ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
• Γερμανός Δ., (2001). Χώρος και διαδικασίες αγωγής, Αθήνα: Gutenberg
• Γερμανός Δ., (2006). Οι Τοίχοι της Γνώσης, Αθήνα: Gutenberg
• Mesmin G., (1978). Το παιδί, η αρχιτεκτονική και ο χώρος, Αθήνα: Μνήμη.
• Μπότσογλου Κ. (2010). Υπαίθριοι χώροι παιχνιδιού και παιδί. Ποιότητα, ασφάλεια, παιδαγωγικές εφαρμογές. Αθήνα: Gutenberg.
• Ρουτζούνη-Μπίκα Α. Μορφολογία Προσχολικού Εξοπλισμού. Διδακτικές Σημειώσεις Ζ΄εξαμήνου. Θεσσαλονίκη: Τμήμα εκδόσεων
Α.Π.Θ. 2008-09
• Παρουσιάσεις μαθημάτων σε power point, συνοδευμένες από σχετική βιβλιογραφία, που αναρτώνται στο διαδίκτυο.
ΣΕ ΑΓΓΛΙΚΗ ΚΑΙ ΓΑΛΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
• Bachelet, B.. (2005. L' espace. Paris: PUF
• Collective work) (2004). Kids Spaces. Victoria (Au):Images Publishing Group
• Dudek M. ((1996). Kindergarten Architecture, London: E & FN Spon.
• Kobayashi, S. (2009). A Book of Colors. N. York: Kodansha International
• Linton, H. Color in Architecture. N. York: Mc Graw-Hill
LINKS
http://www.designshare.com/index.php/home, για τη σχέση αρχιτεκτονικής και παιδαγωγικής
www.oecd.org/education, / http://www.edfacilities.org/index.cfm, για σύγχρονες προσεγγίσεις του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος και του σχολικού χώρου