HORITARIANISM AND DEMOCRACY IN THE SCHOOL AND INTO THE CLASSROOM

Informazioni sull’Insegnamento
TitoloΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ / HORITARIANISM AND DEMOCRACY IN THE SCHOOL AND INTO THE CLASSROOM
CodiceΕΜ82
Ciclo / Livello di Studi1. Corso di Laurea
Semestre di InsegnamentoWinter/Spring
CoordinatorAlexandra Mitsiali
CommonNo
StatoAttivo
Course ID600017650

Informazioni sull’Insegnamento
Anno Accademico2020 – 2021
SemestreWinter
Instructors from Other Categories
Weekly Hours3
Total Hours39
Class ID
600178841

Class Schedule

Building
FloorUnknown
HallΕξ αποστάσεως (900)
CalendarioWednesday 18:02 to 21:02
Course Type 2016-2020
  • Introduttivo
  • Conoscenze Generali
  • Area Scientifica
Organizzazione della Didattica
  • In presenza
Erasmus
The course is also offered to exchange programme students.
Language of Instruction
  • Greco (Insegnamento, Esame)
  • Inglese (Esame)
Abilita’ Generali
  • Applicazione pratica delle conoscenze acquisite
  • Ricerca, analisi e raccolta dati e informazioni, con l’utilizzo di tecnologie adeguate
  • Adattamento a nuove situazioni
  • Presa di decisione
  • Lavoro autonomo
  • Lavoro in gruppo
  • Lavoro in contesto internazionale
  • Lavoro in equipe interdisciplinari
  • Produzione di nuove idee di ricerca
  • Rispetto verso la diversita’ e la multiculturalita’
  • Dimostrare responsabilità sociale, professionale e morale e sensibilità verso i problemi di genere
  • Fare riflessioni critiche e autocritiche
  • Promuovere il pensiero indipendente, creativo e intuitivo
Tipologia di Materiale Didattico
  • Libro
  • Appunti
  • Audio
  • Esercizi interattivi
Use of Information and Communication Technologies
Use of ICT
  • Uso delle TIC   nell’ insegnamento
  • Uso delle TIC nella comunicazione con gli studenti
Organizzazione dell’Insegnamento
ActivitiesCarico di LavoroECTSIndividualeGruppoErasmus
Conferenze60
Seminari18
Studio e analisi bibliografica39
Esame3
Total120
Student Assessment
Student Assessment methods
  • Prova scritta semistrutturata con risposta breve (Formativa, Sommativa)
  • Prova scritta con rispote aperte (Formativa, Sommativa)
Bibliography
Course Bibliography (Eudoxus)
Αυταρχική ή φιλελεύθερη αγωγή; Κριτική θεώρηση των προβλημάτων της σύγχρονης παιδαγωγικής Συγγραφείς: Flitner Andreas Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 31133 Αριθμός Έκδοσης 1η έκδ. Έτος Έκδοσης 1997 ISBN 978-960-7643-36-4 Εκδόσεις Τυπωθήτω Διαθέτης (Εκδότης) Γ. ΔΑΡΔΑΝΟΣ - Κ. ΔΑΡΔΑΝΟΣ Ο.Ε. ή Σύγχρονη παιδαγωγική και ψυχολογία Συγγραφείς: Ζαχαρούλα Γ. Σμυρναίου, Αναστάσιος Π. Κουτσούκος (διεύθυνση) Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 24697 Έκδοση: 1η έκδοση/2007 ISBN: 978-960-8256-64-4 Τύπος: Σύγγραμμα Διαθέτης (Εκδότης): Δημήτριος Κ. Σταμούλης
Additional bibliography for study
Αναγνωστοπούλου Μ. (2005). Οι διαπροσωπικές σχέσεις εκπαιδευτικών και μαθητών στη σχολική τάξη. Θεσσαλονίκη: Κυριακίδη. Αραβανής, Γ. (1998). Πειθαρχία και εκπαίδευση. Ο ρόλος των ποινών και των αμοιβών στο σχολείο και στο νηπιαγωγείο. Αθήνα: Γρηγόρης. Ζάχος, Θ. Δ. (2010). «Έλεγχος» και «Πειθαρχία» στο Σχολείο: Αναγκαιότητες και Κίνδυνοι για τα Παιδιά των Μεταναστών/στριών και των Χαμηλών Κοινωνικοοικονομικών Τάξεων. Στο: ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Αθηνών, Πρακτικά του 1ου Πανελλήνιου Συνέδριου Επιστημών Εκπαίδευσης, τομ. Β΄, 368-376. Αθήνα: Σμυρνιωτάκης. Flitner A. 1997. Αυταρχική ή φιλελεύθερη αγωγή; Αθήνα: Τυπωθήτω. Μπίκος, Κ. (2004). Αλληλεπίδραση και κοινωνικές σχέσεις στη σχολική τάξη. Αθήνα : Ελληνικά Γράμματα. Μπάμπαλης, Θ. (2005). Η κοινωνικοποίηση του παιδιού στη σχολική τάξη. Ατραπός. Νούτσος, Χ. (1988). Η γκραμσιανή αντίληψη για την παιδαγωγική σχέση. Στο: Antonio Gramsci. Πενήντα χρόνια από το θάνατό του. Ιωάννινα: Επιστημονική επετηρίδα του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Παράρτημα αρ. 35. Σολομών Ι. & Κουζέλης, Γ. (επιμ.) (1994). Πειθαρχία και Γνώση. Αθήνα: ΕΜΕΑ. Τσιπλητάρης Α. (2004). Ψυχοκοινωνιολογία της σχολικής τάξης. Αθήνα: Ατραπός. Wragg, E. C. (2003). Διαχείριση της σχολικής τάξης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Αθήνα : Σαββάλας. Ψάλτη, Α., Κασάπη, Σ. & Δεληγιάννη - Κουιμτζή, Β. (2012). Σύγχρονα ψυχοπαιδαγωγικά ζητήματα: Ο εκφοβισμός στα ελληνικά σχολεία. Αθήνα: Gutenberg.
Last Update
25-11-2020