KATEUTHYNSĪSWinter/Spring-6
PAIDAGŌGIKĪSYPOCΗREŌTIKO KAT΄EPIL. KATEUTHYNSĪSWinter/Spring-6

Informazioni sull’Insegnamento
Anno Accademico2017 – 2018
SemestreSpring
Instructors from Other Categories
Weekly Hours3
Total Hours39
Class ID
600100543
Course Type 2016-2020
  • Area Scientifica
Organizzazione della Didattica
  • In presenza
Materiali Online
Erasmus
The course is also offered to exchange programme students.
Language of Instruction
  • Greco (Insegnamento, Esame)
Abilita’ Generali
  • Ricerca, analisi e raccolta dati e informazioni, con l’utilizzo di tecnologie adeguate
  • Adattamento a nuove situazioni
  • Lavoro autonomo
  • Lavoro in gruppo
  • Lavoro in equipe interdisciplinari
  • Rispetto verso la diversita’ e la multiculturalita’
  • Dimostrare responsabilità sociale, professionale e morale e sensibilità verso i problemi di genere
  • Fare riflessioni critiche e autocritiche
  • Promuovere il pensiero indipendente, creativo e intuitivo
Tipologia di Materiale Didattico
  • Appunti
  • Audio
  • Esercizi interattivi
Use of Information and Communication Technologies
Use of ICT
  • Uso delle TIC   nell’ insegnamento
  • Uso delle TIC nella comunicazione con gli studenti
Organizzazione dell’Insegnamento
ActivitiesCarico di LavoroECTSIndividualeGruppoErasmus
Conferenze391.6
Studio e analisi bibliografica110.4
Progetto (project)301.2
Elaborazione tesina/tesine702.8
Total1506
Student Assessment
Student Assessment methods
  • Prova scritta con soluzione di problemi (Formativa, Sommativa)
Bibliography
Course Bibliography (Eudoxus)
1. Ντρενογιάννη, Ελένη, Σέρογλου, Φανή και Τρέσσου, Ευαγγελία (επιμ.) (2007). Φύλο και εκπαίδευση: μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες, Νέες Τεχνολογίες. Αθήνα: Καλειδοσκόπιο. 2. Φρόση, Λαμπρινή-Λίνα (2010). Τα φύλα στο σχολείο και στο λόγο των εκπαιδευτικών. Αθήνα: Τόπος.
Additional bibliography for study
Arnot, Madeleine (2004). Διαδικασίες αναπαραγωγής του φύλου : εκπαιδευτική θεωρία και φεμινιστικές πολιτικές/ μετάφραση: Χριστίνα Αθανασιάδου, Κατερίνα Δαλακούρα Αθήνα: Μεταίχμιο. Arnot, Madeleine; Mac an Ghaill, Mairtin; Δεληγιάννη-Κουϊμτζή, Βασιλική (επιμ.). (2008). Φύλο και εκπαίδευση : συλλογή άρθρων του εκδοτικού οίκου "The Routledge Falmer"[Ερευνητικό πρόγρραμμα ΚΑΛΛΙΡΡΟΗ]. Θεσσαλονίκη: ΑΠΘ Βαλιώτη, Ελένη (2007). Απόψεις φοιτητών και φοιτητριών για τη σχέση (συμβατότητα-ασυμβατότητα) φύλου και αντικειμένου σπουδών και η επίδρασή της στα επαγγελματικά τους σχέδια/ Μεταπτυχιακή εργασία. Θεσσαλονίκη: ΑΠΘ. Ζιώγου-Καραστεργίου, Σιδηρούλα & Δεληγιάννη-Κουϊμτζή, Βασιλική (επιμ.) (2009). Νέες μελέτες για το φύλο στη σύγχρονη σχολική πραγματικότητα. Θεσσαλονίκη:[χ.ο.] Θεοδωράκη, Αικατερίνη (2009). Οι αντιλήψεις των δασκάλων του δημοτικού σχολείου για τα μαθήματα και τα επαγγέλματα των θετικών επιστημών και το φύλο/ Μεταπτυχιακή εργασία. Θεσσαλονίκη: ΑΠΘ. Παντούλη, Όλγα (2007). Γυναίκες και νέες τεχνολογίες : "λόγοι" φοιτητριών για τους υπολογιστές/ Μεταπτυχιακή εργασία. Θεσσαλονίκη: ΑΠΘ. Παπαγεωργίου, Γιώτα (2010). Φύλο και έρευνα: Αθήνα: Gutenberg. Skelton, Christine, Francis, Becky and Smulyan, Lisa (eds.) (2006). The SAGE Handbook of Gender and Education. London: Sage. Χαμπίδης, Θεόδωρος (2012). Οι απόψεις των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το ρόλο του φύλου στην εκπαιδευτική διαδικασία.Θεσσαλονίκη: Αφοι Κυριακίδη.
Last Update
15-07-2018