PLANNING AND APPLYING PHYSICAL EDUCATION IN PRESCHOOL AND PRIMARY SCHOOL AGE

Informazioni sull’Insegnamento
TitoloΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ / PLANNING AND APPLYING PHYSICAL EDUCATION IN PRESCHOOL AND PRIMARY SCHOOL AGE
CodiceΖ.1.254
Ciclo / Livello di Studi1. Corso di Laurea
Semestre di InsegnamentoWinter
CoordinatorEva Pavlidou
CommonNo
StatoAttivo
Course ID80000316

Informazioni sull’Insegnamento
Anno Accademico2018 – 2019
SemestreWinter
Faculty Instructors
Weekly Hours2
Class ID
600130249
Course Type 2016-2020
  • Introduttivo
  • Area Scientifica
  • Sviluppo di Competenze
Organizzazione della Didattica
  • In presenza
Materiali Online
Erasmus
The course is also offered to exchange programme students.
Language of Instruction
  • Greco (Insegnamento, Esame)
Abilita’ Generali
  • Applicazione pratica delle conoscenze acquisite
  • Ricerca, analisi e raccolta dati e informazioni, con l’utilizzo di tecnologie adeguate
  • Adattamento a nuove situazioni
  • Presa di decisione
  • Lavoro autonomo
  • Lavoro in gruppo
  • Lavoro in equipe interdisciplinari
  • Produzione di nuove idee di ricerca
  • Rispetto verso la diversita’ e la multiculturalita’
  • Fare riflessioni critiche e autocritiche
  • Promuovere il pensiero indipendente, creativo e intuitivo
Tipologia di Materiale Didattico
  • Appunti
  • Podcast
  • Audio
  • Materiale multimediale
  • Esercizi interattivi
Use of Information and Communication Technologies
Use of ICT
  • Uso delle TIC   nell’ insegnamento
  • Uso delle TIC nella didattica laboratoriale
  • Uso delle TIC nella comunicazione con gli studenti
Organizzazione dell’Insegnamento
ActivitiesCarico di LavoroECTSIndividualeGruppoErasmus
Conferenze13
Esercitazioni di Laboratorio13
Studio e analisi bibliografica5
Frontistirio (Sostegno)2
Laboratorio Artistico5
Total38
Student Assessment
Student Assessment methods
  • Prova scritta con soluzione di problemi (Sommativa)
  • Presentazione Pubblica (Formativa)
  • Altro (Sommativa)
Bibliography
Course Bibliography (Eudoxus)
1. Ζαχοπούλου Ευρυδίκη, (2007) «Η Φυσική Αγωγή στην Αρχή του 21ου Αιώνα: Σκοποί-Στόχοι-Επιδιώξεις στην Προσχολική Ηλικία» συνεργάστηκε Τρεύλας Ε., Εκδόσεις Χριστοδουλίδη, Θεσσαλονίκη 2. Παυλίδου Εύα (2012), «Κινητική και Ρυθμική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση: από τη Θεωρία στην Πράξη», εκδ. Ζυγός, Θεσσαλονίκη
Additional bibliography for study
1. Προτείνονται βιβλία όπως τα εξής: Τσαπακίδου Αγγελική, (1997) «Κινητικές Δεξιότητες: Προγράμματα Ανάπτυξης Κινητικών Δεξιοτήτων σε Παιδιά Προσχολικής Ηλικίας» Εκδ. University Studio Press, Θεσσαλονίκη.David L. Gallahue, (2002) «Αναπτυξιακή Φυσική Αγωγή για τα Σημερινά Παιδιά» Μεταφρ.-Επιμ. Ευαγγελινού Χ.- Παππά Α., Εκδ. University Studio Press, Θεσσαλονίκη. Renate Zimmer, (2007) «Εγχειρίδιο Κινητικής Αγωγής: από τη Θεωρία στην Πράξη» επιστ επιμ Α. Καμπάς, Εκδόσεις Αθλότυπο, Αθήνα.Μπουρνέλλη Νίτσα, (2002)«Κινητική Δημιουργικότητα: Ειδικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης της Κινητικής Δημιουργικότητας για Παιδιά», Σχεδίαση – Επιμέλεια έκδοσης ALPHA STATUS A.E., Αθήνα. Πολυμενοπούλου Κ., Καραδήμου Κ., Πολάτου Ε., «Ρυθμικές Ασκήσεις στη Φυσική Αγωγή», (2008), (ISDN 978-960-16-2864-6), Εκδόσεις Πατάκη, Αθήνα 2. Ενθαρρύνεται η αναζήτηση ελληνικής και ξένης βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας για την προσχολική και σχολική Φυσική Αγωγή σε σχέση με την Ειδική Αγωγή, τη διατροφή κ.ά.σε σχέση με την Ειδική Αγωγή, τη διατροφή κ.ά. απο τους φοιτητές 3. Στην ιστοσελίδα του Τμήματος, στο εκπαιδευτικό υλικό του συγκεκριμένου μαθήματος είναι αναρτημένα τα ppt από τις παραδόσεις των μαθημάτων, δίνονται οδηγίες αναζήτησης πηγών και καθοδήγηση για τη δημιουργία κατάλληλων δραστηριοτήτων
Last Update
10-09-2013