Additional bibliography for study
Βρεττός, Ι. & Καψάλης, Α. (2009)
Αναλυτικά Προγράμματα. Θεωρία, Έρευνα και Πράξη
.
Τέταρτη Έκδοση. Αθήνα.
Νούτσος, Μ. (1983)
Διδακτικοί Στόχοι και Αναλυτικό Πρόγραμμα. Κριτική μιας Σύγχρονης
Παιδαγωγικής Ιδεολογίας
. Γιάννινα: Δωδώνη.
Ντιούι Τ. (1982)
Το σχολείο που μ’ αρέσει
[The School and Society]. Αθήνα: Γλάρος.
Ρά
σης, Σ. (1988)
Η Ανθρωπιστική Παιδεία στη Σύγχρονη Εκπαίδευση
. Θεσσαλονίκη:
Παρατηρητής.
Ράσης, Σ. (2003) «Η Κρίση της Προοδευτικής Εκπαίδευσης και η Εμφάνιση της
Ανασυγκροτικής Φιλοσοφίας της Παιδείας» στο
Η Παιδεία στην Αυγή του 21
ου
Αιώνα
.
Πάτρα: Εργαστ
ήριο Ιστορικού Αρχείου Νεοελληνικής και Διεθνούς Εκπαίδευσης.
Ράσης, Σ. (2006) «Ριζοσπάστες Ρεβιζιονιστές Ιστορικοί της Εκπαίδευσης: Ένα Σύντομο
Φωτεινό Διάλειμμα στην Ιστοριογραφία της Αμερικανικής Εκπαίδευσης» στο Τζήκας, Χ.
(επιμ)
Ζητήματα Ιστορίας και
Ιστοριογραφίας της Εκπαίδευσης
. Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο.
Φλουρής, Γ. (2000)
Αναλυτικά Προγράμματα για μια Νέα Εποχή στην Εκπαίδευση
. Έβδομη
Έκδοση. Αθήνα: Γρηγόρης.
Χατζηγεωργίου, Γ. (1998)
Γνώθι το Curriculum. Γενικά και Ειδικά Θέματα Αναλυτικών
Προγραμμάτ
ων και Διδακτικής
. Αθήνα
:
Ατραπός
.