CURRICULUM AND PLANNING FOR TEACHING IN THE KINDERGARTEN

Informazioni sull’Insegnamento
TitoloΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑI ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ / CURRICULUM AND PLANNING FOR TEACHING IN THE KINDERGARTEN
CodiceΕΠ.2.044
Ciclo / Livello di Studi1. Corso di Laurea
Semestre di InsegnamentoWinter/Spring
CoordinatorMaria Papandreou
CommonNo
StatoAttivo
Course ID80003417

Programma di Studio: PPS Tmīmatos Epistīmṓn Proscholikīs Agōgīs kai Ekpaídeusīs (2012-sīmera)

Registered students: 112
IndirizzoTipo di FrequenzaSemestreAnnoECTS
KORMOSMATHĪMA PROSANATOLISMOUWinter/Spring-6

Informazioni sull’Insegnamento
Anno Accademico2019 – 2020
SemestreWinter
Faculty Instructors
Weekly Hours3
Class ID
600151568
Course Type 2016-2020
  • Introduttivo
  • Area Scientifica
  • Sviluppo di Competenze
Organizzazione della Didattica
  • In presenza
Materiali Online
Language of Instruction
  • Greco (Insegnamento, Esame)
Abilita’ Generali
  • Applicazione pratica delle conoscenze acquisite
  • Ricerca, analisi e raccolta dati e informazioni, con l’utilizzo di tecnologie adeguate
  • Adattamento a nuove situazioni
  • Presa di decisione
  • Lavoro autonomo
  • Lavoro in gruppo
  • Rispetto verso la diversita’ e la multiculturalita’
  • Dimostrare responsabilità sociale, professionale e morale e sensibilità verso i problemi di genere
  • Promuovere il pensiero indipendente, creativo e intuitivo
Tipologia di Materiale Didattico
  • Libro
  • Appunti
  • Audio
  • Esercizi interattivi
Use of Information and Communication Technologies
Use of ICT
  • Uso delle TIC   nell’ insegnamento
  • Uso delle TIC nella comunicazione con gli studenti
  • Uso delle  TIC nella valutazione degli studenti
Organizzazione dell’Insegnamento
ActivitiesCarico di LavoroECTSIndividualeGruppoErasmus
Conferenze391.6
Studio e analisi bibliografica552.2
Elaborazione tesina/tesine562.2
Total1506
Student Assessment
Student Assessment methods
  • Prova scritta con soluzione di problemi (Formativa, Sommativa)
  • Presentazione Pubblica (Formativa, Sommativa)
  • Altro (Formativa, Sommativa)
Bibliography
Course Bibliography (Eudoxus)
1.Mclachan, C., Fleer, M. & Edwards, S. 2017. Αναλυτικά Προγράμματα Προσχολικής και Πρώτης Σχολικής Ηλικίας: Σχεδιασμός, Αξιολόγηση και Εφαρμογή (Επ. επιμ.: Μ. Παπανδρέου). Αθήνα: Εκδόσεις Goutenberg 2. Χατζηγεωργίου, Γ., 2011 Γνώθι το Curriculum. Αθήνα: Διάδραση. 3. 1. Helm Η.J., Katz L. (2012). Η μέθοδος project στην προσχολική και πρωτοσχολική εκπαίδευση Μικροί ερευνητές. Αθήνα: Μεταίχμιο. 4. Παντελιάδου, Σ & Φιλιππάτου, Δ. (επιμ). 2013. Διαφοροποιημένη διδασκαλία: Θεωρητικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές πρακτικές. Αθήνα: Πεδίο.
Additional bibliography for study
Τα παρακάτω είναι ενδεικτικά • Σφυροέρα, Μ. 2002. Διαθεματική προσέγγιση της γνώσης. Σειρά Κλειδιά και Αντικλείδια, www.kleidiakaiantikleidia.net. • Μ. Σφυρόερα. 2002. Διαφοροποιημένη παιδαγωγική www.kleidiakaiantikleidia.net Πρόγραμμα Σπουδών Νηπιαγωγείου, Α΄ μέρος. 2011. Στο Ψηφιακό Σχολείο, Α. Προγράμματα Σπουδών. 2. Συμπληρωματικά προς τα Ισχύοντα Προγράμματα Σπουδών, Επιστημονικό Πεδίο: Προσχολική - Πρώτη Σχολική Ηλικία http://ebooks.edu.gr/info/newps/%CE%A0%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20-%20%CE%A0%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%B7%20%CE%A3%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%97%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AF%CE%B1/1%CE%BF%20%CE%9C%CE%AD%CF%81%CE%BF%CF%82.pdf Πρόγραμμα Σπουδών Νηπιαγωγείου, Β’ μέρος . 2011 Στο Ψηφιακό Σχολείο, Α. Προγράμματα Σπουδών. 2. Συμπληρωματικά προς τα Ισχύοντα Προγράμματα Σπουδών, Επιστημονικό Πεδίο: Προσχολική - Πρώτη Σχολική Ηλικία http://ebooks.edu.gr/info/newps/%CE%A0%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20-%20%CE%A0%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%B7%20%CE%A3%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%97%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AF%CE%B1/2%CE%BF%20%CE%9C%CE%AD%CF%81%CE%BF%CF%82.pdf Οδηγός για Νηπιαγωγείο. 2011. Στο Ψηφιακό Σχολείο, 2. Συμπληρωματικά προς τα Ισχύοντα Προγράμματα Σπουδών Β. Οδηγοί για τον εκπαιδευτικό http://ebooks.edu.gr/info/newps/%CE%A0%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20-%20%CE%A0%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%B7%20%CE%A3%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%97%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AF%CE%B1/%CE%9F%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CF%8C%CF%82%20%CE%B3%CE%B9%CE%B1%20%CE%9D%CE%B7%CF%80%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CE%BF.pdf • Εκπαιδευτικό υλικό που αναρτάται στην ιστοσελίδα του μαθήματος • Δαφέρμου, Χ., Κουλούρη, Π. & Μπασαγιάννη Ε. Οδηγός νηπιαγωγού: Εκπαιδευτικοί σχεδιασμοί –δημιουργικά περιβάλλοντα μάθησης. Αθήνα: ΟΕΔΒ. • ΔΕΠΠΣ για το Νηπιαγωγείο. • Προγράμματα σπουδών Νηπιαγωγείου από διάφορες χώρες (π.χ Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία, Αγγλία, Σκωτία, Καναδάς, κλπ) • Χρυσσαφίδης, Κ. 2004. Επιστημολογικές αρχές της προσχολικής εκπαίδευσης. Αθήνα: Τυποθήτω – Γιώργος Δάρδανος. • Tomlinson, C. A., Brighton, C., Hertberg, H., Callahan, C. M., Moon, T. R., Brimijoin, K., Conover, L. A. & Reynolds, T. (2003). Differentiating Instruction in Response to Student Readiness, Interest, and Learning Profile in Academically Diverse Classrooms: A Review of Literature. Journal for the Education of the Gifted, 27, 2/3, pp. 119-145. http://etseo.org/info/raas/DI%20Review%20of%20Lit.pdf κ.ά.
Last Update
22-11-2020