THE EMERGENCE OF DIVERSITY IN TEXTBOOKS AND LITERATURE

Informazioni sull’Insegnamento
TitoloΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ / THE EMERGENCE OF DIVERSITY IN TEXTBOOKS AND LITERATURE
CodiceΓΚΒ.022
Interdepartmental ProgrammeDPMS PSychopaidagōgikī tīs Éntaxīs <<Éna Scholeío gia Ólous>> (2017-sīmera)
Collaborating Schools

Ciclo / Livello di Studi2. Post Laurea
Semestre di InsegnamentoWinter/Spring
CoordinatorAndreas Karakitsios
CommonNo
StatoAttivo
Course ID80002943

Informazioni sull’Insegnamento
Anno Accademico2017 – 2018
SemestreSpring
Faculty Instructors
Weekly Hours6
Class ID
600116609
Course Type 2016-2020
  • Conoscenze Generali
Organizzazione della Didattica
  • In presenza
Materiali Online
Language of Instruction
  • Greco (Insegnamento, Esame)
Prerequisites
Required Courses
  • ΒΚΒ.014 EPISTEMOLOGY OF DIVERSITY
Abilita’ Generali
  • Lavoro in gruppo
  • Lavoro in equipe interdisciplinari
  • Produzione di nuove idee di ricerca
  • Rispetto verso la diversita’ e la multiculturalita’
  • Fare riflessioni critiche e autocritiche
  • Promuovere il pensiero indipendente, creativo e intuitivo
Tipologia di Materiale Didattico
  • Libro
  • Appunti
Use of Information and Communication Technologies
Use of ICT
  • Uso delle TIC   nell’ insegnamento
  • Uso delle TIC nella comunicazione con gli studenti
Organizzazione dell’Insegnamento
ActivitiesCarico di LavoroECTSIndividualeGruppoErasmus
Conferenze39
Esercitazioni di Laboratorio25
Studio e analisi bibliografica30
Laboratorio Artistico30
Progetto (project)30
Elaborazione tesina/tesine30
Esame26
Total210
Student Assessment
Student Assessment methods
  • Prova scritta con soluzione di problemi (Formativa, Sommativa)
  • Presentazione Pubblica (Formativa, Sommativa)
Bibliography
Additional bibliography for study
Αμπατζοπούλου, Φ. (1998). Ο άλλος εν διωγμώ: η εικόνα του Εβραίου στη Λογοτεχνία. Ζητήματα ιστορίας και μυθοπλασίας. Αθήνα: Θεμέλιο. Anderson, B. (1997). Φαντασιακές Κοινότητες: στοχασμοί για τις απαρχές και τη διάδοση του εθνικισμού / μετ. Ποθ. Χαντζαρούλα. Αθήνα: Νεφέλη. Βάμβουκας, Μ. (2002). Εισαγωγή στην Ψυχοπαιδαγωγική. Έρευνα και Μεθοδολογία. Αθήνα: Γρηγόρη Ι.Οικονόμου-Αγοραστού (1992). Εισαγωγή στη Συγκριτική Συερεοτυπολογία των εθνικών χαρακτηριστικών στη λογοτεχνία. University Studio Press.Θεσσαλονίκη. Λιάκος, Αντ (2005). Πώς στοχάστηκαν το έθνος αυτοί που ήθελαν να αλλάξουν τον κόσμο; Αθήνα: Πόλις. Τζιόβας, Δ. (2007). Ο άλλος εαυτός. Ταυτότητα και κοινωνία στη νεοελληνική πεζογραφία / μετ. Α. Ροζενμπεργκ. Αθήνα: Πολις. Φλουρής, Γ. & Μ. Ιβριντέλη (2000). «Η εικόνα των βαλκάνιων γειτόνων μας στο αναλυτικό πρόγραμμα, στα σχολικά εγχειρίδια και στα βιβλία δασκάλου του ελληνικού Δημοτικού Σχολείου», στο: Η εικόνα του «άλλου»/γείτονα στα σχολικά βιβλία των βαλκανικών χωρών. Αθήνα: Τυπωθήτω- Γιώργος Δαρδανός. Wellek, R., Warren, A. ( 1955). Θεωρία Λογοτεχνίας. Δίφρος.
Last Update
25-01-2017