MacEachren A. M. 1995. How maps work. New York: The Guilford Press, p. 513
Αλευριάδου, Α., 1998. Η εξέλιξη της ικανότητας των εννοιών του χώρου σε παιδιά νοητικώς καθυστερημένα και νοητικώς ομαλά. Διδακτορική διατριβή, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Ψυχολογίας,
Α.Π.Θ., Θεσσαλονίκη.
Schmeinck, D., Knecht, P., Kosack, W., Lambrinos, N., Musumeci, M. and Gatt., S. 2010. Through the Eyes of Children. The Implementation of a European Dimension by Peer Learning in Primary School. Socrates – Comenius. Education and Culture. Mensch und buch verlag, p.236, Berlin (το βιβλίο συνοδεύεται από ένα DVD και ένα USB-stick)
Λαμπρινός, Ν., Ασικλάρη, Φ., Καλαθάς, Α., (2013). Αξιοποιώντας τα GIS και τη διαδικτυακή χαρτογραφία στο σχολείο. Μία πρόταση για τη διδασκαλία της Γεωγραφίας. Τεύχος 1ο: Χάρτες, σελ. 48. Εκδόσεις ΓΡΑΦΗΜΑ. Θεσσαλονίκη.
Lambrinos, N. and Asiklari F. (2014). The introduction of GIS and GPS through local history teaching in primary school. European Journal of Geography, vol.5, n.1, pp.32-47 (in http://www.eurogeography journal.eu/)
Λαμπρινός, Ν., (2015). Οι τεχνολογίες των Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών (ΓΣΠ) ως εργαλεία υποστήριξης της χωρικής σκέψης στο πλαίσιο της γεωγραφικής διερεύνησης. Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου, 7 Μαρτίου 2015, Λευκωσία, Κύπρος, σελ.1-37.
Zwartjes, L. (ed.) (April 2016). Case Studies of Personalized Learning. Connecting Education to the Cloud for Digital Citizenship. Deliverable 4.2 of the School on the Cloud project. Co-funded by the Lifelong Learning Programme of the European Union 543221-LLP-1-2013-GR-KA3-KA3NW.
Βουδρισλής, Ν., Λαμπρινός, Ν., 2018. Προσανατολισμοί της εκπαίδευσης για την παγκόσμια ιδιότητα του πολίτη και ο ρόλος του εκπαιδευτικού. Στο: Γεώργιος Νικολάου, Στυλιανή Ν. Τσεσμελή, Κωνσταντίνος Δ. Μαλαφάντης & Ιωάννης Δημάκος (eds), Πρακτικά 11ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος, Τόμος Α, σελ. 325-333, Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδας, Πάτρα, 23-25 Νοεμβρίου 2018.
Kosmidis, V.C., Lambrinos, N., 2018. Scaffolding spatial problem solving in science: Guidelines derived from theory and research. European Journal of Geography, vol.9, n.4, pp.22-33 (in http://www.eurogeographyjournal.eu/)
Ιντζίδου, Γ., Λαμπρινός, Ν., 2019. Διερεύνηση των γνώσεων των μαθητών Δημοτικών Σχολείων στην ψηφιακή χαρτογραφία. Πρακτικά 12ου Διεθνούς Συνεδρίου της ελληνικής Γεωγραφικής Εταιρείας, 1-4 Νοεμβρίου, Αθήνα.