School classroom peer group and the teacher's sociopedagogical task

Informazioni sull’Insegnamento
TitoloΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ ΩΣ ΟΜΑΔΑ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΩΝ ΚΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ / School classroom peer group and the teacher's sociopedagogical task
CodiceΠ1312
FacultyFilosofia
Ciclo / Livello di Studi1. Corso di Laurea, 2. Post Laurea
Semestre di InsegnamentoWinter/Spring
CoordinatorKonstantinos Bikos
CommonNo
StatoAttivo
Course ID280009149

Programma di Studio: PROGRAMMA SPOUDŌN 2011

Registered students: 5
IndirizzoTipo di FrequenzaSemestreAnnoECTS
KORMOSYPOCΗREŌTIKO KAT΄EPIL. KATEUTHYNSĪSWinter/Spring-6
PAIDAGŌGIKĪSYPOCΗREŌTIKO KAT΄EPIL. KATEUTHYNSĪSWinter/Spring-6

Informazioni sull’Insegnamento
Anno Accademico2017 – 2018
SemestreWinter
Faculty Instructors
Weekly Hours3
Total Hours39
Class ID
600112272
Course Type 2016-2020
  • Area Scientifica
  • Sviluppo di Competenze
Organizzazione della Didattica
  • In presenza
Materiali Online
Erasmus
The course is also offered to exchange programme students.
Language of Instruction
  • Greco (Insegnamento, Esame)
  • Inglese (Esame)
  • Francese (Esame)
  • Tedesco (Esame)
Abilita’ Generali
  • Applicazione pratica delle conoscenze acquisite
  • Ricerca, analisi e raccolta dati e informazioni, con l’utilizzo di tecnologie adeguate
  • Adattamento a nuove situazioni
  • Presa di decisione
  • Lavoro autonomo
  • Lavoro in gruppo
  • Rispetto verso la diversita’ e la multiculturalita’
  • Fare riflessioni critiche e autocritiche
  • Promuovere il pensiero indipendente, creativo e intuitivo
Tipologia di Materiale Didattico
  • Libro
  • Appunti
  • Esercizi interattivi
Use of Information and Communication Technologies
Use of ICT
  • Uso delle TIC   nell’ insegnamento
  • Uso delle TIC nella comunicazione con gli studenti
Organizzazione dell’Insegnamento
ActivitiesCarico di LavoroECTSIndividualeGruppoErasmus
Conferenze391.6
Studio e analisi bibliografica251
Elaborazione tesina/tesine251
Esame612.4
Total1506
Student Assessment
Student Assessment methods
  • Prova scritta semistrutturata con risposta breve (Formativa, Sommativa)
Bibliography
Course Bibliography (Eudoxus)
1η εναλλακτική Κ. Μπίκος (2014): Κοινωνικές σχέσεις και αλληλεπίδραση στη σχολική τάξη. Θεσσαλονίκη: Εκδ. Ζυγός, ISBN 978-960-8065-83-3 2η εναλλακτική I. Κογκούλης (2004 2η εκδ): Η σχολική τάξη ως κοινωνική ομάδα και η ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση, Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη, ISBN 960-343-273-3
Additional bibliography for study
Αυγητίδου, Σ. (1997): Οι Κοινωνικές σχέσεις και η παιδική φιλία στην προσχολική ηλικία. Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη Αυγητίδου, Σ. (2001) (Επιμ.): Το παιχνίδι. Σύγχρονες ερευνητικές και διδακτικές προσεγγίσεις. Αθήνα: Τυπωθήτω Γερμανός, Δ. (2002): Οι τοίχοι της γνώσης. Σχολικός χώρος και εκπαί¬δευση. Αθήνα: Gutenberg Γεώργας, Δ. (1995a): Κοινωνική Ψυχολογία, Τόμ. Α΄. Αθήνα: Ελλη¬νικά Γράμματα. Γεώργας, Δ. (1995b): Κοινωνική Ψυχολογία, Τόμ. B΄. Αθήνα: Ελλη¬νικά Γράμματα. Γεωργογιάννης, Π. (1996): Θεωρίες της Κοινωνικής Ψυχολογίας. Τό¬μος II, Αθήνα: Gutenberg Γεωργογιάννης, Π. (1997): Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης. Αθήνα: Gutenberg Δαμανάκης, Μ. (1998): Η εκπαίδευση των Παλιννοστούντων και Αλ¬λοδαπών Μαθητών στην Ελλάδα. Διαπολιτισμική Προσέγγιση. Αθήνα: Gutenberg Δερβίσης, Σ. (1998): Οι Μαθητές μιας Τάξης ως Κοινωνική Ομάδα. Αθήνα: Gutenberg Cummins, J., (1999): Ταυτότητες υπό διαπραγμάτευση. Εκπαίδευση με σκοπό την Ενδυνάμωση σε μία Κοινωνία της Ετερότητας. (Μετ.: Σ. Αργύρη). Αθήνα: Gutenberg Κυρίδης, Α. (1999): Η Πειθαρχία στο σχολείο. Θεωρία και Έρευνα. Αθήνα : Gutenberg Κωνσταντίνου, Χ. (1997): Σχολική πραγματικότητα και κοινωνικο¬ποί¬ηση του μαθητή. Αθήνα: Gutenberg Ματσαγγούρας, Η. (1988): Οργάνωση και Διεύθυνση της Σχολικής Τάξης. Αθήνα: Γρηγόρης Ματσαγγούρας Η. (1997): Ομαδοσυνεργατική Διδασκαλία. Αθήνα: Γρηγόρης Ματσαγγούρας, Η. (2000): Η Σχολική Τάξη: Χώρος-Ομάδα-Πειθαρ¬χία-Μέθοδος. Αθήνα Μίτιλης, Α. (1998): Μειονότητες μέσα στη σχολική τάξη. Μια σχέση αλληλεπίδρασης. Αθήνα : Οδυσσέας Μιχαλακόπουλος, Γ. (1997): Το σχολείο και η Σχολική Τάξη. Κοινω¬νιο¬λογικές προσεγγίσεις. Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη Μπακιρτζής, Κ. (1996): Η Δυναμική της Αλληλεπίδρασης στην Επικοι¬νωνία. Αθήνα: Gutenberg Μπακιρτζής, Κ. (2002): Επικοινωνία και Αγωγή. Αθήνα: Gutenberg Douglas, T. (1997): Η Επιβίωση στις Ομάδες. (Μετφ. Γ. Αραμπατζής) Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα Συγκολλίτου, Ε. (1997): Περιβαλλοντική Ψυχολογία. Αθήνα: Ελλη¬νικά Γράμματα Fontana, D. (1996b): Ο Εκπαιδευτικός στην Τάξη. (Μετάφρ. Μ. Λιώμη). Αθήνα: Σαββάλας Asher, S. & Coie, J. (Eds) (1990): Peer Rejection in Childhood. N. York: Cambridge University Press Baron, R., Kerr, N. & Miller, N. (1992): Group Process, Group Deci¬sion, Group Action. Buckingham: Open University Press Berndt, T. & Ladd, G. (1989): Peer Relationships in Child Develop¬ment. New York: J. Willey Bronfenbrenner, U. (1996): The Ecology of Human Development. Ex¬periments by Nature and Design. Cambridge: Harvard University Press Doyle, W. (1985): Classroom organization and management. In: M. Wittrock (Ed.), Handbook of Research on Teaching. N. York: Macmillan, pp. 392 - 431 Duck, S. (1993): Human Relationships (2nd Edn). London: Sage
Last Update
23-10-2015