Additional bibliography for study
Παπαδέλης, Γεώργιος. (2007). Ζητήματα αντίληψης του μουσικού ρυθμού. Θεωρητική προσέγγιση, πειραματικά ευρήματα. Θεσσαλονίκη: University Studio Press. (ISBN 978-960-12-1623-2)
Παπαδέλης, Γεώργιος. (2008). Γλωσσική και μουσική αντίληψη: Αυτόνομα ή αλληλοεπικαλυπτόμενα γνωσιακά (νευρωνικά) υποσυστήματα; Στο: Ευδοκιμίδης, I. & Πόταγας, K. Συζητήσεις για τον Λόγο στο Αιγινήτειο. Αθήνα: Σύναψις.
Τσαούσης, Γιάννης και Ρούσσος, Πέτρος. (2011). Στατιστική στις επιστήμες της συμπεριφοράς με τη χρήση του SPSS. Μοτίβο εκδοτική Α.Ε.- Εκδόσεις ΤΟΠΟΣ. (ISBN 978-960-6863-69-1).
Krommyda, M., Papadelis, G., Chatzikallia, K., Pastiadis, K. & Kardaras, P. (2008). Does awareness of musical structure relate to general cognitive and literacy profile in children with learning disabilities? Proceedings of the Fourth conference on Interdisciplinary Musicology (CIM 08). Thessaloniki, Greece.
Moritz, C., Yampolsky, S., Papadelis, G., Thomson, J., & Wolf, M. (2012). Links between early rhythm skills, musical training, and phonological awareness. Reading and Writing, 1–31. doi:10.1007/s11145-012-9389-0