Additional bibliography for study
- Giddens A., Modernity and Self-Identity. Self and Society in the Late Modern Age,Cambridge1991.
- Giddens A., E. Durkheim. Selected Writings, Cambridge 1995 [1972].
- Giddens A., Sociology, Cambridge 1997.
- Giddens A., The Consequences of Modernity, Cambridge 1990
- Γιούλτση B., Γενική Κοινωνιολογία, Θεσσαλονίκη 1997.
- Γιούλτση Β., Φυλετικές διακρίσεις. Σύγχρονη μετακοινωνιολογική προσέγγιση, Θεσσαλονίκη1988.
-Πέτρου I., Θεολογία και Κοινωνική Δυναμική, Θεσσαλονίκη1993.
- Πέτρου I., Κοινωνική Δικαιοσύνη, Θεσσαλονίκη 1992.
- Iben G., "Einleitung- Kindheit und Armut" στο: Iben G. (Hrsg.), Kindheit und Armut. Analysen und Projekte, Münster 1998.
- Jordan B., A Theory of Poverty and Social Exclusion, Cambridge/ Oxford 1996.
- Jordan B., Citizenship, Democracy and Immigration, Aalborg 1992.
- Jordan T., Cyberpower: The Culture and Politics of Cyberspace and the Internet, New York 1999.
- Mühlbauer K., Κοινωνικοποίηση. Θεωρία και Έρευνα, Θεσσαλονίκη 1985 .
- Αιδ. Πρωτοπ. Dragas G., "Justice and Peace in the Orthodox Tradition", στο: Limouris G., Justice, Peace and the Integrity of Creation. Insights from Orthodoxy, Geneva WCC 1990.
- Αρχιεπίσκοπος Τυράννων και πάσης Αλβανίας Αναστάσιος, Παγκοσμιότητα και Ορθοδοξία, Αθήνα 2000.
- Βουϊδάσκης B., "Η Μαθητική Διαρροή ως Μορφή του Κοινωνικού Αποκλεισμού", στο: Κωνσταντίνου X.- Πλειός Γ., Σχολική αποτυχία και κοινωνικός αποκλεισμός. Αιτίες, συνέπειες και αντιμετώπιση (Πρακτικά του Η' Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου),Αθήνα 1999, σσ. 245-262/ Β. Βουϊδάσκη, Δικαίωμα ή Υποχρέωση η Εννιάχρονη Υποχρεωτική Εκπαίδευση, Αθήνα 1997
- Ιδρυμα Σάκης Καράγιωργας, Κοινωνικές Ανισότητες και Κοινωνικός Αποκλεισμός, Αθήνα 1998
- Κάτσικας X.- Πολίτου E., Εκτός Τάξης το Διαφορετικό, Αθήνα 1999.
- Κάτσικας X.- Καβαδίας Γ., Η ελληνική Εκπαίδευση στον Ορίζοντα του 2000, Αθήνα 1996.
- Κάτσικας X.- Καββαδίας Γ., Η Ανισότητα στην Ελληνική Εκπαίδευση. Η Εξέλιξη των Ευκαιριών Πρόσβασης στην Ελληνική Εκπαίδευση (1960- 2000), Αθήνα 2000
- ΚωνσταντίνουX., Πλειός , Σχολική αποτυχία και κοινωνικός αποκλεισμός. Αιτίες, συνέπειες και αντιμετώπιση (Πρακτικά του Η' Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου),Αθήνα 1999
- Μαντζαρίδη Γ., Κοινωνιολογία του Χριστιανισμού, Θεσσαλονίκη 1990.
Μαντζαρίδης Γ., Χριστιανική Ηθική, Θεσσαλονίκη 1995.
- Πετρονώτη M., Η Φιλανθρωπία και η αρωγή ως συμβολικοί μηχανισμοί κοινωνικού αποκλεισμού στο: Κέντρο `Ερευνας και Τεκμηρίωσης Ομάδα Ανθρωπολογίας Σ. Δημητρίου (επ.),Μορφές κοινωνικού αποκλεισμού και μηχανισμοί παραγωγής του, Αθήνα 1997.
- Πέτρου I., Ορθόδοξη θεολογία και σύγχρονα κοινωνικά προβλήματα, στο: Επιστημονική επετηρίδα θεολογικής σχολής τμήμα θεολογίας, τ. 7, Θεσσαλονίκη 1997.
- Πέτρου I., "Δικαιοσύνη και Αλληλεγγύη . Όψεις του Κοινωνικού Στοχασμού του Μ. Βασιλείου", στο: Νέα Κοινωνιολογία τ.30,έτος 13/2000.
-Πέτρου I., "Παράδοση και Πολιτισμική Προσαρμογή στη Δεύτερη Νεωτερικότητα", στο π. : Σύναξη, τ. 75/2000, σελ. 26.
- Πέτρου I., "Τι Περιμένει η Κοινωνία από τη Θεολογία", στο: Θεολογική Επετηρίδα Ι.Μ. Κιτίου Εκκλησιαστικός Κήρυκας, τ. Ζ' 1995, σσ.209-226.
- Πυργιωτάκη I., Ειδική Αγωγή στην Ελλάδα. Ιστορικο-κοινωνική ανάλυση, Ηράκλειο 1994.
- Σπανού E. (επ.), Ανθρώπινη αξιοπρέπεια και Κοινωνικός Αποκλεισμός. Εκπαιδευτική πολιτική στην Ευρώπη, Αθήνα 1999.
- Σταμέλος Γ., "Εξέλιξη Βασικών Μεγεθών της Δημοτικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα: 1981/1982-1991/1992, στο π. Τα Εκπαιδευτικά τ. 29-30/1993, σσ. 162-170
- Τσιρώνης X., "Η Παγκοσμιοποίηση της Οικονομίας και το Παράλογο. Ηθικά Διλήμματα και Σύγκρουση Αξιών στην Ύστερη Νεωτερικότητα", στο π. Θρησκειολογία, τ. 1/ Αθήνα 2000, σσ. 145-158.
- Τσιρώνης X., Κοινωνικός αποκλεισμός και εκπαίδευση στην Ύστερη Νεωτερικότητα, Θεσσαλονίκη: Βάνιας, 2003, σ.531.
- Τσιρώνης X., Παγκοσμιοποίηση και τοπικές κοινότητες. Συμβολή στην κοινωνική ηθική και το κοινοτικό έργο, Θεσσαλονίκη: Βάνιας, 2007, σ.267.
- Τσουκαλάς K., Είδωλα Πολιτισμού. Ελευθερία Ισότητα και Αδελφότητα στη Σύγχρονη Πολιτεία, Αθήνα 1991.
- Τσουκαλάς K., Εξάρτηση και αναπαραγωγή- Ο κοινωνικός ρόλος των εκπαιδευτικών μηχανισμών στην Ελλάδα (1830-1922),Αθήνα 1977
- Φραγκουδάκη Α., "Οικογενειακές Επενδυτικές Πρακτικές των Φτωχών και των μη Φτωχών και Εκπαιδευτικές Ανισότητες", στο π. Επιθεώρηση Κοινωνικών Ερευνών, τ. 75/1985.
- Χρυσάκης M., "Κοινωνικός Αποκλεισμός και εκπαιδευτικές ανισότητες", στο: Κατσούλης H. (επ.), Διαστάσεις του Κοινωνικού Αποκλεισμού στην Ελλάδα. Κύρια θέματα και προσδιορισμός προτεραιοτήτων πολιτικής, τ. Α', Αθήνα 1999
Adkins B.- Emmison M., "Youth Theatre and the Articulation of Cultural Capital; Refocussing Bourdieu Through Ethnography", στο π.: Journal of Contemporary Ethnography, τ.21, 3/ 1992, σσ. 307-42.
Adorno Τ., Minima Moralia. Reflections From Damaged Life, London 1974.
Alexander J.- Colomy P., “Neofunctionalism Today: Reconstructing a Theoretical Tradition.”, στο: Ritzer G. (ed.), Frontiers of Social Theory, N.York 1990, σσ. 33-67.
Alexander J., Neofunctionalism and After. London 1998.
Althusser L., "Ideology and Ideological State Appartuses" στο: Cosin B.R., Education, Structure and Society, Harmondsworth 1972.
Alund A.-Schierup C.U., Paradoxes of Multiculturalism, Aldershot UK 1991.
Amin S., Imperialism and unequal development, N. York 1997.
Ammerman N.T., Bible Believers: Fundamentalists in the Modern World, N. Brunswick NJ 1987.
Apple M.,"Curriculum and Reproduction", στο π.: Curriculum Inquiry, 9, (3)/ 1979, σσ. 231-252.
Archbishop of Tirana, Durres and All Albania Anastasios,"Anammesis"στο:Together on the Way.Official Report of the Eighth Assembly of the World Council of Churches, Geneva 1999,σσ.28-33.
Archer M., Social Origins of Educational Systems, London 1979.
Archer M., "Bourdieu's Theory of Cultural Reproduction; French or Universal?" French Cultural Studies 4, τ. 3/1993, σσ. 225-240.
Arendt H., Περί βίας, Αθήνα 2000.
Aschaffenburg K.- Maas I., "Cultural and Educational Careers; the Dynamics of Social Reproduction, στο π.: American Sociological Review 62/1997, σσ.573-87
Augé M., Για μια Ανθρωπολογία των Σύγχρονων Κόσμων, Αθήνα 1999.
Bacher S. - Beltran M.," Quiet Please! Children Talking", The UNESCO Courier, March 2000, σελ.15.
Bailly A., Weiss-Altaner E., Thinking about the Edge: the concept og marginality, στο: Hadjimichalis C.- Sadler D., Europe at the margins. New mosaics of Inequality, W. Sussex England 1995, σσ. 219-236.
Ball S., Sociology in focus education,London- N.York 1986.
Banks O., Η Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης, Θεσσαλονίκη 1987.
Barnard H., "Bourdieu and Ethnography; Reflexivity, Politics and Praxis στο: Harker R.- Wilkes C.- Mahar C. (eds.), An Introduction to the Work of Pierre Bourdieu; the Practice of Theory, London 1990, σσ. 58-87.
Battagliola F., "Ausgrenzung bei fehlender Qualifikation. Risiko für Jugendliche in Frankreich" στο: π. Diskurs 2/1995.
Bauman Z., Globalization, London 1999.
Bauman Z., Legislators and Interpreters, Cambridge 1989.
Bauman Z., Postmodern Ethics, Oxford 1993.