Additional bibliography for study
Dyer G., H διαφήμιση ως επικοινωνία, Πατάκης, Αθήνα, 1992
Τζάλυ Σ., Οι κώδικες της διαφήμισης, Καστανιώτης, Αθήνα, 1997
Δουλκέρη Τ., Κοινωνιολογία της Διαφήμισης, Παπαζήσης, Αθήνα 2002
Δουλκέρη Τ., Διαφήμιση και Επικοινωνία –Εμπειρική Έρευνα Κοινής Γνώμης, Παπαζήσης, Αθήνα 200.
Baudrillard B., H καταναλωτική κοινωνία, Νησίδες, Σκόπελος 2000
Eco, E., Η ιστορία της ομορφιάς, Καστανιώτης, 2004.
McQuail, D. Εισαγωγή στην Θεωρία της Μαζικής Επικοινωνίας, Καστανιώτης, Αθήνα 1997
Χυδίρογλου, Α. Ο λόγος στη διαφήμιση, Ερμής, Αθήνα 2006
Βαμβακάς, Β. Εκλογές και επικοινωνία στη μεταπολίτευση. Πολιτικότητα και θέαμα, Σαββάλας, Αθήνα, 2007.
Χαιρετάκης, Μ., Τηλεόραση και διαφήμιση, Σάκκουλας, Αθήνα, 1997
Χατζηθωμάς Λ., Το χιούμορ στην τηλεοπτική διαφήμιση, University Studio Press, Θεσσαλονίκη, 2008
Χαιρετάκης, Μ., ΜΜΕ, διαφήμιση και κατανάλωση: Η ελληνική περίπτωση
2000-2010, Ελληνική Εταιρεία Πολιτικής Επιστήμης, Αθήνα 2014
Goffman, E., Gender Advertisements, Harper & Row, Publishers, NY, 1979
Williamson J., Decoding advertisements. Ideology and meaning in advertising, Marion Boyars, Λονδίνο, ΝΥ, 1978
Featherstone, Μ. Consumer Culture and Postmodernism Theory, Culture & Society Sage Publications, 1991
Cook G., Τhe discourse of advertising, Routledge, Λονδίνο, ΝΥ, 1992
Jennifer Craik, The face of fashion, Cultural studies in fashion, Routledge London 1993
Lipovetsky G., The Empire of fashion. Dressing modern democracy, Princeton university press, New Jersey, 1994
Periklis P., Kakavoulia Μ., «Pastiche and Parody in Greek Radio Advertisements», Journal of Modern Greek Studies, Volume 28, Number 1, May 2010, pp. 121-145
Vigarello, G. Η ιστορία της ομορφιάς. Το σώμα και η τέχνη του καλλωπισμού από την Αναγέννηση ως σήμερα, Αλεξάνδρεια, Αθήνα, 2007