COUNSELLING-SOCIAL AND EMOTIONAL LEARNING

Informazioni sull’Insegnamento
TitoloΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ / COUNSELLING-SOCIAL AND EMOTIONAL LEARNING
CodiceΕΠ.2.031
Ciclo / Livello di Studi1. Corso di Laurea
Semestre di InsegnamentoWinter/Spring
CoordinatorConstantinos Vouyoukas
CommonNo
StatoAttivo
Course ID80003399

Informazioni sull’Insegnamento
Anno Accademico2018 – 2019
SemestreWinter
Faculty Instructors
Weekly Hours3
Class ID
600130277
Course Type 2016-2020
  • Area Scientifica
  • Sviluppo di Competenze
Organizzazione della Didattica
  • In presenza
Materiali Online
Erasmus
The course is also offered to exchange programme students.
Language of Instruction
  • Greco (Insegnamento, Esame)
Abilita’ Generali
  • Applicazione pratica delle conoscenze acquisite
  • Presa di decisione
  • Lavoro autonomo
  • Lavoro in gruppo
Tipologia di Materiale Didattico
  • Appunti
  • Esercizi interattivi
Use of Information and Communication Technologies
Use of ICT
  • Uso delle TIC   nell’ insegnamento
  • Uso delle TIC nella comunicazione con gli studenti
  • Uso delle  TIC nella valutazione degli studenti
Organizzazione dell’Insegnamento
ActivitiesCarico di LavoroECTSIndividualeGruppoErasmus
Conferenze391.6
Elaborazione tesina/tesine562.2
Esame552.2
Total1506
Student Assessment
Student Assessment methods
  • Prova scritta semistrutturata con risposta breve (Sommativa)
  • Prova scritta con rispote aperte (Sommativa)
  • Prova scritta con soluzione di problemi (Sommativa)
Bibliography
Course Bibliography (Eudoxus)
Χατζηχρήστου, Χ. (2008). Κοινωνική και Συναισθηματική Αγωγή στο Σχολείο. Τυπωθήτω. Χατζηχρήστου, Χ. (2014). Συμβουλευτική στη Σχολική Κοινότητα. Gutenberg.
Additional bibliography for study
Μαλικιώση - Λοΐζου, Μ (2001, 2010). Η Συμβουλευτική Ψυχολογία στην Εκπαίδευση. Μαλικιώση - Λοΐζου, Μ (1993, 1994, 1998, 2017). Συμβουλευτική Ψυχολογία. Brown, D., Pryzwansky, W. B. & Schulte, A. C. (2006). Ψυχολογική Διαλεκτική Συμβουλευτική. Τυπωθήτω. Gottman, J. (2000). Η Συναισθηματική Νοημοσύνη των Παιδιών. Ελληνικά Γράμματα. Ivey, Α. Ε, Gluckstern, Ν. Β & Bradford. Μ.Ι. (1996). Συμβουλευτική: Μέθοδος Πρακτικής Προσέγγισης. Ελληνικά Γράμματα. Μπρούζος, Α. (1999). Ο Εκπαιδευτικός ως Λειτουργός Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού. Λύχνος. Μπρούζος, Α. (2004). Προσωποκεντρική συμβουλευτική : θεωρία έρευνα και εφαρμογές. Τυπωθήτω. Geldard, K. & Geldard, D. (2015). H Συμβουλευτική Ψυχολογία στα Παιδιά. Εκδόσεις Πεδίο. Doll, B., Zucker, S. & Βrehm, K. (2009). Σχολικές τάξεις που προάγουν την ψυχική ανθεκτικότητα. Εκδόσεις Τυπωθήτω. Κοσμίδου-Hardy, Χ. (1996). Συμβουλευτική: θεωρία και πρακτική με ασκήσεις για την ανάπτυξη αυτογνωσίας. Nelson-Jones, R. (2009). Βασικές δεξιότητες συμβουλευτικής. Ένα εγχειρίδιο για βοηθούς. McLeond, J. (2005). Εισαγωγή στη Συμβουλευτική. Αθήνα. Κοσμίδου-Hardy, Χ. (1996). Συμβουλευτική: θεωρία και πρακτική με ασκήσεις για την ανάπτυξη αυτογνωσίας. Nelson-Jones, R. (2009). Βασικές δεξιότητες συμβουλευτικής. Ένα εγχειρίδιο για βοηθούς. Κλεφτάρας, Γ. (2009). Πολιτισμική και Πολυπολλιτισμική Συμβουλευτική. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα. Shiraev, E. B. & Levy, D.A. (2018). Διαπολιτισμική Ψυχολογία. Αθήνα: Πεδίο. Dale, M. (2000). Τρόποι Συνεργασίας με Οικογένειες Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες. Εκδόσεις Έλλην Κουρκούτας, Η. (επιμ.) (2017). Σχολική Συμβουλευτική και Παρεμβάσεις για παιδιά με διαταραχές. Εκδόσεις Πεδίο.
Last Update
13-12-2018