Mass Media and Culture (specialization journalism)

Informazioni sull’Insegnamento
TitoloΜΜΕ και πολιτισμός / Mass Media and Culture (specialization journalism)
CodiceGE1700
Ciclo / Livello di Studi1. Corso di Laurea
Semestre di InsegnamentoWinter
CoordinatorVasileios Vamvakas
CommonNo
StatoAttivo
Course ID140000018

Informazioni sull’Insegnamento
Anno Accademico2018 – 2019
SemestreWinter
Faculty Instructors
Weekly Hours3
Total Hours39
Class ID
600128111
Course Type 2016-2020
  • Area Scientifica
Organizzazione della Didattica
  • In presenza
Materiali Online
Language of Instruction
  • Greco (Insegnamento, Esame)
Abilita’ Generali
  • Applicazione pratica delle conoscenze acquisite
  • Ricerca, analisi e raccolta dati e informazioni, con l’utilizzo di tecnologie adeguate
  • Lavoro in gruppo
  • Lavoro in equipe interdisciplinari
  • Rispetto verso la diversita’ e la multiculturalita’
  • Fare riflessioni critiche e autocritiche
  • Promuovere il pensiero indipendente, creativo e intuitivo
Tipologia di Materiale Didattico
  • Appunti
  • Esercizi interattivi
Use of Information and Communication Technologies
Use of ICT
  • Uso delle TIC nella comunicazione con gli studenti
Organizzazione dell’Insegnamento
ActivitiesCarico di LavoroECTSIndividualeGruppoErasmus
Conferenze39
Esercitazioni di Laboratorio13
Studio e analisi bibliografica13
Total65
Student Assessment
Student Assessment methods
  • Prova scritta strutturata a scelta multipla (Formativa)
  • Prova scritta semistrutturata con risposta breve (Sommativa)
Bibliography
Course Bibliography (Eudoxus)
John Thompson, Νεωτερικότη τα και Μέσα Επικοινωνίας, Παπαζήσης 1999
Additional bibliography for study
• Roland Barthes, «Ο θάνατος του συγγραφέα», στο Εικόνα Μουσική Κείμενο, Πλέθρον, Αθήνα, 1988, σσ. 137-143 • Foucault, «What is an author», στο P.Rabinow (ed), The Foucault reader, Penguin, 1984, σσ.101-120 • Τζων Κόρνερ, «Επανεκτίμηση της πρόσληψης: στόχοι, έννοιες, μέθοδοι», στο J. Curran & M. Gurevitch (επιμ.) ΜΜΕ και Κοινωνία, Πατάκης, 2001, σσ.393-426 • Π. Μπουρτνιέ, Η διάκριση. Κοινωνική κριτική της καλαισθητικής κρίσης, Πατάκης, Αθήνα 2002, σσ.307-335 • U. Eco, Ο υπεράνθρωπος των Μαζών, Γνώση, Αθήνα, 1988. • Φισκ, Τ., Η ανατομία του τηλεοπτικού λόγου, Δρομέας, Αθήνα 2000. • I.Βωβού (επιμ), Ο κόσμος της τηλεόρασης, Ηρόδοτος, Αθήνα, 2010 • Β. Βαμβακάς, «Η ελληνική ύπαιθρος στον κινηματογράφο και στην τηλεόραση», στο Κ.Μανωλίδης, Θ.Καναρέλης, Η διεκδίκηση της υπαίθρου. Φύση και κοινωνικές πρακτικές στη σύγχρονη Ελλάδα, Ίνδικτος, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, σσ.385-406 • A.Γαζή (επιμ), Sex and the city, ταυτότητα και αναζήτηση νοήματος στη μετανεωτερική αφήγηση, Μεταμεσονύχτιες εκδόσεις, Αθήνα, 2012 • Ρ.Παναγιωτοπούλου (επιμ), H ψηφιακή πρόκληση: ΜΜΕ και δημοκρατία, Τυπωθήτω, Αθήνα, 2003 • Μ.Κοκκώνης, Γ.Πασχαλίδης, Φ.Μπαντιμαρούδης, Ψηφιακά μέσα. Ο πολιτισμός του ήχου και της εικόνας, Κριτική, Αθήνα, 2010 • Koύρτη, Ευαγγελία. “Ταυτότητες υπό κατασκευή: η διαχείριση του εαυτού στο διαδίκτυο” στο Η Επικοινωνία στο Διαδίκτυο. Ελληνικά Γράμματα, 2003, σσ. 133-58 • Μοδιανού, Μίρκα. Έθνος, Ταυτότητες και Τηλεόραση στη σύγχρονη Ελλάδα. Πατάκης, 2007 • Ε.Μορέν, Οι σταρ, Κίχλη, Αθήνα 2011
Last Update
28-09-2017