EDUCATIONAL MATERIAL AND APPLICATIONS

Informazioni sull’Insegnamento
TitoloΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟΥ / EDUCATIONAL MATERIAL AND APPLICATIONS
CodiceΖ.1.256
Ciclo / Livello di Studi1. Corso di Laurea
Semestre di InsegnamentoWinter
CoordinatorDomna Kakana
CommonNo
StatoAttivo
Course ID80000318

Informazioni sull’Insegnamento
Anno Accademico2017 – 2018
SemestreWinter
Faculty Instructors
Weekly Hours2
Class ID
600110241
Course Type 2016-2020
  • Area Scientifica
Organizzazione della Didattica
  • In presenza
Materiali Online
Language of Instruction
  • Greco (Insegnamento, Esame)
Abilita’ Generali
  • Applicazione pratica delle conoscenze acquisite
  • Ricerca, analisi e raccolta dati e informazioni, con l’utilizzo di tecnologie adeguate
  • Adattamento a nuove situazioni
  • Presa di decisione
  • Lavoro autonomo
  • Lavoro in gruppo
  • Lavoro in equipe interdisciplinari
  • Produzione di nuove idee di ricerca
  • Rispetto verso la diversita’ e la multiculturalita’
  • Rispetto verso l’ambiente naturale
  • Dimostrare responsabilità sociale, professionale e morale e sensibilità verso i problemi di genere
  • Fare riflessioni critiche e autocritiche
  • Promuovere il pensiero indipendente, creativo e intuitivo
Tipologia di Materiale Didattico
  • Audio
  • Esercizi interattivi
Use of Information and Communication Technologies
Use of ICT
  • Uso delle TIC   nell’ insegnamento
  • Uso delle TIC nella comunicazione con gli studenti
Organizzazione dell’Insegnamento
ActivitiesCarico di LavoroECTSIndividualeGruppoErasmus
Seminari26
Esercitazioni di Laboratorio10
Esercitazione pratica nel Settore15
Studio e analisi bibliografica24
Total75
Student Assessment
Student Assessment methods
  • Prova scritta con soluzione di problemi (Formativa, Sommativa)
Bibliography
Course Bibliography (Eudoxus)
Μπότσογλου, Κ. (2010). Υπαίθριοι χώροι παιχνιδιού και παιδί. Αθήνα: Γκούτενμπεργκ
Additional bibliography for study
D. Germanos GreekQ Αυγητίδου, Σ. (επιμ.) (2001). Το παιχνίδι. Σύγχρονες ερευνητικές και διδακτικές προσεγγίσεις. Αθήνα: Τυπωθήτω-Γ. Δαρδανός. Γερμανός, Δ. (2006). Χώρος και διαδικασίες αγωγής. Η παιδαγωγική ποιότητα του χώρου. Αθήνα: Γκούτενμπεργκ. Τσουκαλά, Κ. (2006). Παιδική αστική εντοπιότητα. Αθήνα: : Τυπωθήτω-Γ. Δαρδανός. English and French Bell, S. (2008) Design for Outdoor Recreation. London: Taylor & Francis. Braund, M. & Reiss, M. (2004) Learning Science Outside the Classroom. N. York: Routledge. Broda, W.H. (2007). Schoolyard-Enhanced Learning: Using the Outdoors as an Instructional Tool. K-8, Portland, Stenhouse. Caillois, R. (1991). Les jeux et les hommes. Paris : Gallimard/ Essais, 184. Dudek, M. (2005). Children’s Spaces. Oxford: ArchitecturalPress. Moss, M. & Petrie, P. (2002). From Children’s Services to Children’s Spaces. N. York: Routledge. White, J. (2008). Playing and Learning Outdoors: Making Provision for High-Quality Experiences in the Outdoor Environment. N. York: Routledge. M. Tzekaki Greek Σκουμπουρδή, Χ. (2009). Υλικό για τα μαθηματικά της πρώτης σχολικής ηλικίας. Στη θεματική συνερία 'Η θέση του υλικού στη διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών", Πρακτικά 3ου Συνεδρίου ΕνΕΔιΜ ‘Μαθηματική Εκπαίδευση και Οικογενειακές Πρακτικές’, Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών, Αθήνα. Σκουμπουρδή, Χ., & Καλαβάσης, Φ. (2007). Η επίδραση του εκπαιδευτικού υλικού στη διαφοροποίηση των φύλων στα Μαθηματικά. Στο Ε. Ντρενογιάννη, Φ.Σέρογλου, & Ε. Τρέσσου (επιμ.), Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες, Νέες Τεχνολογίες. Καλειδοσκόποιο, Αθήνα. Σκουμπουρδή, Χ. (2008). Η χρήση του αριθμητητρίου στα μαθηματικά του νηπιαγωγείου. Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών, 2, 29-50. Κέδρος. Σκουμπουρδή, Χ., & Καλαβάσης, Φ. (2007). Ταξινόμηση του εκπαιδευτικού παιχνιδιού: σύνδεση με τη Θεωρία Παιγνίων. 22ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας: Οι Σύγχρονες εφαρμογές των Μαθηματικών και η Αξιοποίηση τους στην Εκπαίδευση, 504-514, Λαμία. Σκουμπουρδή, Χ. & Κωσσοπούλου, Α. (2011). Ο γεωπίνακας ως εργαλείο για την κατασκευή σχημάτων από νήπια. Πρακτικά 4ου Συνεδρίου ΕνΕΔιΜ ‘Η τάξη ως πεδίο ανάπτυξης της μαθηματικής δραστηριότητας’, 441-447, Ιωάννινα. (CD-ROM) English Ball, L.D. (1992). Magical Hopes. Manipulatives and the Reform of Math Education. American Educator, 12 - 47. Clements D. & McMillen (1996). Rethinking “concrete” manipulatives. Teaching Children Mathematics, 2, 5. Gravemeijer, K., Lehrer, R., van Oers, B & Verschaffel, L (2002). Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education. Kluwer Academic Publishers. Szendrei, J. (1996) Concrete Materials in the Classroom in Bishop, A.J. et al. (eds) International Handbook of Mathematics Education Kluwer Academic Publishers. M. Tsitouridou The proposed literature is posted on the platform moodle Course.
Last Update
03-07-2013