PSYCHOSOCIAL DEVELOPMENT AND TREATMENT OF PRESCHOOL CHILDREN S PROBLEMS

Informazioni sull’Insegnamento
TitoloΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ / PSYCHOSOCIAL DEVELOPMENT AND TREATMENT OF PRESCHOOL CHILDREN S PROBLEMS
CodiceΥΒ.1.004
Ciclo / Livello di Studi1. Corso di Laurea
Semestre di InsegnamentoWinter/Spring
CoordinatorKornilia Hatzinikolaou
CommonNo
StatoAttivo
Course ID80003377

Programma di Studio: PPS Tmīmatos Epistīmṓn Proscholikīs Agōgīs kai Ekpaídeusīs (2012-sīmera)

Registered students: 123
IndirizzoTipo di FrequenzaSemestreAnnoECTS
KORMOSMATHĪMA VASĪSWinter/Spring-6

Informazioni sull’Insegnamento
Anno Accademico2018 – 2019
SemestreWinter
Faculty Instructors
Instructors from Other Categories
Weekly Hours3
Class ID
600130326
Course Type 2016-2020
  • Introduttivo
  • Area Scientifica
Organizzazione della Didattica
  • In presenza
Materiali Online
Erasmus
The course is also offered to exchange programme students.
Language of Instruction
  • Greco (Insegnamento, Esame)
Abilita’ Generali
  • Applicazione pratica delle conoscenze acquisite
  • Ricerca, analisi e raccolta dati e informazioni, con l’utilizzo di tecnologie adeguate
  • Adattamento a nuove situazioni
  • Presa di decisione
  • Lavoro autonomo
  • Lavoro in gruppo
  • Lavoro in contesto internazionale
  • Lavoro in equipe interdisciplinari
  • Produzione di nuove idee di ricerca
  • Rispetto verso la diversita’ e la multiculturalita’
  • Dimostrare responsabilità sociale, professionale e morale e sensibilità verso i problemi di genere
  • Fare riflessioni critiche e autocritiche
  • Promuovere il pensiero indipendente, creativo e intuitivo
Tipologia di Materiale Didattico
  • Libro
  • Appunti
  • Esercizi interattivi
Use of Information and Communication Technologies
Use of ICT
  • Uso delle TIC   nell’ insegnamento
  • Uso delle TIC nella comunicazione con gli studenti
Organizzazione dell’Insegnamento
ActivitiesCarico di LavoroECTSIndividualeGruppoErasmus
Conferenze391.6
Studio e analisi bibliografica401.6
Elaborazione tesina/tesine301.2
Esame411.6
Total1506
Student Assessment
Student Assessment methods
  • Prova scritta strutturata a scelta multipla (Formativa, Sommativa)
  • Prova scritta semistrutturata con risposta breve (Formativa, Sommativa)
  • Prova scritta con soluzione di problemi (Formativa, Sommativa)
  • Altro (Formativa)
Bibliography
Course Bibliography (Eudoxus)
G. Craig, Don Baucum. Η ανάπτυξη του ανθρώπου. Τόμος Α’. εκδ. Παπαζήση, Αθήνα 2007 Μ. Κοντοπούλου. Παιδί και ψυχοκοινωνικές δυσκολίες. Εκδ.Gutenberg, Aθήνα, 2007
Additional bibliography for study
Feldman R. Εξελικτική Ψυχολογία: Δια βίου ανάπτυξη. Εκδ. Gutenberg, Aθήνα, 2011. Cole M., Cole S. Η ανάπτυξη των παιδιών. Τόμος Α και Β. Εκδ. Τυπωθήτω Δαρδανός, Αθήνα, 2002. Γαλανάκη Ε. Θέματα Αναπτυξιακής ψυχολογίας. Εκδ. Ατραπός, Αθήνα, 2003. Κοντοπούλου Μ. Η μετάβαση από το σπίτι στο σχολείο. Εκδ Προμηθεύς, Θεσσαλονίκη, 1996. Κουγιουμτζάκης Γ. (Επιμ. Εκδ.) Πρόοδος στην αναπτυξιακή ψυχολογία των πρώτων χρόνων. Πανεπιστημιακές εκδόσεις Κρήτης, Ηράκλειο, 2001. Ρεϊμόν-Ριβιέ Μπ. Η κοινωνική ανάπτυξη του παιδιού. Εκδ. Καστανιώτη, Αθήνα, 2004. Φρόϋντ Σ., Ραϊχ Β., Γιούνγκ Κ. Η σεξουαλική διαφώτιση του μικρού παιδιού. Εκδ. Επίκουρος, Αθήνα, 1991. Χατζηχρήστου Χ. Κοινωνική και συναισθηματική αγωγή στο σχολείο. Εκπαιδευτικό υλικό Ι. Πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Εκδ. Τυπωθήτω Δαρδανός, Αθήνα, 2011. Κουρκούτας Η. Παιδιά με προβλήματα συμπεριφοράς. Παρεμβάσεις στο πλαίσιο της οικογένειας και του σχολείου. Εκδ. Τόπος, Αθήνα, 2011. Καλαντζή-Αζίζη Α., Μπεζεβέγκης Η. (επιμ. εκδ.) Ψυχική υγεία παιδιών και εφήβων. Εκδ. Ελληνικά Γράμματα. Αθήνα,2000. Μοκό Ζ. Ψυχανάλυση και εκπαίδευση. Εκδ. Καστανιώτης, Αθήνα, 1997.
Last Update
18-01-2017