Social History of the Mass Media

Informazioni sull’Insegnamento
TitoloΚοινωνική ιστορία των ΜME / Social History of the Mass Media
CodiceGE0700
Ciclo / Livello di Studi1. Corso di Laurea
Semestre di InsegnamentoSpring
CoordinatorEmmanouil Takas
Common
StatoAttivo
Course ID140000008

Programma di Studio: PPS Tmīmatos Dīmosiografías & M.M.E. (2011-2020)

Registered students: 266
IndirizzoTipo di FrequenzaSemestreAnnoECTS
GENIKOSObbligatorio214

Informazioni sull’Insegnamento
Anno Accademico2017 – 2018
SemestreSpring
Faculty Instructors
Weekly Hours3
Total Hours39
Class ID
600107086
Course Type 2016-2020
  • Area Scientifica
Organizzazione della Didattica
  • In presenza
Materiali Online
Language of Instruction
  • Greco (Insegnamento, Esame)
Abilita’ Generali
  • Applicazione pratica delle conoscenze acquisite
  • Ricerca, analisi e raccolta dati e informazioni, con l’utilizzo di tecnologie adeguate
  • Lavoro autonomo
  • Promuovere il pensiero indipendente, creativo e intuitivo
Tipologia di Materiale Didattico
  • Appunti
  • Esercizi interattivi
Use of Information and Communication Technologies
Use of ICT
  • Uso delle TIC nella comunicazione con gli studenti
Organizzazione dell’Insegnamento
ActivitiesCarico di LavoroECTSIndividualeGruppoErasmus
Conferenze391.6
Esercitazioni di Laboratorio261.0
Elaborazione tesina/tesine
Total652.6
Student Assessment
Student Assessment methods
  • Prova scritta strutturata a scelta multipla (Formativa)
  • Prova scritta semistrutturata con risposta breve (Sommativa)
Bibliography
Course Bibliography (Eudoxus)
J-N.Jeanneney, Η ιστορία των ΜΜΕ, Παπαδήμας, Αθήνα, 1999
Additional bibliography for study
1. J. Thompson, Νεωτερικότητα και Μέσα Επικοινωνίας, Παπαζήσης, Αθήνα, 1999 (Κεφάλαιο 2: «τα ΜΜΕ και η ανάδυση των σύγχρονων κοινωνιών») 2. Σ.Παπαθανασόπουλος, Πολιτική και ΜΜΕ. Η περίπτωση της Ν. Ευρώπης, Καστανιώτης, Αθήνα, 2004 (η πρώτη ενότητα του πρώτου κεφαλαίου: «τα ΜΜΕ στην Ευρώπη: μια σύντομη ανασκόπηση») 3. W. Leiss, S.Kleine, S. Jully, Z. Botterill, Διαφήμιση και επικοινωνία. Η κατανάλωση στην εποχή των μέσων επικοινωνίας, Καστανιώτης, Αθήνα, 2008 (τέταρτο κεφάλαιο πρώτου μέρους: «η διαφήμιση και η ανάπτυξη των μέσων επικοινωνίας») 4. Δ. Ψυχογιός, Τα έντυπα μέσα επικοινωνίας, Καστανιώτης, Αθήνα, 2003, (Τρίτο κεφάλαιο: «οι εφημερίδες στον κόσμο») 5. Φ. Μπαντιμαρούδης, Σύντομη ιστορία της επικοινωνίας, Επίκεντρο, Αθήνα, 2006 (κεφάλαιο 3: η εξέλιξη του θεάματος, κεφάλαιο 5: η ιστορία της ψηφιακής επικοινωνίας) 6. Χ. Μπαρμπούτης, «Οι απαρχές της ραδιοφωνίας: από τον ασύρματο τηλέγραφο στο ραδιόφωνο», στο Χ. Μπαρμπούτης, Μ.Κλώντζας (επιμ.), Το φράγμα του ήχου, Η δυναμική του ραδιοφώνου στην Ελλάδα, Παπαζήσης, Αθήνα, 2001, σσ.31-56. 7. D. Bordwell, K. Thompson, Εισαγωγή στην τέχνη του κινηματογράφου, Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης, Αθήνα, 2006 (πέμπτο μέρος: η ιστορία του κινηματογράφου). 8. Λ.Δρούλα, Γ.Κουτσοπανάγου (επιμ.), Η εγκυκλοπαίδεια του ελληνικού τύπου, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, Αθήνα, 2008 (4 τόμοι). 9. Β.Βαμβακάς, Π.Παναγιωτόπουλος, Η Ελλάδα στη δεκαετία του 80. Κοινωνικό, πολιτικό και πολιτισμικό λεξικό, το Πέρασμα, Αθήνα, 2010 10. Patrice Flichy, Η ιστορία της σύγχρονης επικοινωνίας. Δημόσια σφαίρα και ιδιωτικός βίος, Κάτοπτρο, Αθήνα, 2004. 11. Friedrich Kittler, Γραμμόφωνο, κινηματογράφος, γραφομηχανή, Νήσος, Αθήνα, 2005
Last Update
28-09-2017