Additional bibliography for study
D. Germanos
GreekQ
Αυγητίδου, Σ. (επιμ.) (2001). Το παιχνίδι. Σύγχρονες ερευνητικές και διδακτικές προσεγγίσεις. Αθήνα: Τυπωθήτω-Γ. Δαρδανός.
Γερμανός, Δ. (2006). Χώρος και διαδικασίες αγωγής. Η παιδαγωγική ποιότητα του χώρου. Αθήνα: Γκούτενμπεργκ.
Τσουκαλά, Κ. (2006). Παιδική αστική εντοπιότητα. Αθήνα: : Τυπωθήτω-Γ. Δαρδανός.
English and French
Bell, S. (2008) Design for Outdoor Recreation. London: Taylor & Francis.
Braund, M. & Reiss, M. (2004) Learning Science Outside the Classroom. N. York: Routledge.
Broda, W.H. (2007). Schoolyard-Enhanced Learning: Using the Outdoors as an Instructional Tool. K-8, Portland, Stenhouse.
Caillois, R. (1991). Les jeux et les hommes. Paris : Gallimard/ Essais, 184.
Dudek, M. (2005). Children’s Spaces. Oxford: ArchitecturalPress.
Moss, M. & Petrie, P. (2002). From Children’s Services to Children’s Spaces. N. York: Routledge.
White, J. (2008). Playing and Learning Outdoors: Making Provision for High-Quality Experiences in the Outdoor Environment. N. York: Routledge.
M. Tzekaki
Greek
Σκουμπουρδή, Χ. (2009). Υλικό για τα μαθηματικά της πρώτης σχολικής ηλικίας. Στη θεματική συνερία 'Η θέση του υλικού στη διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών", Πρακτικά 3ου Συνεδρίου ΕνΕΔιΜ ‘Μαθηματική Εκπαίδευση και Οικογενειακές Πρακτικές’, Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών, Αθήνα.
Σκουμπουρδή, Χ., & Καλαβάσης, Φ. (2007). Η επίδραση του εκπαιδευτικού υλικού στη διαφοροποίηση των φύλων στα Μαθηματικά. Στο Ε. Ντρενογιάννη, Φ.Σέρογλου, & Ε. Τρέσσου (επιμ.), Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες, Νέες Τεχνολογίες. Καλειδοσκόποιο, Αθήνα.
Σκουμπουρδή, Χ. (2008). Η χρήση του αριθμητητρίου στα μαθηματικά του νηπιαγωγείου. Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών, 2, 29-50. Κέδρος.
Σκουμπουρδή, Χ., & Καλαβάσης, Φ. (2007). Ταξινόμηση του εκπαιδευτικού παιχνιδιού: σύνδεση με τη Θεωρία Παιγνίων. 22ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας: Οι Σύγχρονες εφαρμογές των Μαθηματικών και η Αξιοποίηση τους στην Εκπαίδευση, 504-514, Λαμία.
Σκουμπουρδή, Χ. & Κωσσοπούλου, Α. (2011). Ο γεωπίνακας ως εργαλείο για την κατασκευή σχημάτων από νήπια. Πρακτικά 4ου Συνεδρίου ΕνΕΔιΜ ‘Η τάξη ως πεδίο ανάπτυξης της μαθηματικής δραστηριότητας’, 441-447, Ιωάννινα. (CD-ROM)
English
Ball, L.D. (1992). Magical Hopes. Manipulatives and the Reform of Math Education. American Educator, 12 - 47.
Clements D. & McMillen (1996). Rethinking “concrete” manipulatives. Teaching Children Mathematics, 2, 5.
Gravemeijer, K., Lehrer, R., van Oers, B & Verschaffel, L (2002). Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education. Kluwer Academic Publishers.
Szendrei, J. (1996) Concrete Materials in the Classroom in Bishop, A.J. et al. (eds) International Handbook of Mathematics Education Kluwer Academic Publishers.
M. Tsitouridou
The proposed literature is posted on the platform moodle Course.