DRAMATURGY II

Informazioni sull’Insegnamento
TitoloΔΡΑΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΙΙ / DRAMATURGY II
CodiceΔΠ0302
Ciclo / Livello di Studi1. Corso di Laurea
Semestre di InsegnamentoWinter/Spring
CoordinatorIoulia Pipinia
CommonNo
StatoAttivo
Course ID120000379

Programma di Studio: PPS Tmīmatos THeátrou (2019-sīmera)

Registered students: 0
IndirizzoTipo di FrequenzaSemestreAnnoECTS
KORMOSObbligatorio215

Informazioni sull’Insegnamento
Anno Accademico2018 – 2019
SemestreSpring
Faculty Instructors
Weekly Hours3
Class ID
600138919
Course Type 2016-2020
  • Introduttivo
Organizzazione della Didattica
  • In presenza
Erasmus
The course is also offered to exchange programme students.
Language of Instruction
  • Greco (Insegnamento, Esame)
  • Inglese (Esame)
Abilita’ Generali
  • Applicazione pratica delle conoscenze acquisite
  • Lavoro autonomo
  • Lavoro in gruppo
  • Rispetto verso la diversita’ e la multiculturalita’
  • Dimostrare responsabilità sociale, professionale e morale e sensibilità verso i problemi di genere
  • Fare riflessioni critiche e autocritiche
  • Promuovere il pensiero indipendente, creativo e intuitivo
Tipologia di Materiale Didattico
  • Libro
  • Esercizi interattivi
Use of Information and Communication Technologies
Use of ICT
  • Uso delle TIC   nell’ insegnamento
  • Uso delle TIC nella comunicazione con gli studenti
Organizzazione dell’Insegnamento
ActivitiesCarico di LavoroECTSIndividualeGruppoErasmus
Conferenze391.6
Esercitazione pratica nel Settore210.8
Studio e analisi bibliografica351.4
Esame251
Total1204.8
Student Assessment
Student Assessment methods
  • Prova scritta con rispote aperte (Formativa, Sommativa)
Bibliography
Course Bibliography (Eudoxus)
1. Christopher B. Balme, Εισαγωγή στις θεατρικές σπουδές, µτφ. Ρωμανός Κοκκινάκης – Βίκυ Λιακοπούλου, Πλέθρον, Αθήνα 2012. 2. Harold Bloom, Πως και γιατί διαβάζουμε, εισ. Ουίλλιαμ Σουλτς, μτφ. Κατερίνα Ταβάτζογλου, Παραφερνάλια-Τυπωθήτω, Αθήνα 2004. 3. Phyllis Hartnoll και Peter Found (επιμ.), Λεξικό του θεάτρου, μτφ. Νίκος Χατζόπουλος, Νεφέλη, Αθήνα 2000. 4. Samuel Beckett, Περιμένοντας τον Γκοντό, Αλεξ. Παπαθανασοπούλου, Ύψιλον, Αθήνα 1994.
Additional bibliography for study
1. Christopher B. Balme, «Κείμενο και παράσταση» στο Εισαγωγή στις Θεατρικές Σπουδές, µτφ. Ρωμανός Κοκκινάκης – Βίκυ Λιακοπούλου, Πλέθρον, Αθήνα 2012, σελ. 147-163. 2. Σάββας Πατσαλίδης, «Ένα εκπαιδευτικό εγχειρίδιο για τη μελέτη του δράματος», σκηνή, τχ. 4 (2012), σ. 144-165. William Shakespeare, Άμλετ 3. T.S. Eliot, «Άμλετ» (1919), στο Άμλετ & Θρησκεία και Λογοτεχνία, μτφ. Γεράσιμος Λυκιαρδόπουλος, Έρασμος, Αθήνα, 1987, σελ. 7-14. 4. Erich Auerbach, «Ο κουρασμένος πρίγκιπας», στο Μίμησις: η εικόνα της πραγματικότητας στη δυτική λογοτεχνία (1946), μτφ. Λευτέρης Αναγνώστου, Μ.Ι.Ε.Τ, Αθήνα 2005, σελ. 413-442. 5. Γιαν Κοττ, «Ο Άμλετ στα μέσα του αιώνα» (1964), στο Σαίξπηρ ο σύγχρονός μας, μτφ. Αλέξανδρος Κοτζιάς, Ηριδανός, Αθήνα 1970, σελ. 68-83. 6. Harold Bloom, «Ουίλλιαμ Σαίξπηρ, Άμλετ», στο Πως και γιατί διαβάζουμε (2001), εισαγ. Ουίλλιαμ Σουλτς, μτφ. Κατερίνα Ταβάτζογλου, Παραφερνάλια-Τυπωθήτω, Αθήνα 2004, σελ. 249-268. Heiner Müller, Μηχανή Άμλετ 7. Heiner Müller, «Σαίξπηρ μια διαφορά» (1988), στο Δύστηνος Άγγελος, εισ.-επιλ.-μτφ. Ελένη Βαροπούλου, Άγρα, Αθήνα 2001, σελ. 169-172. 8. Ελένη Βαροπούλου, «Από το πολιτικό θέατρο στο θέατρο της πολιτικής» και «Ένας σκηνοθέτης του πολιτικού», στο Το ζωντανό θέατρο: δοκίμιο για τη σύγχρονη σκηνή, Άγρα, Αθήνα 2002, σελ. 227-230 και 245-250. 9. Erika Fischer-Lichte, Ιστορία ευρωπαϊκού δράματος και θεάτρου, τ. 2: Από τον Ρομαντισμό μέχρι Σήμερα, μτφ. Γιώργος Σαγκριώτης, Πλέθρον, Αθήνα 2012, σελ. 271-289. August Strindberg, Δεσποινίς Τζούλια 10. Αύγουστος Στρίντμπεργκ, «Πρόλογος» στο Δεσποινίς Τζούλια, μτφ. Μαργαρίτα Μέλμπεργκ, Νεφέλη, Αθήνα 1987, σελ. 23-44. 11. Per Olov Enquist, «Το οριζόντιο υπολανθάνον κείμενο: το κείμενο του Στρίντμπεργ» στον τόμο Μαργαρίτα Μέλμπεργκ (επιμ.), Ο Στρίντμπεργκ και η σύγχρονη δραματουργία, Εστία, Αθήνα 1997, σελ. 39-44. 12. Ingmar Björksten, «Ερμηνεύοντας τον Στρίντμπεργκ» στον τόμο Μαργαρίτα Μέλμπεργκ (επιμ.), Ο Στρίντμπεργκ και η σύγχρονη δραματουργία, σελ. 145-154. Samuel Beckett, Περιμένοντας τον Γκοντό 13. Μάρτιν Έσσλιν, «Σάμουελ Μπέκετ: Η αναζήτηση του εαυτού», στο Το θέατρο του παραλόγου, μτφ. Μάγια Λυμπεροπούλου, Δωδώνη, Αθήνα-Γιάννινα, 1996, σελ. 109-145. 14. Τζίνα Πολίτη, «Περιμένοντας τον Γκοντό: Η λειτουργία του παραλόγου», στο Τα όρια της γραφής - Δοκίμια για τους Μπέκετ, Τζόυς, Κάφκα, Άγρα, Αθήνα 1999, σελ. 113-120. 15. Michael Worton, «Μια νέα θεώρηση του κόσμου», μτφ. Κορίνα Χαρίτου, Θεατρικά Τετράδια 35 (2000), σελ. 23-28.
Last Update
24-02-2019