APPLICATIONS OF SOCIAL PSYCHOLOGY IN EDUCATION

Informazioni sull’Insegnamento
TitoloΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ / APPLICATIONS OF SOCIAL PSYCHOLOGY IN EDUCATION
CodiceΕΠ.2.032
Ciclo / Livello di Studi1. Corso di Laurea
Semestre di InsegnamentoWinter/Spring
CoordinatorMaria Gkeka
CommonNo
StatoAttivo
Course ID80003400

Programma di Studio: PPS Tmīmatos Epistīmṓn Proscholikīs Agōgīs kai Ekpaídeusīs (2012-sīmera)

Registered students: 93
IndirizzoTipo di FrequenzaSemestreAnnoECTS
KORMOSMATHĪMA PROSANATOLISMOUWinter/Spring-6

Informazioni sull’Insegnamento
Anno Accademico2019 – 2020
SemestreSpring
Faculty Instructors
Instructors from Other Categories
Weekly Hours3
Total Hours39
Class ID
600159782
Course Type 2016-2020
  • Area Scientifica
  • Sviluppo di Competenze
Organizzazione della Didattica
  • In presenza
Erasmus
The course is also offered to exchange programme students.
Language of Instruction
  • Greco (Insegnamento, Esame)
  • Inglese (Esame)
  • Francese (Esame)
  • Altra / Altre (Esame)
Abilita’ Generali
  • Applicazione pratica delle conoscenze acquisite
  • Adattamento a nuove situazioni
  • Presa di decisione
  • Lavoro autonomo
  • Lavoro in gruppo
  • Lavoro in contesto internazionale
  • Lavoro in equipe interdisciplinari
  • Rispetto verso la diversita’ e la multiculturalita’
  • Fare riflessioni critiche e autocritiche
  • Promuovere il pensiero indipendente, creativo e intuitivo
Tipologia di Materiale Didattico
  • Libro
  • Appunti
  • Diapositive
  • Audio
  • Materiale multimediale
  • Esercizi interattivi
Use of Information and Communication Technologies
Use of ICT
  • Uso delle TIC   nell’ insegnamento
  • Uso delle TIC nella comunicazione con gli studenti
  • Uso delle  TIC nella valutazione degli studenti
Organizzazione dell’Insegnamento
ActivitiesCarico di LavoroECTSIndividualeGruppoErasmus
Conferenze391.6
Esercitazione pratica nel Settore120.5
Studio e analisi bibliografica301.2
Progetto (project)341.4
Elaborazione tesina/tesine351.4
Total1506
Student Assessment
Student Assessment methods
  • Prova scritta con soluzione di problemi (Sommativa)
  • Presentazione Pubblica (Formativa)
Bibliography
Course Bibliography (Eudoxus)
Wetherell Margaret (επιμέλεια).(2005).Ταυτότητες, ομάδες και κοινωνικά ζητήματα. Μεταίχμιο Π.Σ. Κορδούτης, Β.Γ. Παυλόπουλος. (2011). Πεδία Έρευνας στην Κοινωνική Ψυχολογία: Πολιτισμός, μετανάστευση, οργανισμοί, υγεία-πρόληψη, στενές διαπροσωπικές σχέσεις. Διάδραση.
Additional bibliography for study
• Μουμουλίδου, Μ. (2010) Μικρές ομάδες στην εκπαίδευση, Τυπωθήτω. • Μπίκος, Κ. (2011). Κοινωνικές σχέσεις και αλληλεπίδραση στη σχολική τάξη, Ζυγός. • ΜΠΑΚΙΡΤΖΗΣ, Κ. (2010), Βιωματική μάθηση και Εμψύχωση ή Ο Δάσκαλος-Εμψυχωτής (Δημοσιεύθηκε στο βιβλίο Μικρές Ομάδες στην Εκπαίδευση Αθήνα, Εκδ. Τυπωθήτω, σσ.191-202. • Μπακιρτζής, Κ.(1999) Η δυναμική της αλληλεπίδρασης στην επικοινωνία, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός • Μπακιρτζής, Κ. (2001). Επικοινωνία και Αγωγή, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός • ΜΠΑΚΙΡΤΖΗΣ, Κ. (2005), Το βίωμα και η σημασία του (Δημοσιεύθηκε στο βιβλίο Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Ο νέος πολιτισμός που αναδύεται. Αθήνα εκδ. Gutenberg, σ.73-88. • ΜΠΑΚΙΡΤΖΗΣ, Κ. (2005), Βασικές θέσεις για μια παιδαγωγική της βιωματικής εμπειρίας (Δημοσιεύθηκε στο βιβλίο Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Ο νέος πολιτισμός που αναδύεται, εκδ. Gutenberg, σ. 495-513, Αθήνα, 2005. • ΜΠΑΚΙΡΤΖΗΣ, Κ. (2008), Η χαρά της μάθησης. Περιοδικό Κοινωνία και Υγεία, τεύχος 7, σ. 54-68.
Last Update
07-03-2020