PSYCHOSOCIAL DIMENSIONS OF LEARNING AND TEACHING

Informazioni sull’Insegnamento
TitoloΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ / PSYCHOSOCIAL DIMENSIONS OF LEARNING AND TEACHING
CodiceΕ.1.234
Ciclo / Livello di Studi1. Corso di Laurea
Semestre di InsegnamentoWinter
CoordinatorConstantinos Vouyoukas
CommonNo
StatoAttivo
Course ID80000296

Informazioni sull’Insegnamento
Anno Accademico2018 – 2019
SemestreWinter
Faculty Instructors
Weekly Hours2
Class ID
600130229
Course Type 2016-2020
  • Conoscenze Generali
  • Area Scientifica
Organizzazione della Didattica
  • In presenza
Language of Instruction
  • Greco (Insegnamento, Esame)
Abilita’ Generali
  • Applicazione pratica delle conoscenze acquisite
  • Adattamento a nuove situazioni
  • Presa di decisione
  • Lavoro autonomo
  • Rispetto verso la diversita’ e la multiculturalita’
  • Fare riflessioni critiche e autocritiche
  • Promuovere il pensiero indipendente, creativo e intuitivo
Tipologia di Materiale Didattico
  • Appunti
  • Esercizi interattivi
Use of Information and Communication Technologies
Use of ICT
  • Uso delle TIC   nell’ insegnamento
  • Uso delle TIC nella comunicazione con gli studenti
Organizzazione dell’Insegnamento
ActivitiesCarico di LavoroECTSIndividualeGruppoErasmus
Conferenze
Esercitazione pratica nel Settore
Studio e analisi bibliografica
Total
Student Assessment
Student Assessment methods
  • Prova scritta semistrutturata con risposta breve (Sommativa)
  • Prova scritta con rispote aperte (Sommativa)
  • Prova scritta con soluzione di problemi (Formativa, Sommativa)
Bibliography
Course Bibliography (Eudoxus)
1. Woolfolk, A. (2007). Εκπαιδευτική Ψυχολογία. Εκδόσεις Έλλην. 2. Slavin, R. E. (2007). Εκπαιδευτική Ψυχολογία. Εκδόσεις Μεταίχμιο
Additional bibliography for study
Bertrand, Y. (1999). Σύγχρονες Εκπαιδευτικές Θεωρίες. Εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα. (διαθέσιμο στις βιβλιοθήκες της παιδαγωγικής σχολής και του τμήματος ψυχολογίας) Foulin, J.N. & Mouchon, S. (2001). Εκπαιδευτική Ψυχολογία. Εκδόσεις Μεταίχμιο. (διαθέσιμο στις βιβλιοθήκες της παιδαγωγικής σχολής, του τμήματος ψυχολογίας και του τομέα παιδαγωγικής της φιλοσοφικής σχολής) Woolfolk, A. (2007). Εκπαιδευτική Ψυχολογία. Εκδόσεις Έλλην. (διαθέσιμο στη βιβλιοθήκη του τμήματος ψυχολογίας) Πουρκός, Μ. (1997). Ο Ρόλος του Πλαισίου στην Ανθρώπινη Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και την Κοινωνικο-Ηθική Μάθηση. Εκδόσεις Gutenberg. (διαθέσιμο στις βιβλιοθήκες του τμήματος ψυχολογίας και του τομέα παιδαγωγικής της φιλοσοφικής σχολής) Γκότοβος, Α. Ε. (1994). Παιδαγωγική Αλληλεπίδραση. Επικοινωνία και κοινωνική μάθηση στο σχολείο. Εκδόσεις Σύγχρονη Εκπαίδευση. (διαθέσιμο στις βιβλιοθήκες της παιδαγωγικής σχολής και του τομέα παιδαγωγικής της φιλοσοφικής σχολής ) Lave, J. & Wenger, E. (2005). Κοινωνικές Όψεις της Μάθησης, Νόμιμη Περιφερειακή Συμμετοχή. Εκδόσεις Σαββάλας (διαθέσιμο στη βιβλιοθήκη της παιδαγωγικής σχολής) Banks, J. A. (2001). Εισαγωγή στην Πολυπολιτισμική Εκπαίδευση. Εκδόσεις Παπαζήση. (διαθέσιμο στις βιβλιοθήκες του παιδαγωγικού τμήματος δημοτικής εκπαίδευσης, του τομέα παιδαγωγικής της φιλοσοφικής σχολής και του τμήματος γερμανικής γλώσσας και φιλολογίας) Μπασέτας, Κ. (2005). Οι Προσδοκίες των Δασκάλων και οι Επιδράσεις τους στους Μαθητές. Αθήνα, Γρηγόρης. (διαθέσιμο στις βιβλιοθήκες του τομέα παιδαγωγικής της φιλοσοφικής σχολής, της θεολογικής σχολής και του τμήματος γερμανικής γλώσσας και φιλολογίας)
Last Update
20-11-2014