LITERATURE AND NARRATOLOGY

Informazioni sull’Insegnamento
TitoloΑΦΗΓΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ / LITERATURE AND NARRATOLOGY
CodiceΣΤ.1.246
Ciclo / Livello di Studi1. Corso di Laurea
Semestre di InsegnamentoSpring
CoordinatorMelpomeni Kanatsouli
CommonNo
StatoAttivo
Course ID80000308

Informazioni sull’Insegnamento
Anno Accademico2017 – 2018
SemestreSpring
Faculty Instructors
Weekly Hours2
Class ID
600113355
Course Type 2016-2020
  • Conoscenze Generali
  • Area Scientifica
Organizzazione della Didattica
  • In presenza
Materiali Online
Language of Instruction
  • Greco (Insegnamento, Esame)
  • Francese (Insegnamento, Esame)
Prerequisites
Required Courses
  • Γ.1.006 CHILDREN'S LITERATURE
  • Β.1.509 BASIC ISSUES OF PRESCHOOL EDUCATION
Use of Information and Communication Technologies
Use of ICT
  • Uso delle TIC   nell’ insegnamento
  • Uso delle TIC nella comunicazione con gli studenti
Organizzazione dell’Insegnamento
ActivitiesCarico di LavoroECTSIndividualeGruppoErasmus
Conferenze26
Seminari9
Studio e analisi bibliografica20
Elaborazione tesina/tesine10
Esame10
Total75
Student Assessment
Student Assessment methods
  • Prova scritta strutturata a scelta multipla (Formativa)
  • Prova scritta con rispote aperte (Formativa)
  • Prova scritta con soluzione di problemi (Formativa, Sommativa)
Bibliography
Course Bibliography (Eudoxus)
α. Ανδρέας Καρακίτσιος,( 2012). «Διδασκαλία της Λογοτεχνίας και Δημιουργική Γραφή», Θεσσσαλονίκη: Ζυγός. β. Χριστόφορος Μηλιώνης, Το διήγημα, Σιαβάλας, Αθήνα: 20ο5
Additional bibliography for study
Αθανασόπουλος, Β., “Το αμάρτημα της μητρός μου”, Νεοελληνική Λογοτεχνία, τόμος Β΄-Πεζογραφία, Αθήνα, Πατάκης, 1999. Αράγης, Α«Τάσεις στη νεότερη διηγηματογραφία», Περιοδικό Γράμματα και τέχνες, Αθήνα, Σοκόλης, Νο 71, Ιανουάριος-Μάρτιος, 1994. Βελουδής, Γ., Γραμματολογία- Θεωρία της Λογοτεχνίας, Αθήνα, Δωδώνη, 1994. Ζαν Ζ., Η δύναμη των παραμυθιών, μτφρ. Μ. Τζαφεροπούλου, Αθήνα, Καστανιώτης, 1996. Μουλλάς Π., Παλίμψηστα και μη, Αθήνα, Στιγμή, 1991. Μουλλάς Π., Φαντασία, Παρατήρηση και Μνήμη, Περιοδικό, Γράμματα και τέχνες, Νο 81, Ιούνης – Οκτώβριος 1997, Αθήνα, Σοκόλης, σ. 16-21. Μουλλάς Π., Νεοελληνικά Διηγήματα, επιμέλεια: Π. Μουλλάς, Αθήνα, Ερμής, 1994. Οικονομίδου Σ., Χίλιες και μια ανατροπές – Η νεοτερικότητα για μικρές ηλικίες, Αθήνα, Ελληνικά Γράμματα, 2000. Παπαντωνάκης Γ.Δ., Κώδικες και αφηγηματικά προγράμματα σε κείμενα της παιδικής Λογοτεχνίας, Αθήνα, Πατάκης, 1999. Στεργιόπουλος Κ., Η εικοσαετία 1880-1990 και το διήγημα: η παλαιότερη Πεζογραφία μας, τόμος στ΄ 1880-1900, Αθήνα, Σοκόλης1995. Τζιόβας Δ., Μετά την Αισθητική, Αθήνα, Γνώση, 1987. Τζιόβας Δ., Το παλίμψηστο της ελληνικής αφήγησης-Από την αφηγηματικότητα στη διαλογικότητα, Αθήνα, Οδυσσέας, 1993. Τσακνιάς Σ., Μνήμη Λογοτεχνία και πραγματικότητα, Περιοδικό Το δένδρο, Νο 15, Αύγουστος 1980, Αθήνα, σ. 178-186. Barthes R., Littérature et Réalité, Paris, Seuil, 1982. Genette G., Figures I, II, III, Paris, Editions du Seuil, 1966, 1969, 1972. Genette G., Nouveaux discours du récit, Paris, Editions du Seuil, 1983. Reid, Το διήγημα, Η γλώσσα της κριτικής, μτφρ. Λία Μεγάλου-Σεφεριάδου, Αθήνα, Ερμής, 1988. Sarrault N., L’ère du supcon, coll., Idées, Paris, Gallimard, 1956. 2. Διδακτικές Σημειώσεις στην προσωπική ιστοσελίδα του διδάσκοντα
Last Update
18-01-2017