Knowledge and governance in conteporary learning enviroments and educational policy making

Informazioni sull’Insegnamento
TitoloΓνώση και διακυβέρνηση στα σύγχρονα περιβάλλοντα μάθησης και εκπαιδευτικής πολιτικής / Knowledge and governance in conteporary learning enviroments and educational policy making
CodiceΠ3015
FacultyFilosofia
Ciclo / Livello di Studi1. Corso di Laurea, 2. Post Laurea
Semestre di InsegnamentoWinter/Spring
CoordinatorAntigoni Sarakinioti
CommonNo
StatoAttivo
Course ID600014891

Programma di Studio: PROGRAMMA SPOUDŌN 2011

Registered students: 47
IndirizzoTipo di FrequenzaSemestreAnnoECTS
FILOSOFIASELEUTHERĪ EPILOGĪWinter/Spring-6
PAIDAGŌGIKĪSYPOCΗR. KAT'EPILOGĪS KATEUTHYNSĪWinter/Spring-6

Informazioni sull’Insegnamento
Anno Accademico2018 – 2019
SemestreWinter
Faculty Instructors
Weekly Hours3
Total Hours39
Class ID
600119224
Organizzazione della Didattica
  • In presenza
Materiali Online
Language of Instruction
  • Greco (Insegnamento, Esame)
Abilita’ Generali
  • Ricerca, analisi e raccolta dati e informazioni, con l’utilizzo di tecnologie adeguate
  • Lavoro autonomo
  • Lavoro in contesto internazionale
  • Lavoro in equipe interdisciplinari
  • Fare riflessioni critiche e autocritiche
  • Promuovere il pensiero indipendente, creativo e intuitivo
Tipologia di Materiale Didattico
  • Libro
  • Appunti
  • Esercizi interattivi
Use of Information and Communication Technologies
Use of ICT
  • Uso delle TIC   nell’ insegnamento
  • Uso delle TIC nella comunicazione con gli studenti
Organizzazione dell’Insegnamento
ActivitiesCarico di LavoroECTSIndividualeGruppoErasmus
Conferenze301.2
Studio e analisi bibliografica602.4
Elaborazione tesina/tesine481.9
Esame30.1
Altro90.4
Total1506
Student Assessment
Student Assessment methods
  • Prova scritta con rispote aperte (Sommativa)
  • Prova scritta con soluzione di problemi (Sommativa)
Bibliography
Course Bibliography (Eudoxus)
1. Παπαδάκης, Ν. (2016). Η Ανέκκλητη Ειμαρμένη. Αθήνα: I. Σιδέρης. ISBN: 978-960-08-0742-4 1. Παπαδάκης, Ν. (2016). Η Ανέκκλητη Ειμαρμένη. Αθήνα: I. Σιδέρης. ISBN: 978-960-08-0742-4 2. Phillips, L. & Jorgensen, M.W. (2009). Ανάλυση λόγου. Αθήνα: Παπαζήση. ISBN: 978-960-02-2357-6 3. Σταμέλος, Γ. & Βασιλόπουλος, Α. (2014). Πολιτικές δια βίου μάθησης στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής διακυβέρνησης. ISBN: 978-960-6619-74-8
Additional bibliography for study
Ζμας, Α. (2007). Παγκοσμιοποίηση και εκπαιδευτική πολιτική. Αθήνα: Μεταίχμιο. Howarth D. (2008), Η έννοια του λόγου, Αθήνα: Πολύτροπον. Κιουπκιολής, Α., Κοσμά, Υβ., Πεχτελίδης, Γ. (2015), Θεωρία του λόγου: Δημιουργικές εφαρμογές - Αθήνα: Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός. Δοξιάδης, Κ. (2008), Ανάλυση Λόγου. Κοινωνικό-φιλοσοφική Θεμελίωση. Αθήνα: Πλέθρον. Σταμέλος, Γ. & Βασιλόπουλος, Α. (2004). Ευρωπαϊκή Εκπαιδευτική Πολιτική: Συγκρότηση, Θεματολογία, Μεθοδολογία υλοποίησης, Επιδράσεις στην ελληνική εκπαίδευση και κατάρτιση, Αθήνα: Μεταίχμιο. Παπαδάκης, Ν. (2003). Εκπαιδευτική πολιτική. Η εκπαιδευτική πολιτική ως κοινωνική πολιτική; Αθήνα: Gutenberg. Γουβιάς Δ., Θεριανός Κ., (2014), Εκπαιδευτική Πολιτική. Gutenberg: Αθήνα. Lawn, M. & Grek, S. (2012). Europeanizing Education: governing a new policy space. Oxford: Symposium Books. Παπαδάκης, Ν. (2006), Προς την «Κοινωνία των Δεξιοτήτων»; Τα όρια της υπερεθνικότητας, το διακύβευμα της απασχολησιμότητας και οι πολιτικές κατάρτισης, Αθήνα: Σάκκουλα & Κέντρο Ευρωπαϊκού Συνταγματικού Δικαίου. Πασιάς, Γ. (2006). Ευρωπαϊκή Ένωση και εκπαίδευση. Gutenberg. Σταμέλος, Γ., Βασιλόπουλος, Α. & Καβασακάλης, Α. (2015). Εισαγωγή στις Εκπαιδευτικές πολιτικές. Ηλεκτρονικό Σύγγραμμα. ISBN: 978-618-82124-9-7 (Διαθέσιμο στο www.kallipos.gr) Foucault, M. (2011), Ιστορία της σεξουαλικότητας, τόμος 1. Η βούληση για γνώση. Αθήνα: Πλέθρον (μέθοδος, σελ. 108-120).
Last Update
05-03-2020